Back to Top
#TAGS Αιγιάλεια Κορωνοϊός 200 Χρόνια Από Την Ελληνική Επανάσταση Νάσος Νασόπουλος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
12 χρόνια thebest.gr: Τα καλύτερά μας χρ...

12 χρόνια thebest.gr: Τα καλύτερά μας χρόνια- Πώς ξεκίνησαν όλα

Από την πρώτη είδηση στις 2 Σεπτέμβρη του 2009, στα εκατομμύρια των αναγνωστών- Η διαδρομή του μεγαλύτερου ειδησεογραφικού portal  της ελληνικής Περιφέρειας

12 ΧΡΟΝΙΑ THEBEST

/

To thebest.gr έχει σήμερα γενέθλια και μετράει δώδεκα χρόνια μιας περιπετειώδους διαδρομής η οποία ξεκίνησε- όπως όλα τα ωραία- από μια ιδέα… Μια ιδέα του Νάσου Νασόπουλου.

Δώδεκα χρόνια που συμπληρώνονται σήμερα χωρίς αυτόν, αλλά με την παρουσία του ισχυρή στην καρδιά και στο μυαλό όλων των συνεργατών του, όλων των συνοδοιπόρων του σε αυτό το μαγικό ταξίδι που είχε αφετηρία τον πρώτο μήνα του φθινοπώρου, αλλά επρόκειτο να φέρει την άνοιξη στον χώρο της ηλεκτρονικής δημοσιογραφίας σε μια εποχή που τα πάντα ετοιμάζονταν να αλλάξουν στο χώρο των ΜΜΕ, αλλά λίγοι μπορούσαν να το δουν.

Ένας από αυτούς, ήταν ο ιδρυτής του thebest.gr ενός εκ των πρώτων site που δημιουργήθηκαν πανελλαδικά και βασιζόταν εξ αρχής σε απόλυτα επαγγελματικό πλαίσιο, δείγμα ότι ο Νάσος Νασόπουλος δεν προχωρούσε απλά σε έναν πειραματισμό, αλλά είχε την απόλυτη βεβαιότητα της εξέλιξης που θα τον δικαίωνε.

Πολύτιμοι σύμμαχοι σε αυτό το ταξίδι, ο επιχειρηματίας Χριστόφορος Πετρής ο οποίος πίστεψε και στήριξε επιχειρηματικά την ιδέα και ο οδοντίατρος Τάκης Γκίκας. Ήταν η εποχή των σχεδίων και της «σποράς». Ήταν η εποχή που ο Τύπος έπαιρνε νέα μορφή.  

Το «ψηφιακό αδελφάκι» του BEST magazine

H ιδέα για τη δημιουργία του site γεννήθηκε στο μυαλό του Νάσου Νασόπουλου, ήδη από το 2007. Ήταν η εποχή που κυκλοφορούσε το περιοδικό BEST magazine δημιουργώντας εκδοτικά ρεκόρ στην τοπική αγορά. Τότε πάρθηκε η απόφαση να βγει το «ψηφιακό» αδελφάκι του περιοδικού, το thebest.gr το οποίο θα δοκίμαζε τα δικά του ρεκόρ στο διαδίκτυο. Το όνομά του άλλωστε προϊδέαζε για ...τα καλύτερα.

Επικεφαλής της προσπάθειας ήταν ο Νάσος Νασόπουλος και ο Χριστόφορος Πετρής. Η επένδυση ήταν μεγάλη. Το ίδιο και το ρίσκο.

Το thebest.gr θα ήταν ένα από τα πρώτα ενημερωτικά sites πανελλαδικά. Δεν ήταν εύκολη υπόθεση η δημιουργία του, ακόμη και εκείνη την εποχή που η κρίση δεν είχε προλάβει να εκδηλωθεί.

Στην Ελλάδα του 2009 τα social media ήταν άγνωστη λέξη για τη συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων.

Το in.gr, το zougla.gr και το εμπορικότερο όλων, το troktiko ήσαν τότε τα πιο δημοφιλή από τα ενημερωτικά site στη χώρα ενώ πολύ γνωστά sites που κυριαρχούν σήμερα, δεν είχαν ακόμη εμφανιστεί.

Όταν έλεγες Τύπος, εννοούσες τις εφημερίδες. Και όταν έλεγες «ηλεκτρονικός Τύπος» δεν σε καταλάβαινε κανείς.

Δεν υπήρχε σε κάθε σπίτι ένα κομπιούτερ, όπως υπάρχει σήμερα ούτε είχαν στο χέρι τους άπαντές ένα smart phone για να έχουν τον...κόσμο στα χέρια τους σκρολάροντας.

Η μέρα που ξεκίνησε το ταξίδι

Στις 2 του Σεπτέμβρη του 2009, είχε έρθει η στιγμή που το thebest.gr το οποίο λειτουργούσε σε δοκιμαστικό στάδιο από τον χειμώνα του ίδιου έτους, θα έβγαινε στον αέρα. Η ώρα ήταν 16:26 το απόγευμα και στα γραφεία της οδού Σαχτούρη, λίγο πάνω από την Κορίνθου, όπου στεγαζόταν τότε το «νεογέννητο» thebest.gr επικρατούσε αναβρασμός. Οι συντάκτες ήταν όλοι επί ποδός. Το site έπρεπε με το που θα έβγαινε στον αέρα να γεμίσει με ειδήσεις.

Η δημοσιογράφος και σημερινή διευθύντρια σύνταξης του portal Γιώτα Κοντογεωργοπούλου μόλις είχε ολοκληρώσει ένα θέμα, όταν άκουσε τον διευθυντή του thebest.gr, τον Νάσο Νασόπουλο να λέει «πάτα το κουμπί. Δημοσίευσέ το. Βγαίνουμε στον αέρα!».

Το «κουμπί» πατήθηκε. Και η πρώτη είδηση του thebest.gr με τίτλο «Ο Φλωράτος βάζει… τελεία» έπαιρνε το δρόμο για τον διαδικτυακό αέρα μέσα σε καρδιοχτύπια και πανηγυρισμούς.

«Ήταν μέρες που λέγαμε, σήμερα θα βγούμε, αύριο θα βγούμε, κι όλο το καθυστερούσαμε... Η απόφαση πάρθηκε παρορμητικά» θυμάται η σημερινή διευθύντρια του thebest.gr Νεκταρία Ντούκα.

Στην Τσαμαδού εκείνη τη μέρα είχε πάρτι. Αλλά είχε και πολλή δουλειά. Ο συντονισμός ήταν η πιο δύσκολη και την είχε αναλάβει φυσικά ο ίδιος ο Νάσος Νασόπουλος. Για αυτό και το πρώτο θέμα με την δική του υπογραφή δημοσιεύτηκε στις 21:03 το βράδυ με τίτλο «Παγώνουν οι πλειστηριασμοί».

Σήμερα, δώδεκα χρόνια μετά, ο αριθμός των δημοσιευμένων άρθρων του thebest.gr ξεπερνά τις 600.000 ενώ τα ρεκόρ επσκεψιμότητας διαδέχονται το ένα το άλλο και το portal έχει κατοχυρώσει τη θέση του ως ένα από τη μεγαλύτερα της χώρας.

Η αλματώδης πορεία

Η πορεία του thebest.gr ήταν αντιστρόφως ανάλογη της πορείας του Τύπου. Όσο κατέρρεε η έντυπη δημοσιογραφία, τόσο περισσότερα «κλικ» είχαμε στα διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης. Μια νέα εποχή ξημέρωνε, με πολλές δυσκολίες, όπως συμβαίνει με κάθε νέα εποχή.

«Ήταν δύσκολα εκείνα τα χρόνια, σκεφτείτε πως η προώθηση των ρεπορτάζ του portal γινόταν ακόμα και με φαξ ή τηλέφωνα. Ούτε λόγος για email και πολύ περισσότερο, social media!» λέει η Νεκταρία Ντούκα.

«Όταν έλεγες ότι δουλεύεις στο διαδίκτυο σε κοίταζαν με πολύ μεγάλη περιέργεια, ενώ εννέα στους δέκα προδιέγραφαν το τέλος της μόδας. Διότι ως μόδα το έβλεπαν. Και περίμεναν απλώς να... αλλάξει» λέει η Γιώτα Κοντογεωργοπούλου. «Θυμάμαι ότι κάποιοι έλεγαν ότι ο Νάσος έκανε μια τρέλα. Και απορούσαν ειλικρινά πώς πήγε το μυαλό του να κάνει κάτι τέτοιο». 

Το thebest.gr απογειώθηκε πολύ σύντομα διαψεύδοντας όλες τις εκτιμήσεις. Η «τρέλα» του Νασόπουλου ήταν απλά η δυνατότητα «ανάγνωσης» των καιρών. Η καμπύλη των «χτυπημάτων» διέγραφε μια ...σκανδαλωδώς ανοδική τροχιά από τις πρώτες μέρες της λειτουργίας του, ενώ η είδηση για τον δεύτερο γάμο του τότε Νομάρχη Αχαΐας Δημήτρη Κατσικόπουλου απογείωσε τα νούμερα με εκατοντάδες κλικ δίνοντας στους συντάκτες του σάιτ μια πρώτη εικόνα σχετικά με το τι θα επακολουθούσε.

Ήταν η εποχή που τις ειδήσεις για την πολιτική και την κοινωνία άρχισαν να «συναγωνίζονται» στο ελληνικό ίντερνετ ειδήσεις όπως το… αλήστου μνήμης dvd της  Τζούλιας Αλεξανδράτου και το διαζύγιο της Μενεγάκη, θέματα που έκαναν τις διαδικτυακές μηχανές να τρελαίνονται.

Είπαμε, ήταν η εποχή προ τις κρίσης. Η ελληνική κοινωνία ζούσε ακόμη στο ρυθμό της χαλάρωσης. Και το έδειχνε και στα κλικ της.

Τρελά νούμερα έγιναν και όταν το thebest.gr έγραψε κατ’ αποκλειστικότητα πανελληνίως την είδηση της αναστολής λειτουργίας του troktiko μετά τη δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια θέμα που μονοπωλούσε επί μέρες την επικαιρότητα, σημειώνοντας ένα από τα πρώτα του ρεκόρ επισκεψιμότητας.

Μια πρωτόγνωρη εμπειρία

Το νέο σάιτ της Πάτρας έγινε μέσα σε ελάχιστο διάστημα πασίγνωστο στην πόλη. Τo ίδιο και στη χώρα.

Έδινε μάλιστα στους δημοσιογράφους και στους χρήστες του την αίσθηση μιας άκρως ενδιαφέρουσας οικουμενικότητας που δεν είχαν συναντήσει σε κανένα άλλο μέσο ενημέρωσης μέχρι τότε. Κάτι που γινόταν στην Πάτρα σχολιαζόταν στο Λονδίνο. Κάποιοι μάλιστα που ζούσαν στο εξωτερικό και οποίοι είχαν δει μια είδηση στο thebest.gr μπορούσαν να … αιφνιδιάσουν ή και να πιάσουν αδιάβαστους τους Πατρινούς τους φίλους.

Η Νεκταρία Ντούκα η οποία είχε τη διεύθυνση της σύνταξης από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας του portal μέχρι και τον περασμένο Δεκέμβριο, οπότε και ανέλαβε τη διεύθυνση του site, λέει ότι μια από τις αξέχαστες στιγμές στο ξεκίνημα ήταν όταν έβλεπε τις νύχτες να είναι μέσα στο thebest.gr ομογενείς από όλο τον κόσμο. «Προφανώς Πατρινοί του εξωτερικού που ενημερώνονταν για όσα συνέβαιναν στην πόλη τους. Σήμερα αυτό θεωρείται δεδομένο. Τότε ήταν κάτι πρωτόγνωρο και συγκινητικό. Όπως και η δυνατότητα να βλέπεις σε real time πόσοι ακριβώς διαβάζουν ανά δευτερόλεπτο κάθε θέμα». 

«Είχες τον απόλυτο έλεγχο της αναγνωσιμότητας. Μπορούσες να παρέμβεις ώστε να την αυξήσεις άμεσα και αποτελεσματικά. Έβλεπες τι είναι αυτό που ενδιέφερε τον αναγνώστη. Εντυπωσιακή ήταν και η διάχυση της είδησης στην πόλη. Μέσα σε λίγες ώρες κάτι που έγραφες διαδιδόταν αστραπιαία στην Πάτρα και το συζητούσαν οι παρέες. Αυτό κατέδειξε εξ αρχής τη δυναμική του μέσου, αλλά και την ευθύνη που συνεπάγεται αυτή η δυναμική. Όφειλες να τσεκάρεις διπλά και τριπλά αυτά που γράφεις. Δεν υπήρχε το περιθώριο του χρόνου που υπάρχει σε μια εφημερίδα. Ούτε καν το περιθώριο χρόνου που υπάρχει στην τηλεόραση. Εκεί η είδηση έβγαινε αμέσως στον αέρα. Και έβγαινε γραπτά. Όπως όλοι ξέρουμε, τα γραπτά μένουν» λέει η Γιώτα Κοντογεωργοπούλου. «Συν τοις άλλοις, ήταν ανύπαρκτο το πλαίσιο για τη λειτουργία των σάιτ. Βαδίζαμε σε εντελώς αχαρτογράφητα ύδατα. Βάζαμε μόνοι μας τα όρια».

«Σε αυτά τα δώδεκα χρόνια το thebest.gr κατόρθωνε πάντα να βρίσκεται ένα βήμα μπροστά, όχι όμως χωρίς κόπο. Όταν τα περισσότερα sites είχαν μπει για τα καλά στο κυνήγι των όσο το δυνατόν πιο γρήγορων αναρτήσεων, όταν το …παιχνίδι έδειχνε να παίζεται στο "μια ανάρτηση κάθε πέντε λεπτά", το thebest.gr επένδυσε στα πρωτογενή θέματα…

Σήμερα που ο καθένας μπορεί να κάνει τον δημοσιογράφο με το κινητό του αναρτώντας ένα σχόλιο, μια υπαρκτή ή όχι είδηση στο facebook και αυτή να αναπαραχθεί χωρίς έλεγχο μέσα σε λίγα λεπτά από δεκάδες blogs και sites, το thebest.gr επενδύνει στο τριπλοτσεκάρισμα της κάθε είδησης, υπενθυμίζει τις αρχές δεοντολογίας, υπηρετεί την αντικειμενική δημοσιογραφία, προκρίνει έναν ψύχραιμο και αντικειμενικό τίτλο από το να ενδώσει στα κλίμα της εποχής με τον συνεχή εντυπωσιασμό. Προτιμούμε να γράψουμε με καθυστέρηση πέντε λεπτών μια είδηση, αλλά να είναι επιβεβαιωμένη, όπως εξάλλου ορίζει η δημοσιογραφική δεντολογία. 

Και τελικά είναι όλα τα παραπάνω που κάνουν τη σχέση του thebest με τους αναγνώστες του μοναδική. Το ότι έχουμε κατακτήσει την εγκυρότητα και τη σοβαρότητα στη συνείδηση του κοινού μας, μας έδωσε τη δυνατότητα να ανταπεξέλθουμε των fake news, και του fake traffic», επισημαίνει η Νεκταρία Ντούκα. 

«Η εκτόξευση»

Τα πρώτα χρόνια έγινε μια πολύ μεγάλη επένδυση, καθώς επί μακρόν το thebest.gr λειτουργούσε κανονικά, πλήρωνε εργαζόμενους, έξοδα, τα πάντα, χωρίς να αναζητηθούν διαφημιστικοί πόροι. Ήταν απόφαση εξαρχής ότι πρώτα έπρεπε να καθιερωθεί και στην πορεία θα έρχονταν και τα υπόλοιπα. Όπως και έγινε.

Μέρα με την ημέρα τα κλικ αυξάνονταν μαζί και η εμπιστοσύνη των αναγνωστών και πολύ σύντομα όλοι ήξεραν το νέο σάιτ της Πάτρας. Ο πάταγος που δημιουργήθηκε, προς έκπληξη ακόμη και των υπευθύνων ήταν τόσο μεγάλος που η διαφήμιση άρχισε να έρχεται μόνη της.

«Τα τηλέφωνα στη Γραμματεία του thebest.gr έπεφταν βροχή. Η έκπληξή μας ήταν μεγάλη» λέει η Οικονομική Διευθύντρια του thebest.gr Ελένη Νασοπούλου. «Έπαιρναν τηλέφωνο ζητώντας να διαφημιστούν. Αυτό δεν σταμάτησε ποτέ».

«Η συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων που διαφημίζονται στο thebest.gr ξέρουν -όπως οι ίδιοι μας λένε- ότι "εδώ" θα κάνουν τη δουλειά τους, η διαφήμισή τους θα έχει σίγουρα απόδοση και ότι το μέσο θα είναι δίπλα τους. Αυτό είναι μεγάλη ηθική ικανοποίηση» λέει η εμπορική διευθύντρια του thebest.gr Τζίνα Μαρινάκη.

Η επένδυση στο νέο «πρόσωπο»

 Στις 15 Μάϊου 2019, το thebest.gr έκανε την μεγάλη αλλαγή στην εικόνα του αλλάζοντας «πρόσωπο», και ολοκληρώνοντας την ολική αναβάθμιση του site σε επίπεδο development και design.

Στα δέκα χρόνια της λειτουργίας του το 2019, το thebest.gr προχώρησε σε μια επένδυση 200 χιλιάδων ευρώ, αλλάζοντάς τα κυριολεκτικά όλα, διαμορφώνοντας έναν από τους πλέον σύγχρονους ενημερωτικούς ιστότοπους της Ελλάδας.

Ήταν η αρχή ενός νέου καλπασμού στην αναγνωσιμότητά του, ο οποίος έγινε ακόμη μεγαλύτερος το 2021, χρονιά κατά την οποία κάθε μήνα σπάει και από ένα νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας.

 Η στήλη που άφησε εποχή

Την πρώτη Μάϊου 2020 έκαναν στο thebest.gr  την εμφάνισή τους το «Ημερολόγιο ενός καρκινοπαθούς και η  στήλη «Ζώντας με Καρκίνο» με την υπογραφή του Νάσου Νασόπουλου. Ο Ιδρυτής και Διευθυντής του portal ο οποίος είχε συναντηθεί με την σκληρή ασθένεια στις 10 Ιουνίου 2019, είχε αποφασίσει να την αποκωδικοποιήσει, να την απομυθοποιήσει και την αποδαιμονοποιήσει, να πάψει να είναι ταμπού. Στόχος του ήταν οι εμπειρίες του να βοηθήσουν:

Άλλους ασθενείς στον αγώνα που δίνουν.
Συγγενείς ή φίλους ασθενών να συνειδητοποιήσουν τι συμβαίνει με τον άνθρωπό τους.
Στη στήλη που ήταν πρωτοπόρα για τα ελληνικά δεδομένα ο Νάσος Νασόπουλος μιλούσε σε πρώτο πρόσωπο για την περιπέτειά του κρατώντας κανονικό ημερολόγιο, έδινε πληροφορίες από όσα του μάθαινε η αναμέτρηση με τον καρκίνο, συνομιλούσε με άλλους ανθρώπους που περνούσαν την ίδια δοκιμασία και απαντούσε σε ερωτήματα βοηθώντας έτσι άλλους ασθενείς στον αγώνα τους.

Η  στήλη αυτή αποτέλεσε έτσι ένα σημείο συνάντησης με άλλους καρκινοπαθείς που ήθελαν να εκφράσουν δημοσίως τις σκέψεις, τα συναισθήματά τους και να μιλήσουν για τα προβλήματά τους. Η στήλη φιλοξενούσε επίσης άρθρα και οδηγίες ειδικών.

Η ακριβής τήρηση του ημερολογίου άρχιζε αναδρομικά από τις 23 Φεβρουαρίου 2020, ημέρα που ξεκίνησε ο Νάσος να γράφει το ημερολόγιο το οποίο άρχισε να βγαίνει στον αέρα τον τρίτο μήνα της άνοιξης και σταμάτησε στις 9.07 το πρωί στις 29 Ιανουαρίου, λίγο πριν τον εγκαταλείψουν οι δυνάμεις του. H στήλη αυτή άντλησε την προσοχή πολλών ανθρώπων που έδωσαν μάχη με τον καρκίνο, επιστημόνων και γιατρών, αλλά ακόμη και πολιτικών όπως του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα ο οποίος έκανε ειδική αναφορά σε άρθρο του στον Νάσο Νασόπουλο και τη δύναμή του να κάνει δημιουργία ακόμη και την αναμέτρησή του με τον καρκίνο.

Η μεγάλη απώλεια

Η μάχη του Νάσου έλαβε τέλος στις 7 Φεβρουαρίου 2021. Ήταν η πιο σκληρή στιγμή που έζησαν οι άνθρωποι του thebest.gr από την πρώτη μέρα της λειτουργίας του. Για πρώτη φορά… σιωπή… Και απέραντη θλίψη.

Η σκυτάλη είχε δοθεί στη σύζυγό του, Νεκταρία Ντούκα και στους δύο γιους του Περικλή Νασόπουλο και Θάνο Νασόπουλο. Μετά το πρώτο μεγάλο σοκ, η απώλεια του Νάσου λειτούργησε σαν κινητήριος δύναμη για να γίνουν νέα άλματα στο όνομά του. Για να γίνει ακόμη πιο ισχυρό το thebest που δημιούργησε, που τόσο πολύ πίστεψε και αγάπησε.

Για μας στο thebest.gr ο Νάσος, ο άνθρωπος που μας έμαθε τη δουλειά, που μας έδειξε τα μυστικά και τον δρόμο, είναι ακόμη εδώ. Και θα είναι πάντα.

Ένα χρόνο πριν την απώλεια του Νάσου, στις 31 Ιανουαρίου του 2020 το thebest.gr είχε ζήσει μια άλλη  μεγάλη απώλεια: τον θάνατο του επιχειρηματία Χριστόφορου Πετρή με τον οποίο  ξεκινήσαμε το 2009 αυτό το όμορφο ταξίδι στο χώρο της διαδικτυακής ενημέρωσης. Ήταν από τους λίγους που πίστεψαν τότε ότι η ενημέρωση περνά σε νέα περίοδο επηρεαζόμενη από την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας. Και βρέθηκε στο πλευρό μας, διαμορφώνοντας τις προϋποθέσεις αυτό το όνειρο να γίνει πραγματικότητα.

Οι άνθρωποι πίσω από το site

Στα δώδεκα χρόνια του thebest.gr είτε εργάστηκαν, είτε ακόμη εργάζονται δεκάδες άνθρωποι. Στελέχη, δημοσιογράφοι, φωτογράφοι, γραμματείς, υπάλληλοι, διαφημιστές, σύμβουλοι.

Ο κατάλογος (με αλφαβητική σειρά) είναι μακρύς: Ζάνα Αβράμη, Μαριάννα Αποστολίδη, Κωνσταντίνα Ανδριοπούλου, Φάνης Βγενόπουλος, Κώστας Γιαχαλής, Παναγιώτης Διαμαντόπουλος, Μαριλή Δελέρμα, Βασίλεια Καμάρα, Μαρία Κακαβάνη, Νατάσα Καΐκα, Άννα Καραχάλιου, Γιάννης Κόντης, Χρήστος Κοσμάς, Γιώτα Κοντογεωργοπούλου, Ρούλα Κωστακοπούλου, Τζίνα Μαρινάκη, Ελευθερία Μακρυγένη, Ζώης Μαρίνος,  Άντυ Μπακοπούλου, Βασίλης Μάρκου, Τάκης Μαρτάτος, Μενέλαος Μυρίλλας, Ελένη Νασοπούλου, Δέσποινα Νασοπούλου, Θάνος Νασόπουλος, Νάσος Νασόπουλος, Περικλής Νασόπουλος, Έλενα Νιφόρα, Χριστίνα Νιφόρα, Νεκταρία Ντούκα, Νίκος Ξανάλατος, Γωγώ Παπαδάκου, Χρήστος Παπαδημάκης, Περικλής Παπαρίζος, Σμαρώ Πετρή, Σπήλιος Πετρής, Γιάννης Πομώνης, Στάθης Πολίτης, Ελένη Ρήγα, Πέπη Ρουμελιώτη, Ζήσιμος Σίνος, Νίκος Σύφαντος, Βασίλης Σπύρου, Κωνσταντίνα Τσίχλα, Γιάννης Φλώρος, Θάνος Χριστακόπουλος, Δημήτρης Χριστοδουλόπουλος, Νίκος Ψαθογιαννάκης, Πέτρος Ψωμάς και άλλοι πολλοί.

Μαζί και οι τρεις του αθλητικού τμήματος, Αμαλία Λαλιώτη,  Ηλίας Μάτσας και Τάσσος Σταθόπουλος χάρη στους οποίους οι αθλητικές ειδήσεις του thebest.gr αυτονομήθηκαν και κάπως έτσι τον Φλεβάρη του 2018 βγήκε στον αέρα το sportin.gr το τρίτο από τα αδελφάκια της οικογένειας του BEST.

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr