ΕΚΛΟΓΕΣ 2019

BODY & SOUL

/

Τέσσερα μυστικά για να μην βαρεθείτε τη γυμναστική

Τέσσερα μυστικά για να μην βαρεθείτε τη γυμναστική

Δείτε τα αναλυτικά

Πολλοί άνθρωποι ξεκινούν με τις καλύτερες προθέσεις τη γυμναστική, στην πορεία όμως χάνουν το κίνητρό τους και δυσκολεύονται να συνεχίσουν. Αν η γυμναστική σας φαίνεται βαρετή, κουραστική ή μια συνήθεια που δεν μπορείτε να εντάξετε στην καθημερινότητά σας, υπάρχουν τέσσερα μυστικά που θα σας βοηθήσουν να την κάνετε τρόπο ζωής και να καταφέρετε να φτάσετε τους στόχους σας:

1.Βάλτε ξυπνητήρι: Ξυπνήστε νωρίτερα ώστε να προλάβετε να πάτε στο γυμναστήριο ή για ποδήλατο ή βάλτε υπενθύμιση στο κινητό σας για να γυμναστείτε μετά τη δουλειά. Οι άνθρωποι που πηγαίνουν την ίδια ώρα στο γυμναστήριο, τείνουν να συνηθίζουν πιο εύκολα το καινούριο τους χόμπι, σύμφωνα με την έρευνα του αμερικάνικου πανεπιστημίου του Τέξας.

2.Βρείτε την μέθοδο που σας ταιριάζει: Εάν η αεροβική σας φαίνεται δύσκολη, η yoga σας φαίνεται βαρετή και τα βάρη κουραστικά, τότε μάλλον δεν έχετε βρει ακόμα την μέθοδο γυμναστικής που σας ταιριάζει. Δοκιμάστε διάφορες ασκήσεις πριν καταλήξετε σε κάποια που σας δίνει την ενέργεια και την διασκέδαση που χαρίζει η γυμναστική.

3.Κάντε το πιο εύκολο: Επιλέξτε ένα γυμναστήριο κοντά στο σπίτι σας ή το γραφείο σας ή κάντε ένα άθλημα που ταιριάζει με τον τρόπο ζωής σας. Για παράδειγμα, αν ζείτε κοντά στην θάλασσα προτιμήστε το κολύμπι ή το beachvolley αντί για το τένις ή το Pilates.

4. Μην βλέπετε τη γυμναστική σαν αγγαρεία αλλά ως ένα δώρο που κάνετε στον εαυτό σας για να αισθανθείτε καλύτερα. Ακούστε την αγαπημένη σας γυμναστική, μιλήστε με τους ανθρώπους στο γυμναστήριο ή φορέστε την αγαπημένη σας φόρμα. Βρείτε τρόπους για να κάνετε την γυμναστική πιο ευχάριστη για εσάς αλλά και απαραίτητη για την καθημερινή σας ευτυχία.

Διαβάστε επίσης:

Οι 7 πιο υγιεινές συνήθειες από όλο τον κόσμο

9 θρεπτικά συστατικά για δυνατό μεταβολισμό

Πηγή: kathimerini.gr

Σχόλια

Well Being