Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

Νίκος Ιωάννου: Οι μεταβολές στις καταναλωτικές συμπεριφορές θα μείνουν κι όταν ο ιός θα έχει φύγει

Νίκος Ιωάννου: Οι μεταβολές στις καταναλ...
Μακρυγένη Ελευθερία
[email protected]

Founder & CEO του "Delivery.gr", ο Νίκος Ιωάννου μιλάει στην ειδική έκδοση του TheBest για την επόμενη μέρα στη Δυτική Ελλάδα

Η πανδημία έχει επιφέρει αλλαγές τόσο στην αγορά, όσο και εν γένει στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι και έχει υποχρεώσει σε αλλαγές τις επιχειρήσεις. Πώς επηρέασε την επιχείρησή σας;

Οι online παραγγελίες ήταν από τους τομείς της αγοράς που δέχθηκαν τις μεγαλύτερες αλλαγές από την επίδραση της πανδημίας του κορωνοϊού, επιταχύνοντας τις εξελίξεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Είναι γνωστό ότι ο «βασιλιάς» των ηλεκτρονικών παραγγελιών ήταν και είναι το φαγητό και ο καφές. Στο πρώτο lockdown οι παραγγελίες φαγητού μειώθηκαν, αφενός γιατί αρκετά καταστήματα εστίασης έκλεισαν, αφετέρου γιατί ο κόσμος επέλεξε να μαγειρέψει περισσότερο. Ωστόσο, την ίδια ώρα κατέδειξε την ανάγκη για ηλεκτρονικές παραγγελίες προϊόντων από σούπερ μάρκετ, περίπτερα κρεοπωλεία, μανάβικα και άλλα. Στο πλαίσιο αυτό το Delivery.gr «άνοιξε» κι άλλο την πλατφόρμα του κι έτσι πια μέσα από το app μπορείς να παραγγείλεις τα ψώνια σου από τα super market ΑΒ Βασιλόπουλος και να έρθουν σπίτι σου σε δύο ώρες, από τον στόλο διανομέων του Delivery.gr. Η υπηρεσία εκτός από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη επεκτείνεται και σε άλλες πόλεις και σε επόμενο χρόνο θα εξυπηρετείται και η Πάτρα. Επιπρόσθετα, μέσω του eKiosky’s μπορείς να παραγγείλεις τσιγάρα και άλλα είδη καπνιστού, σνακ και μικροψώνια, ενώ συνεργάζονται μαζί μας κρεοπωλεία, μανάβικα, ιχθυοπωλεία, ζαχαροπλαστεία, κάβες και καθαριστήρια».

Παρά τις δυσκολίες θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ως ευκαιρία;

«Σαφέστατα μπορεί και πρέπει να αξιοποιηθεί ως ευκαιρία και αυτό έχει γίνει ήδη φανερό, ειδικά στο e-commerce, το οποίο πέρα από την επέκτασή του σε περισσότερες κατηγορίες, χρειάζεται η διανομή να γίνεται και σε σύντομο χρόνο, διάσταση η οποία αναδείχτηκε στη διάρκεια της πρώτης καραντίνας. Οι μεταβολές που έχει φέρει ο κορωνοϊός στις καταναλωτικές ανάγκες και συμπεριφορές θα μείνουν κι όταν ο ιός θα έχει φύγει. Γι αυτό το Delivery.gr θα συνεχίσει να ανταποκρίνεται σ΄αυτές, φιλοδοξώντας να είναι το super app που θα φέρνει στην πόρτα σου, όχι μόνο προϊόντα, αλλά και υπηρεσίες».

Τι θεωρείτε ότι πρέπει να κάνουν οι πληττόμενες επιχειρήσεις για να μείνουν όρθιες; Υπάρχουν κάποιες καλές πρακτικές;

«Όταν μεταβάλλεται το τοπίο οφείλεις, όχι μόνο να προσαρμόζεσαι γρήγορα, στο παρόν, οφείλεις να κοιτάς και να «βλέπεις» την επόμενη ημέρα και να προετοιμάζεσαι γι αυτή μέσα από εξορθολογισμό, αναπροσαρμογή, ευελιξία, προλαμβάνοντας τον ανταγωνισμό».

Την επομένη της πανδημίας, σε ποιους κλάδους της οικονομίας πρέπει να δοθεί το βάρος της ανάπτυξης;

«Κοιτώντας τις άμεσες συνέπειες, η εστίαση και ο τουρισμός είναι δύο από τους βασικούς τομείς που επλήγησαν, ωστόσο η ενθάρρυνση της καινοτομίας και σύνδεσή της με τη βιομηχανία και τον πρωτογενή τομέα μπορεί να ενδυναμώσει μακροπρόθεσμα την ελληνική οικονομία».

Η εταιρεία με μια ματιά

To Delivery.gr δημιουργήθηκε στην Πάτρα το 2006 από τον Νίκο Ιωάννου, (Founder και CEO) Φιλοξενεί πάνω από 3.000 επιχειρήσεις καλύπτοντας 44 πόλεις. Το 2019 εντάχθηκε στους κόλπους του ομίλου Μούχαλη. Ήταν και παραμένει μια αμιγώς ελληνική επιχείρηση, ενώ το «πάντρεμα» του παραδοσιακού και ηλεκτρονικού εμπορίου, έδωσε τη δυνατότητα της διεύρυνσης των online παραγγελιών, η οποία διαρκώς επεκτείνεται.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Covid - H επόμενη μέρα