Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Επανεκκίνηση για τον αυτοκινητόδρομο της Πατρών - Πύργου - Προσκλήσεις του υπουργείου για έξι έργα μέσω ΕΣΠΑ

Επανεκκίνηση για τον αυτοκινητόδρομο της...

Η συνολική ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη των προσκλήσεων ανέρχεται σε 845.900.000 ευρώ.

Προσκλήσεις για την επανεκκίνηση έξι σημαντικών έργων υποδομών στο πλαίσιο του νέου ΕΣΠΑ, συνολικής δημόσιας δαπάνης 845.9 εκατ. ευρώ, εξέδωσε το υπουργείο Οικονομίας.

Στα έργα περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων και η κατασκευή του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος

Με τις προσκλήσεις αυτές ενεργοποιείται το σχετικό επιχειρησιακό πρόγραμμα που αφορά στην περίοδο 2014-2020.

Η ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομίας

«H Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Τομεακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του ΕΤΠΑ και ΤΣ του Υπουργείου Οικονομίας, προχωρά στην ενεργοποίηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος “Υποδομές Μεταφορών Περιβάλλον & Αειφόρος Ανάπτυξη” 2014-2020 με την έκδοση έξι (6) προσκλήσεων στον τομέα των υποδομών.

Η συνολική ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη των προσκλήσεων ανέρχεται σε 845.900.000 ευρώ.

Ακολουθεί αναλυτικότερη παρουσίαση των προσκλήσεων.

• Κατασκευή Αυτοκινητοδρόμων του αναλυτικού Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου Η παρούσα πρόσκληση συμπεριλαμβάνει παρεμβάσεις σχετικές με:

• την κατασκευή του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος,

• την κατασκευή της οδικής σύνδεσης της περιοχής Ακτίου με το Δυτικό Άξονα Βορρά – Νότου. Με την ολοκλήρωση των προαναφερόμενων αξόνων αφενός αναβαθμίζεται το οδικό Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών, ενώ παράλληλα η λειτουργία των εν λόγω αυτοκινητοδρόμων συμβάλλει στην προώθηση της υλοποίησης του αναλυτικού Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου στις Περιφέρειες Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου για μια ολοκληρωμένη οδική διασύνδεση των περιοχών της χώρας, ενώ παράλληλα διασφαλίζεται η άνετη, αξιόπιστη και ασφαλής οδική μετακίνηση στις εν λόγω περιφέρειες. Η ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη ανέρχεται στα 418.382.353 ευρώ.

• Εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης και σύγχρονων συστημάτων σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών σε επιλεγμένα τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου ΠΑΘΕ/Π

Στο πλαίσιο της δράσης επιδιώκεται η εγκατάσταση σύγχρονων συστημάτων σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης, αυτόματης προστασίας συρμών ETCS επιπέδου 1 και τηλεπικοινωνιών, η εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνησης σε επιλεγμένα σημεία του σιδηροδρομικού άξονα ΠΑΘΕ/Π και εντοπισμένες υποστηρικτικές εργασίες αναβάθμισης υποδομής/επιδομής (όπου απαιτούνται). Στόχος είναι η ολοκλήρωση της ανάπτυξης συστημάτων και της εγκατάστασης ηλεκτροκίνησης σε όλο το μήκος του άξονα ΠΑΘΕ/Π με τελικό σκοπό την ενίσχυση των σιδηροδρομικών μεταφορών προσώπων και αγαθών. Η ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη ανέρχεται στα 215.000.000 ευρώ.

• Κατασκευή τμημάτων του αναλυτικού Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου στην Περιφέρεια Κρήτης Η δράση περιλαμβάνει δύο έργα που αφορούν στις παρεμβάσεις «Αναβάθμιση οδικού άξονα ΒΟΑΚ, τμήμα Γούρνες – Χερσόνησος» και «Αναβάθμιση και βελτίωση οδικού τμήματος Πάνορμος – Εξάντης του ΒΟΑΚ στο Ν. Ρεθύμνου». Η υλοποίηση των παρεμβάσεων θα έχει ως αποτέλεσμα, τη βελτίωση της προσπελασιμότητας των περιοχών κατά μήκος του ΒΟΑΚ, με σημαντικά αποτελέσματα στην οικονομία ολόκληρης της Περιφέρειας Κρήτης κυρίως σε σχέση με την αγροτική αλλά και την τουριστική ανάπτυξη. Η ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη ανέρχεται στα 95.000.000 ευρώ.

• Κατασκευή συνδέσεων με ΔΕΔ-Μ - Ενίσχυση της περιφερειακής κινητικότητας Η δράση περιλαμβάνει ένα εμπροσθοβαρές έργο που αφορά στην κατασκευή/αναβάθμιση του οδικού άξονα Σίγρι – Καλλονή στη Λέσβο η οποία στοχεύει στη βελτίωση της προσπελασιμότητας και στην άρση της απομόνωσης της περιοχής. Η ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη ανέρχεται στα 41.500.000 ευρώ.

• Τοπικές βελτιώσεις στο βασικό (core) σιδηροδρομικό δίκτυο για την εξασφάλιση διαλειτουργικότητας Στο πλαίσιο της δράσης επιδιώκεται η υλοποίηση τοπικών βελτιώσεων στο βασικό σιδηροδρομικό δίκτυο για την εξασφάλιση της διαλειτουργικότητας της σιδηροδρομικής γραμμής, που αφορούν στην κατάργηση υφιστάμενων ισόπεδων διαβάσεων των γραμμών κυρίως σε αστικές περιοχές, καθώς και η εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης - σηματοδότησης σε σημαντικές συνδέσεις του σιδηροδρομικού άξονα ΠΑΘΕ/Π. Η ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη ανέρχεται στα 41.000.000 ευρώ.

• Εγκατάσταση/βελτίωση συστημάτων αεροναυτιλίας και διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας Στο πλαίσιο της δράσης αυτής επιδιώκεται η βελτίωση των συστημάτων διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας στον εθνικό εναέριο χώρο, των συστημάτων αυτοματισμού και αεροναυτιλίας, των συστημάτων επικοινωνιών και η ενίσχυση της ασφάλειας επιβατών, καθώς και η αναβάθμιση των υποδομών ασφαλείας τους, με στόχο τη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης αεροσκαφών και επιβατών. Η ενδεικτική συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη ανέρχεται στα 35.000.000 ευρώ».

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 


Παίρνει μπροστά ο αυτοκινητόδρομος της Πατρών - Πύργου - Στόχος η διεξαγωγή του πρώτου διαγωνισμού μέσα στον Δεκέμβριο

 

Στο πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων εντάχθηκε ο αυτοκινητόδρομος της Πατρών - Πύργου - Ποια άλλα έργα θα χρηματοδοτηθούν στη Δυτική Ελλάδα

Εκτός νέου ΕΣΠΑ οι αυτοκινητόδρομοι της Ολυμπίας και Ιόνιας Οδού - Λείπουν 600 εκατομμύρια για τους οδικούς άξονες

Aπό Σεπτέμβριο η δημοπράτηση της Πατρών - Πύργου - Τι θα γίνει με τα διόδια στους αυτοκινητόδρομους και τις εθνικές

Ιόνια Οδός: Δείτε από...ψηλά σε ποια φάση βρίσκονται οι εργασίες για την κατασκευή της - Εντυπωσιακό ΒΙΝΤΕΟ

Πάτρα-Δυτική Ελλάδα: Στον πάγο όλα σχεδόν τα έργα - Υπολειτουργεί η Ολυμπία Οδός

 

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις