Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Ρούλα Πισπιρίγκου Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Κέιτ Μίντλετον
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

/

Πανελλήνιες 2023: Εκτίμηση θεμάτων Νέων Ελληνικών - ΕΠΑΛ από το φροντιστήριο "Πρόσημο"

Πανελλήνιες 2023: Εκτίμηση θεμάτων Νέων ...

Οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ διαγωνίστηκαν στα Νέα Ελληνικά

Οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ σήμερα στο μάθημα των Νέων Ελληνικών, διαγωνίσθηκαν σε κείμενο από διπλωματική εργασία (διασκευασμένο απόσπασμα από το ψηφιακό αποθετήριο ακαδημαϊκών εργασιών, με τίτλο Τα οφέλη του εθελοντισμού) με κεντρική θεματική τον Εθελοντισμό & την Κοινωνική Αλληλεγγύη καθώς και τα οφέλη που αποκομίζει το άτομο από τη συμμετοχή του. 

Τα θέματα του Α’ μέρους κρίνονται προσιτά που έχουν προετοιμαστεί κατάλληλα. Τα ερωτήματα – ζητούμενα είναι σαφή, συγκεκριμένα και καλύπτουν βασικά μέρη της διδαγμένης ύλης.

Στο Α1 ζητούμενο ζητήθηκε μια αναμενόμενη άσκηση πύκνωσης λόγου απόλυτα σαφής και προσδιορισμένη νοηματικά, αλλά χωρίς να δίνεται συγκεκριμένος αριθμός λέξεων.

Στο Α2α ζητούμενο κλήθηκαν να απαντήσουν σε μια άσκηση θεωρίας βασικής ύλης αρκετά βατή σε συνδυασμό με το Α2β ζητούμενο εξίσου βατού πλαισίου με λεξιλογικό περιεχόμενο.

Στο Α3 ερώτημα που αποτελεί το μέρος της Παραγωγής του Λόγου, τέθηκαν δυο ζητούμενα προς απάντηση για τις μορφές εθελοντισμού που καλούνται σήμερα να επιλύσουν τα σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα σε συνδυασμό με τη επίδραση-συμμετοχή του σχολείου για την καλλιέργεια εθελοντικών συνηθειών.

Στο Β’ μέρος που αφορά το λογοτεχνικό κείμενο, δόθηκε ποίημα του Μπέρτολτ Μπρεχτ που αναλύεται το κοινωνικό πρόβλημα της αστεγίας. Τα θέματα του Β΄ μέρος κρίνονται πιο απαιτητικά καθώς επιζητούν καλή κατανόηση του περιεχομένου του ποιήματος.

Στο Β1 ζητούμενο, που αποτελεί και την πιο δύσκολη ερώτηση των θεμάτων εν συνόλω, οι μαθητές κλήθηκαν να εντοπίσουν 3 βασικά θέματα που θίγονται μέσα στο ποίημα.

Στο Β2 ζητούμενο, ερωτήθηκαν σε μια βασική θεωρίας ύλης πάνω σε σχήματα λόγου & σε ρηματικά πρόσωπα που χρησιμοποιούνται στο ποιητικό περιεχόμενο.

Τέλος, στο Β3 ερώτημα που αφορά το ερμηνευτικό σχόλιο, οι μαθητές ερωτήθηκαν για το πώς κρίνεται η στάση ζωής που προβάλλεται στο ποίημα μέσα από ένα συγκεκριμένο πλαίσιο στίχων.


Λάζαρης Άγγελος, Φιλόλογος, M.Ed., Διευθυντής Σπουδών

Αργυροπούλου Ναταλία, Φιλόλογος

Κουζίου Σταυρούλα, Φιλόλογος

 

 

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Πανελλήνιες