Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Ο δικός μας Σεπτέμβρης: 13 Xρόνια thebest.gr- thebest... first

Ο δικός μας Σεπτέμβρης: 13 Xρόνια thebes...

Keep Walking

Δεκατρία χρόνια thebest.gr σήμερα. Δεκατρία χρόνια στην κορυφή της περιφερειακής ενημέρωσης και στα υψηλά του εγχώριου διαδικτυακού ενημερωτικού τοπίου. Χρόνια ενθουσιασμού, δημιουργίας, επιτυχιών και περιπέτειας. Xρόνια δυνατών συγκινήσεων.

Τα καλύτερά μας χρόνια.

Από τις 2 Σεπτεμβρίου του 2009 μέχρι και σήμερα το thebest.gr παραμένει αταλάντευτα πιστό στις αρχές της ελευθερίας του λόγου και της έκφρασης, του κριτικού ελέγχου, του πλουραλισμού, της αξιοπιστίας και της διαφάνειας, πάντα στο πλευρό των δημοκρατικών ανθρώπων και των δημοκρατικών ιδεών, πάντα στο πλευρό του πολίτη ως πολλαπλασιαστής της δικής του φωνής, χτίζοντας δεσμούς με την κοινωνία στη βάση της αντικειμενικής αποτύπωσης των γεγονότων, χωρίς εξαρτήσεις και κρυφές ατζέντες.

Με 10.885.266 μοναδικούς επισκέπτες τη χρονιά που πέρασε, έναντι 8.876.541 της προηγούμενης χρονιάς, το thebest.gr διαδραματίζει ηγετικό ρόλο στα ΜΜΕ της ελληνικής περιφέρειας, όχι μόνο ευρισκόμενο στην κορυφή αλλά και  διευρύνοντας συνεχώς την εμβέλεια και το πεδίο διεισδυτικότητάς του.

Σήμερα ο αριθμός των δημοσιευμένων άρθρων του portal ξεπερνά τα 650.000 ενώ τα ρεκόρ επισκεψιμότητας διαδέχονται το ένα το άλλο και το thebest.gr έχει κατοχυρώσει τη θέση του ως ένα από τη μεγαλύτερα της χώρας, αποκτώντας σχέση απόλυτης εμπιστοσύνης  με τους αναγνώστες του αλλά και με την διαφημιστική αγορά η οποία το κατατάσσει σταθερά στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεών της καθώς οι διαφημιζόμενοι γνωρίζουν ότι η διαφήμισή τους  θα έχει σίγουρα απόδοση.

Η πορεία δεν ήταν βεβαίως εύκολη ούτε προδιαγεγραμμένη. Ατελείωτες ώρες δουλειάς, ατελείωτες ώρες συσκέψεων και σχεδιασμών, συνεχείς ανανεώσεις του τεχνολογικού εξοπλισμού, συντονισμός τμημάτων και εργαζομένων  και πάνω από όλα συνέπεια σε αρχές και αδιαπραγμάτευτες «κόκκινες γραμμές».

Το thebest.gr ακολούθησε από την πρώτη μέρα της λειτουργίας του το δύσκολο δρόμο της μαχητικής-κριτικής δημοσιογραφίας ακόμη και στα χρόνια της κρίσης, όταν κάποιοι στον χώρο των ΜΜΕ -και ήταν πολλοί- παρασύρθηκαν στο ρυθμό της παραπληροφόρησης, των fake news και της διαστρέβλωσης της πραγματικότητας, ή στον ρυθμό του εντυπωσιασμού.

Διατήρησε την αξιοπιστία του, έχοντας στο τιμόνι του έναν άνθρωπο που ήξερε ότι στο τέλος της ημέρας, η αξιοπιστία θα είναι το «παράσημο», ιδίως στο χώρο των ηλεκτρονικών ΜΜΕ που κατακλύζονται από στρεβλώσεις καθώς η αξιοπιστία είναι η προϋπόθεση επιβράβευσης από το κοινό.

Είχε στο τιμόνι τον Νάσο Νασόπουλο, τον ιδρυτή του, τον άνθρωπο που συνέλαβε την ιδέα του thebest.gr, που το έθεσε σε τροχιά υλοποίησης, αυτόν που το έφερε στην κορυφή και που συνεχίζει να δείχνει το δρόμο ως οδηγός μιας ομάδας που ο ίδιος δημιούργησε, καθοδήγησε και ενέπνευσε με το δικό του μοναδικό τρόπο.

Δεκατρία χρόνια μετά, (η δεύτερη επέτειος χωρίς τον Νάσο), η παρουσία του παραμένει ισχυρή στην καρδιά και στο μυαλό όλων των συνεργατών του, όλων των συνοδοιπόρων του σε αυτό το μαγικό ταξίδι που συνεχίζεται με στόχο όλο και περισσότερες κορυφές, από αυτές που ο ίδιος έδειχνε, μαθαίνοντάς μας και πώς να τις κατακτάμε. Κορυφές, που έχουν όλες το όνομά του.

Εκείνος ο Σεπτέμβριος, ο πρώτος

Άν υπάρχει κάτι που έκανε τον Νάσο Νασόπουλο να ξεχωρίζει ευθύς αμέσως, αυτό ήταν οι ιδέες του αλλά και το μεταδοτικό πάθος με το οποίο τις διατύπωνε. Εκείνη την περίοδο είχε ίσως την πιο μεγάλη και μαζί με αυτή και την απόλυτη βεβαιότητα της εξέλιξης που θα τον δικαίωνε.

Η πρώτη σκέψη για τη δημιουργία ενός site είχε γεννηθεί το 2007 όταν κυκλοφόρησε το BEST magazine, περιοδικό που εκτοξεύτηκε σε πωλήσεις άμα τη εμφανίσει του. Η ιδέα αφορούσε εν αρχή τη δημιουργία ενός ψηφιακού τόπου που θα λειτουργούσε ως το  «δίδυμο» του περιοδικού και θα ήταν συνώνυμό του. Το BEST θα αποκτούσε το thebest.gr και θα όδευαν μαζί για …τα καλύτερα. To σύνθημα; Βe the Best.

Εκείνη την εποχή η ιδέα του Νασόπουλου φάνταζε σε πολλούς είτε ως  ξενόγλωσσο δίχως μετάφραση, είτε ως ρίσκο προορισμένο για την καταστροφή.

Όταν έλεγες Τύπος στην Ελλάδα του 2007 εννοούσες τις εφημερίδες (το πιο extreme ήταν η τηλεόραση που σου έδινε τις πιο φρέσκες ειδήσεις). Όταν μάλιστα  μιλούσες για «ηλεκτρονικό Τύπο» έβλεπες μπροστά σου άκρως απορημένες φυσιογνωμίες. Ήταν η εποχή που δεν υπήρχαν ακόμη social media. Ο Νασόπουλος το προχωρούσε. Και ναι, τον έλεγαν τρελό.

Ήταν ο  επιχειρηματίας Χριστόφορος Πετρής αυτός που στήριξε όχι μόνο την ιδέα η οποία φάνταζε παράτολμη, αλλά και την επένδυση του thebest.gr (η οποία ήταν ιδιαίτερα μεγάλη καθώς τέθηκαν εξ αρχής οι όροι της «βαριάς» και σύγχρονης υποδομής). Ο τρίτος του εγχειρήματος ήταν ο οδοντίατρος και δημοτικός συμβούλος Τάκης Γκίκας.  Eπικεφαλής τέθηκε ο Νάσος πετώντας τη σαΐτα ψηλά από το πρώτο λεπτό της λειτουργίας του portal.

Κάπως έτσι σε μια εποχή που στον χώρο του διαδικτύου επιχειρούσαν ελάχιστα sites όπως το  in.gr,  το zougla.gr και το -πανίσχυρο τότε- troktiko, το thebest.gr ερχόταν με τόλμη να προστεθεί στα πρώτα ενημερωτικά sites πανελλαδικά και να ανοίξει το δρόμο για τη διαδικτυακή ενημέρωση στην ελληνική περιφέρεια, αλλάζοντας το τοπίο των ΜΜΕ σε μια περίοδο που στα περισσότερα σπίτια δεν υπήρχαν καν κομπιούτερ!

Το πιο σημαντικό άλλωστε δεν είναι να ακολουθείς την εποχή, αλλά να την προβλέπεις. Και ο Νάσος Νασόπουλος είχε προβλέψει σωστά.

Το ταξίδι 

Στις 2 Σεπτέμβρη του 2009, με την έναρξη του Φθινοπώρου έβγαινε στον αέρα το thebest.gr. H ώρα ήταν 16:26 στα γραφεία της οδού Σαχτούρη όπου στεγάζονταν τότε τα γραφεία. Το site έπρεπε με το που θα έβγαινε στον αέρα να γεμίσει με ειδήσεις και οι συντάκτες ζούσαν σε καθεστώς ενθουσιώδους πανικού.

Η δημοσιογράφος και σημερινή διευθύντρια σύνταξης του portal Γιώτα Κοντογεωργοπούλου μόλις είχε ολοκληρώσει ένα θέμα, όταν άκουσε τον Νάσο Νασόπουλο να της λέει «πάτα το κουμπί. Δημοσίευσέ το. Βγαίνουμε στον αέρα!».

Η πρώτη είδηση με τίτλο «Ο Φλωράτος βάζει… τελεία» έπαιρνε το δρόμο για τον διαδικτυακό αέρα.

Το πρώτο θέμα με την υπογραφή του Νάσου Νασόπουλου δημοσιεύτηκε στις 21:03 το βράδυ, όταν πρόλαβε ο ίδιος να ηρεμήσει από τον «πυρετό» του συντονισμού της δουλειάς. Είχε τίτλο «Παγώνουν οι πλειστηριασμοί».

Ήταν η αρχή μιας πορείας που έμελλε να δικαιώσει το τόλμημα. Πατήσαμε πολλά «κουμπιά από τότε. Και κάποια από αυτά, έκαναν περισσότερο θόρυβο από τα άλλα.

 Η πορεία της ηλεκτρονικής δημοσιογραφίας ήταν αντιστρόφως ανάλογη της πορείας του Τύπου. Ακριβώς όπως το είχε προβλέψει ο Νασόπουλος.  «Όσο υποχωρούσε η έντυπη δημοσιογραφία, τόσο περισσότερα «κλικ» είχαν τα διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης. Μια νέα εποχή ξημέρωνε, με πολλές δυσκολίες, όπως συμβαίνει με κάθε νέα εποχή» θυμάται η σημερινή διευθύντρια του thebest.gr Νεκταρία Ντούκα.

 «Ήταν δύσκολα εκείνα τα χρόνια, σκεφτείτε πως η προώθηση των ρεπορτάζ του portal γινόταν ακόμα και με φαξ ή τηλέφωνα. Ούτε λόγος για email και πολύ περισσότερο, social media!»

Όταν έλεγες ότι δουλεύεις στο διαδίκτυο σε κοίταζαν με πολύ μεγάλη περιέργεια, ενώ εννέα στους δέκα προδιέγραφαν το τέλος της μόδας. Διότι ως μόδα το έβλεπαν. Και περίμεναν απλώς να... αλλάξει.

Μέρα με την ημέρα τα κλικ όμως αυξάνονταν μαζί και η εμπιστοσύνη των αναγνωστών. Ο πάταγος που δημιουργήθηκε, προς έκπληξη ακόμη και των υπευθύνων ήταν τόσο μεγάλος που η διαφήμιση άρχισε να έρχεται μόνη της.

Το νέο σάιτ της Πάτρας έγινε μέσα σε ελάχιστο διάστημα πασίγνωστο στην πόλη. Τo ίδιο και στη χώρα. Και όχι μόνο.

Η Νεκταρία Ντούκα λέει ότι μια από τις αξέχαστες στιγμές στο ξεκίνημα ήταν όταν έβλεπε τις νύχτες να είναι μέσα στο thebest.gr ομογενείς από όλο τον κόσμο. «Προφανώς Πατρινοί του εξωτερικού που ενημερώνονταν για όσα συνέβαιναν στην πόλη τους. Σήμερα αυτό θεωρείται δεδομένο. Τότε ήταν κάτι πρωτόγνωρο και συγκινητικό. Όπως και η δυνατότητα να βλέπεις σε real time πόσοι ακριβώς διαβάζουν ανά δευτερόλεπτο κάθε θέμα». 

«Βασικές κατευθύνσεις του thebest.gr είναι το τριπλοτσεκάρισμα της κάθε είδησης, το να υπενθυμίζει τις αρχές δεοντολογίας, να υπηρετεί την αντικειμενική δημοσιογραφία, να προκρίνει έναν ψύχραιμο και αντικειμενικό τίτλο από το να ενδώσει στα κλίμα της εποχής με τον συνεχή εντυπωσιασμό. Προτιμούμε να γράψουμε με καθυστέρηση πέντε λεπτών μια είδηση, αλλά να είναι επιβεβαιωμένη, όπως εξάλλου ορίζει η δημοσιογραφική δεoντολογία», έλεγε ο Νάσος Νασόπουλος και αυτό ήταν και παραμένει ο οδηγός πλεύσης του thebest.gr.

Τον Φλεβάρη του 2018 βγήκε στον αέρα το sportin.gr, το αθλητικό site που είναι  το τρίτο της οικογένειας του BEST.

Στις 15 Μάϊου 2019, στα δέκα χρόνια της λειτουργίας του, το thebest.gr έκανε την μεγάλη αλλαγή στην εικόνα του αλλάζοντας «πρόσωπο», και ολοκληρώνοντας την ολική αναβάθμιση του site σε επίπεδο development και design με μια επένδυση άνω των 200 χιλιάδων ευρώ διαμορφώνοντας έναν από τους πλέον σύγχρονους ενημερωτικούς ιστότοπους της Ελλάδας.

Στις 7 Φλεβάρη του 2021 το thebest.gr  έχασε την «ψυχή» του. Ο Νάσος Νασόπουλος μας αποχαιρέτησε μετά από μια γενναία αλλά άνιση μάχη με τον καρκίνο έχοντας δώσει μαθήματα δύναμης και ζωής σε όλους μας.

Παρέδωσε τη  σκυτάλη στη σύζυγό του, Νεκταρία Ντούκα και στους δύο γιους του Περικλή Νασόπουλο και Θάνο Νασόπουλο. 

Μετά το μεγάλο σοκ, η απώλειά του λειτούργησε σαν κινητήριος δύναμη για να γίνουν νέα άλματα στο όνομά του.

Το thebest.gr πορεύεται στη νέα εποχή με τη δύναμη που του δίνει το όραμα του ανθρώπου που το δημιούργησε.

Με τη δύναμη που κατοικεί μέσα σε κάθε συνεργάτη του thebest.gr και γεννήθηκε από την πίστη ότι τα άλματα, όπως και τα θαύματα, τα κάνουν οι παρέες. Αυτό μας το έμαθε κάποιος που ήξερε καλά τι θα πει ομάδα. Αυτός που έφτιαξε την παρέα του thebest.gr και την έκανε παρέα εκατομμυρίων χρηστών.

Έχοντας μπροστά μας νέες προκλήσεις και νέες ισορροπίες σε κοινωνικό, πολιτικό αλλά και γεωπολιτικό επίπεδο, σε μια εποχή κατά την οποία τα πάντα μεταλλάσσονται με υψηλές, συχνά δε και ανεξέλεγκτες ταχύτητες, το thebest.gr δηλώνει το «παρών» δίνοντας τον πρώτο λόγο στην κοινωνία,  έχοντας ως πρωταρχικό του μέλημα τον άνθρωπο και τις ανάγκες του, κατανοώντας και προσεγγίζοντας τη δημοσιογραφία ως όπλο στα χέρια των πολιτών.

Ευχαριστούμε από καρδιάς όλους τους αναγνώστες μας που έχουν κάνει την ενημέρωση απο το thebest.gr καθημερινή τους συνήθεια 13 χρόνια τώρα και όλους τους διαφημιζομένους μας, την Αγορά της Πάτρας, που μας στηρίζει πιστά από το ξεκίνημά μας δίνοντάς μας τη δυνατότητα να προχωράμε μπροστά χωρίς εξαρτήσεις και υποχωρήσεις. 

Keep Walking λοιπόν για πολλά ακόμη χρόνια! 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις