Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

CULTURE

/

Πάτρα: Εργαστήριο υποκριτικής με την Αναστασία Κουμίδου στο θέατρο Act

Πάτρα: Εργαστήριο υποκριτικής με την Ανα...

"Παίζοντας με τα διαφορετικά στυλ - Playing Styles "

Το θέατρο act παρουσιάζει ένα μοναδικό εργαστήριο υποκριτικής με την Αναστασία Κουμίδου με τίτλο:
Παίζοντας με τα διαφορετικά στυλ - Playing Styles

Στόχος του μαθήματος η πρακτική διερεύνηση ρόλων ρεπερτορίου κλασικού και σύγχρονου με άξονες, τακτικές και τεχνικές που προέρχονται από την θεατρική παράδοση και στυλ όπου ανήκει το κάθε έργο και ο ρόλος που μελετάμε.

Ποιά είναι τα κλειδιά για το θέατρο του Oscar Wilde και ποιά για τα ποιητικά μελοδράματα του E. Rostan; Κατά πόσο το θέατρο του Yukio Mishima χρειάζεται γνώση γιαπωνέζικων θεατρικών τεχνικών, π.χ. Kabuki, Noh κλπ; Στηρίζεται ο Beckett στην υποκριτκή της παύσης ή μήπως βοηθάει η clownerie του Lecoq; Έχει ο Shakespeare δική του μέθοδο υποκριτικής καιτι σημαίνει αυτό; Ο Brecht και η αποστασιωποίηση τι ακριβώς ζητούν απο την ερμηνεία του ηθοποιό; Πώς γίνεται να καταλάβουμε ως ηθοποιοί τον βορειοευρωπαικό τρόπο σκέψης του Ibsen; Ατερμονη η λίστα όπως και η δουλειά του ηθοποιού.

Οι συμμετέχοντες στο μάθημα, κατόπιν συνεννόησης, μπορούν να επιλέξουν μονολόγους ή σκηνές της θεατρικής περιόδου που ενδιαφέρονται να εξερευνήσουν. Οι επιλογές των συμμετεχόντων θα καθορίσουν, το ύφος και τους άξονες μελέτης της τάξης και όλοι μαζί θα ανασύρουμε και θα ζωντανέψουμε κόσμους, μεθοδικά, με υπομονή, και κέφι, συνδιάζοντας λίγη υποστηρικτική θεωρία και πολύ πράξη, όπως ένας αφοσιωμένος αρχαιολόγος στην ανασκαφή.

Στο θέατρο act (Σκάλες Γεροκωστοπούλου 65, Πάτρα)
Διάρκεια σεμιναρίου: 10 ώρες
Σάββατο 3 Δεκεμβρίου: 10.00-14.00
Κυριακή 4 Δεκεμβρίου: 10.00-16.00


Θα δωθούν πιστοποιητικά παρακολούθησης

Κόστος συμμετοχής και για τις δύο ημέρες : 50 ευρώ

Πληροφορίες - εγγραφές: 6983504683


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Η Αναστασία Κούμιδου είναι απόφοιτος της ∆ραματικής Σχολής του ΚΘΒΕ, με δασκάλους μεταξύ άλλων τον Θόδωρο Τερζόπουλο, τη Λίνα Λαμπράκη, τον Ανδρέα Βουτσινά, τον Διαγόρα Χρονόπουλο.
To 1992, ταξίδεψε στην Αμερική με ετήσια υποτροφία καλλιτεχνών του Ιδρύματος Fulbright. Στη συνέχεια, αποφοίτησε από το The Ohio State University Theatre Department, με πτυχίο Master of Fine Arts στην υποκριτική, θεατρική σκηνοθεσία και διδασκαλία θεάτρου, και με δασκάλους τους Ellen Newman, Jeanine Thompson, Patsy Rodenburg, John Giffin, Terence Lamude. Στα 12 χρόνια παραμονής στις ΗΠΑ, δούλεψε ως ηθοποιός, σκηνοθέτις και δασκάλα υποκριτικής σε διάφορες πολιτείες της Αμερικής, Columbus, OH, Pittsburtg, PA, Boulder, CO και ΝΥ, ΝΥ. Συνεργάστηκε με το Wexner Centre for the Arts, The Reality Theatre, την avant garde πολυσυλλεκτική ομάδα The Total Theatre, το Bread and Circus Co., το ViewChasm Prod, The Mylo Arts, μεταξύ άλλων. Ως μέλος του σαιξπηρικού θιάσου The Arden Shakespeare Co. έπαιξε πρωταγωνιστικούς ρόλους του σαιξπηρικού ρεπερτορίου. Παράλληλα εργάστηκε για 2 χρόνια στο ερευνητικό προσωπικό του Theatre Research Institute.
Το 1997, οι θεατρικοί κριτικοί της Πολιτείας του Ohio της έδωσαν το Α' Βραβείο Sunny Awards για την ερμηνεία της στο ρόλο της Αγαύης (Reality Theatre, dir. Dee Shepherd). Την επόμενη χρονιά τιμήθηκε από το Greek American Women's Network με το βραβείο καλλιτεχνικής αριστείας Helen Papanikolas.
Κάποιοι από τους ρόλους που έπαιξε στην Αμερική είναι: Τιτάνια (Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας), Αλόνζο (Τρικυμία), Παραμάνα (Ρωμαίος και Ιουλιέτα), Αγαύη (Βάκχες), Ροντίκα/Ανθοπώλις (Τρελό ∆άσος), Μις Πρίζμ (Σοβαρός Κος Ερνέστος), ∆υσδαιμόνα (Καληνύχτα ∆υσδαιμόνα/Καλημέρα Ιουλιέτα), Μάσα (Τρείς Αδερφές), Μπεθ (Αυτοβασανισμός κι Εντατικές Ασκήσεις). 
Τρία χρόνια πριν το υπερατλαντικό ταξίδι της, η Αναστασία έζησε, σπούδασε κι εργάστηκε για μια διετία στο Λονδίνο με την υποτροφία Εμπορικού Επιμελητηρίου, και κατόπιν επιλέχθηκε για την ετήσια υποτροφία AFS για πρακτική θεάτρου δρόμου και happenings στο ∆ουβλίνο της Ιρλανδίας. Στο Λονδίνο, παρακολούθησε μαθήματα Σαιξπηρικού Θεάτρου στη Βασιλική Ακαδημία, RADA, ενώ συγχρόνως έγινε δεκτή στο οκτάμηνο ολιγομελές σεμινάριο 
Ιαπωνικού θέατρου Kabuki, με δάσκαλο τον Matazo Nakamura (Almeida Theatre). Ο Matazosensei την επέλεξε για βοηθό του στο γιαπωνέζικο ανέβασμα του Macbeth. Στις σκηνοθετικές της δουλειές περιλαμβάνονται έργα των David Mamet (Oleanna), Harry Kontoleon (Self Torture and Strenuous Exercise), Κων. Μίχου/Λάθος Κίνηση (Πλησιάστε Σκιές μου), Devised Curriculum, Heiner Muller (Heracles2 and Hydra), Bertolt Brecht (The Jewish Wife), Luigi Pirandello (Six Characters), Devised Persephone Project.
Επιστρέφοντας στην Ελλάδα του 2004, δούλεψε για τέσσερα χρόνια στο ΚΘΒΕ ως ηθοποιός και βοηθός σκηνοθέτη. Το 2010 σκηνοθέτησε στο ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας ενώ το 2011, ανέβασε το έργο της Λούλας Αναγνωστάκη, Σ' Εσάς που με Ακούτε. Το 2013-14 διασκεύασε και σκηνοθέτησε την πρώτη της παραγωγή στην Αθήνα το πολιτικό θρίλερ CAPO D’ ISTRIA το οποίο βραβεύτηκε με τον Έπαινο Δραματουργίας ΚΑΡΟΛΟΣ ΚΟΥΝ 2014. Το 2015 διασκεύασε και σκηνοθέτησε τον Βρετανικό του Ρακίνα με τον τίτλο CC: BRITANNICUS. Το 2016 παρουσίασε το πρώτο γυναικείο ελληνικό έργο ΝΙΚΗΡΑΤΟΣ της Ευανθίας Καϊρη σε μορφή Αναλογίου, στο Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν.
∆ίδαξε Υποκριτική, Ιστορία και ∆ραματολογία στα International Baccalaureate των Κολλεγίων Ανατόλια, Αθηνών-Ψυχικού και των Εκπαιδευτηρίων CGS. Συνεργάζεται ως καθηγήτρια υποκριτικής και αυτοσχεδιασμού με δραματικές σχολές (Ανδρέας Βουτσινάς, Θέατρο των Αλλαγών, ΑθηναΙκή Σκηνή κά) όπου διδάσκει Laban, Lecoq, Method Acting, Playing Shakespeare, Acting Styles. Έχει διδάξει σεμινάρια πάνω στην πράξη αλλά και τη θεωρία του θεάτρου.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Culture