Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

CULTURE

/

Ξέδωσαν οι Πατρινοί θεατές στην παράσταση «Τι Βουλή θα παραδώσεις μωρή» που σκόρπισε γέλιο-Δείτε φωτό

Ξέδωσαν οι Πατρινοί θεατές στην παράστασ...
Μαρτάτος Tάκης

Από τα βέλη της σάτιρας της Άννας Παναγιωτοπούλου, του Αλέξη Καλλίτση και του Μίνου Θεοχάρη δεν γλίτωσε κανένας πολιτικός

Περισσότεροι από χίλιοι θεατές απόλαυσαν χθες Πέμπτη 2 Αυγούστου το βράδυ στο Αρχαίο Ωδείο την παράσταση «Τι Βουλή θα παραδώσεις μωρή» που σηματοδότησε και την έναρξη του φετινού 31ου Φεστιβάλ Πάτρας –Θεσμός Αρχαίου Δράματος του Οργανισμού Καλλιτεχνικών Πολιτιστικών Εκδηλώσεων. Η παράσταση που έφτασε σε διάρκεια τις δυόμιση ώρες είχε ένα πολύ καλό επιτελείο πρωταγωνιστών και το κυριότερο αρκετά από τα νούμερα ήσαν ιδιαίτερα έξυπνα, εύστοχα, καυστικά και με αρκετό χιούμορ με αποτέλεσμα να βγάλουν γέλιο.

Το Πατρινό κοινό που δοκιμάζεται κι αυτό από την οικονομική κρίση και στενότητα και όλη αυτή την κατήφεια και απαισιοδοξία γύρω μας, φάνηκε ότι επιζητούσε μία ευκαιρία να ξεδώσει και να γελάσει και πράγματι του την έδωσε η παράσταση «Τι Βουλή θα παραδώσεις μωρή» όπου τα κείμενα υπέγραφαν η Άννα Παναγιωτοπούλου (όπως και τη σκηνοθεσία), ο σταθερός της συνεργάτης Αλέξης Καλλίτσης που είναι όπως ήδη γράψαμε Πατρινός αλλά και ο νεαρός ηθοποιός Μίνος Θεοχάρης.

Η Άννα Παναγιωτοπούλου όπου όπως είπε στο τέλος, στο thebest.gr είχε κοντά 20 χρόνια να κάνει περιοδεία ανά την Ελλάδα και πως μόνο μία φορά είχε ξαναπαίξει στο Αρχαίο Ωδείο, ήταν απολαυστική στο προφανώς δικό της κείμενο στο δεύτερο και καλύτερο μέρος της επιθεωρησιακής παράστασης όπου «στόλισε» κανονικά όλους τους πολιτικούς μηδενός εξαιρουμένου.

Η σάτιρα της και το καλογραμμένο της νούμερο πήρε «σβάρνα» από τον «προβληματικό» Γιωργάκη Παπανδρέου (το «λεφτά υπάρχουν» το είπε αφού ρώτησε τη μαμά του και εννοούσε τα δικά του), τον Βαγγέλη Βενιζέλο (με το μάτι του φιδιού και την όψη ιπποπόταμου) μέχρι τον Αντώνη Σαμαρά (που έδωσε το ένα του μάτι για να γίνει πρωθυπουργός), τον Πάνο Καμμένο (το παχουλό αγόρι με τον καμένο εγκέφαλο), τον Αλέξη Τσίπρα (την Αλίκη Βουγιουκλάκη της αριστεράς), την Αλέκα Παπαρήγα (εδώ ο κόσμος καιγόταν και εκείνη ήθελε να αποκαταστήσει τον Ζαχαριάδη και να κάνει αφιέρωμα στον Στάλιν), τον Φώτη Κουβέλη (είναι η αριστερά τρίτης διάστασης, τον ακούς και κοιμάσαι) αλλά και τον Νίκο Μιχαλολιάκο της Χρυσής Αυγής. Μάλιστα πριν αναφερθεί με το σπιρτόζικο χιούμορ της στον γραμματέα και επικεφαλής της Χρυσής Αυγής, η Άννα Παναγιωτοπούλου ζήτησε από τους θεατές του Ωδείου να σηκωθούν όρθιοι (σπόντα για το γνωστό εγέρθητι), ωστόσο κανένας από τους θεατές δεν το έκανε. Η Άννα Παναγιωτοπούλου από τις πιο αγαπητές ηθοποιούς, με σαραντάχρονη και πλέον διαδρομή ως ηθοποιός και από τα ιδρυτικά στελέχη του «Ελεύθερου θεάτρου» ήταν αρκετά καλή και στο νούμερο της με το Όσκαρ όπου ευχαριστούσε τους πολιτικούς για την πείνα, τα χαράτσια, τις περικοπές ενώ εξέφραζε πόσο συγκινημένη, ανασφαλής, ξεφτιλισμένη και άστεγη νιώθει ως Ελληνίδα πολίτης!

Η Χρύσα Ρώπα που λόγω και της σταθερής εμφάνισης της στο «Τσαντίρι» του Λάκη Λαζόπουλου έχει το δικό της «γκελ» πλέον με το κοινό, ήταν εξίσου απολαυστική στο νούμερο της με τη γριά που φτάνει να γίνει άθελα της ντίλερ ναρκωτικών ενώ μετά από προτροπή θεατή, δεν μπορούσε να μην αναφερθεί στον αγαπημένο της «Πετσάλνικο». Όσο για το περιβόητο ΤΑΠ που θα ξαναπληρώσουμε μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ, το χαρακτήρισε ως εξής «όσοι έχουν ακίνητη περιουσία τέλειωσαν»!

Η Μίρκα Παπακωνσταντίνου εισέπραξε το δικό της χειροκρότημα ως παιδί του Βαγγέλη Βενιζέλου που κάνει αταξίες στο σχολείο και πηγαίνει κάθε τόσο πίσω στον πατέρα του που αφρίζει και χαιδεύει τα…προγουλάκια του και του λέει τα κατορθώματα του ενώ και ο Πατρινός Γεράσιμος Σκιαδαρέσης ήταν αρκετά καλός ως «μπάτσος» με κουκούλα που έλεγε και ανέκδοτα όπως «ο Τσακ Νόρις ξέρει πόσα καράτια έχει η Χρυσή αυγή» ή «ο Τσακ Νόρις καταλαβαίνει τον Τσίπρα όταν μιλάει αγγλικά».

Στο δυνατό δεύτερο μέρος είχε ένα καλό νούμερο και ο Αντώνης Καφετζόπουλος ως Νεοέλληνας που ψάχνει τις προσφορές για να μπορέσει να βγάλει να διασκεδάσει την…Γωγώ και να την ρίξει στο τέλος στο κρεβάτι ενώ αστείο ήταν και το νούμερο του ταλαντούχου Παντελή Καναράκη ως γκέι αγανακτισμένου διαδηλωτή καθώς και του Γιώργου Γαλίτη ως λαικού σταρ που θέλει να πάει στη Γιουροβίζιον και είναι καλεσμένος στην εκπομπή μίας τηλεπερσόνας (Κατερίνα Δημάδη) που λικνίζεται σε αντίστοιχο τσιφτετελέ ρυθμό με την παρουσιάστρια Μαρία Ηλιάκη.  Όλοι οι ηθοποιοί ήσαν καλοί (να αναφέρουμε και τους Γιώργο Τσούρμα, Ιωάννα Τριανταφυλλίδου γνωστή στο κοινό από το «Κάψε το σενάριο» του Mega και την Άννα Μονογιού). Πάντως δεν ήσαν όλα τα νούμερα το ίδιο επιτυχημένα (πολύ αδύναμη η σάτιρα για παράδειγμα στο κομμάτι με το λίφτινγκ ή με τα like στο facebook ή το εναρκτήριο των Παναγιωτοπούλου-Ρώπα-Παπακωνσταντίνου) ενώ ξένισε ορισμένους και η σχετικά έντονη βωμολοχία και σάτιρα από την οποία δεν γλίτωσε ούτε και ο Πρόεδρος Κ. Παπούλιας.

Στη σκηνοθεσία και τα χορευτικά είχε συμβάλλει και ο Φωκάς Ευαγγελινός, ακούστηκαν πολλά γνωστά τραγούδια παραλλαγμένα όπως «Ο Δρόμος είχε την δική του…πιτσαρία» ή «Τα πιο ωραία φαγητά τα είχαμε χωνέψει», κ.α.) ενώ χρωματιστά και καλαίσθητα ήσαν τα κοστούμια της Αναστασίας Αρσένη όχι όμως και το φτωχό έως ανύπαρκτο σκηνικό.

Ανάμεσα στους θεατές που παρακολούθησαν την παράσταση ήταν ο πρόεδρος του Φεστιβάλ Πάτρας του Οργανισμού Καλλιτεχνικών Πολιτιστικών Εκδηλώσεων Ανδρέας Ανδριόπουλος, το μέλος του Οργανισμού Δημήτρης Παπαδημητρίου, ο πολιτιστικός σύμβουλος του Οργανισμού Ανδρέας Α. Ανδριόπουλος, ο δημοτικός σύμβουλος και παραιτηθείς από τον Πολιτιστικό Οργανισμό του Δήμου Πατρέων Νίκος Μακρής, το ζεύγος Σπύρου και Νανάς Δούκα, η σύζυγος του Γεράσιμου Σκιαδαρέση, ηθοποιός Μπέσυ Μάλφα με τα παιδιά τους, η Νατάσα Ράγιου και η δημοσιογράφος Ελίζα Καλλίτση, αδελφή του Αλέξη Καλλίτση ο οποίος είχε συνυπογράψει τα κείμενα της παράστασης, κ.α. Πολλοί από τους θεατές θέλησαν μετά να βγάλουν φωτογραφίες με τους ηθοποιούς στην είσοδο του Α. Ωδείου και εκείνοι το έκαναν πρόθυμα. Στο μεταξύ παρά τις πρώτες σκέψεις για μία δεύτερη παράσταση το Σάββατο 4 Αυγούστου στο Αρχαίο Ωδείο τελικά αυτό δεν είναι εφικτό. Ο θίασος μετά την Πάτρα πάει στη Ζάκυνθο.

Οι φωτογραφίες είναι του Παναγιώτη Μουλίνου.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Culture