Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

CULTURE

/

Ξεκίνησε η έκθεση ζωγραφικής "Λυκόφως" του Ηλία Αηδονίδη στην Cube της Πάτρας

Ξεκίνησε η έκθεση ζωγραφικής "Λυκόφ...

Θα διαρκέσει έως τις 5 Δεκεμβρίου 2015

Η Γκαλερί Cube, στην οδό Μιαούλη κάτω από την Μαιζώνος, φιλοξενεί από την περασμένη Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015 την καινούρια δουλειά του Πατρινού ζωγράφου και καθηγητή των εικαστικών Ηλία Αηδονίδη με τίτλο “Λυκόφως”.

Όπως ήδη γράφτηκε στο BestView από την Άντυ Μπακοπούλου, ο Ηλίας Αηδονίδης μας μεταφέρει μέσα από τη νέα του δουλειά σε μια Πάτρα γεμάτη υπερβατικά, χρωματιστά δειλινά. Η έκθεση που εγκαινιάστηκε την περασμένη Παρασκευή, θα διαρκέσει έως τις 5 Δεκεμβρίου 2015 καλώντας μας να κοιτάξουμε γνώριμες εικόνες που μας περιβάλλουν «διαφορετικά», με «ανάποδη» ματιά από ψηλά...

O Πατραικός κόλπος, η «κατεβασιά» προς το Μόλο της Αγίου Νικολάου, οι πάνω όψεις κτιρίων τυλίγονται σε «πέπλα» πορτοκαλί, μοβ, μπλε. Ο ίδιος ο καλλιτέχνης, που έχει διδάξει στο Εικαστικό Εργαστήρι του Δήμου Πατρέων και έχει κάνει παλιότερα εκθέσεις σε «Δροσερικό», «Πολύεδρο», «Παλίσσανδρο», επιστρέφει στην Cube για 3η φορά εξηγώντας πως τα έργα του προέκυψαν μετά από σχέδια εκ του φυσικού για να εξερευνήσει τη σχέση του θέματος με το περιβάλλον του σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Η χρήση των χρωμάτων και η ιδιαίτερη απόδοση του φωτός στο φόντο κυριαρχούν τελικά με συνδετικό κρίκο κεραίες και ηλεκτρικά καλώδια, όπως ανέφερε το BestView.

Ο ίδιος ο εικαστικός εξηγεί για τα έργα του:

Η ενότητα των έργων “Λυκόφως” προέκυψε μέσα από σειρές σχεδίων και “σημειώσεων” εκ του φυσικού.

Πέρα από την απεικόνιση οικείων αστικών αποσπασμάτων, ο εικαστικός έχει σκοπό να εξερευνήσει τη σχέση του θέματος με το περιβάλλον του, υπό συνθήκες έντονου κοντράστου ή χαμηλού φωτισμού, όπως κατά τη διάρκεια του λυκόφωτος, ενώ παράλληλα στρέφει το ενδιαφέρον στο δεύτερο πλάνο και καθιστά το πρωτεύον (θέμα – οικοδομήματα) σχετικά αδιάφορο, έως και μέσο ανάδειξης του δευτερεύοντος.

Κεντρικό άξονα της ενότητας αυτή, αποτελεί η “ανάποδη ματιά”, όπου η παραδοσιακή εφαρμογή των εικαστικών αξιών ανατρέπεται μετατοπίζοντας τη χρήση των χρωμάτων και την απόδοση του φωτός στο φόντο, ανάγοντάς το σε πρώτο θέμα.

Συνδετικό ρόλο, ανάμεσα στο εμπρός και πίσω επίπεδο του έργου, κατέχουν οι κεραίες και τα ηλεκτρικά καλώδια.

Τα φεγγάρια που εντάσσονται σε όλα τα έργα δεν εντείνουν μόνο τη συνοχή του συνολικού εκθεσιακού υλικού, ούτε τυγχάνουν απλά διακοσμητικά στοιχεία, αλλά καθίστανται κομβικοί λειτουργικοί παράγοντες, απαραίτητοι για τη συνθετική αρτιότητα του κάθε έργου ξεχωριστά.

Τέλος, η δουλειά αυτή χαρακτηρίζεται ως εξέλιξη της προηγούμενης ενότητας “ορίζοντες”, όπου το ακρυλικό χρώμα και ο καμβάς παίρνουν τη θέση της ακουαρέλλας και το βλέμμα στρέφεται ψηλά στο φεγγαρόφωτο ουρανό υπενθυμίζοντας τη φύση της ύπαρξής μας ως “άνω θρώσκοντες”.

Το σάιτ culturenow.gr, σε ανάρτηση του θυμίζει πως ο Ηλίας Αηδονίδης έχει γεννηθεί στην Πάτρα.

Σπούδασε στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών. Είναι επίσης, πτυχιούχος Μαθηματικός. Διδάσκει Εικαστικά και Σχέδιο στη Δημόσια Εκπαίδευση και παλαιότερα στο Εικαστικό Εργαστήρι του Δήμου Πατρέων.

Έχει λάβει μέρος σε πολλές ομαδικές εκθέσεις και projects και έχει παρουσιάσει τη δουλειά του μέσα από ατομικές εκθέσεις στο Δροσερικό (2001), στο Πολύεδρο (2003), στον Παλίσανδρο και στην Γκαλερί Cube (2011 και 2015).

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Culture