Back to Top
ΠΑΤΡΙΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ 2020

BODY & SOUL

/

Θάλεια Ντίνου: Συναντήσαμε την Mrs Smartfit που μας γυμνάζει γρήγορα και «έξυπνα»

Θάλεια Ντίνου: Συναντήσαμε την Mrs Smartfit που μας γυμνάζει γρήγορα και «έξυπνα»

Μας εξηγεί τη μέθοδο miha bodytec και τα πλεονεκτήματά της

Αλήθεια, πόσος κόπος χρειάζεται για να «χτίσεις» το σώμα που επιθυμείς μέσα από τη γυμναστική; Ποιοι είναι οι τρόποι, πόσος χρόνος απαιτείται;

Πολλοί που επιθυμούν να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση και τη δομή του σώματός τους, συνήθως δεν έχουν απεριόριστο χρόνο για καθημερινές προπονήσεις. Ευτυχώς, η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει φέρει νέα δεδομένα και στην προπόνηση μέσα από καινούργιες μεθόδους. Μία από τις πιο πρωτοποριακές είναι η miha bodytec. Περί τίνος πρόκειται όμως; Είναι ασφαλής; Και κυρίως, είναι αποτελεσματική; Γιατί να την επιλέξει κάποιος, ποια είναι τα πλεονεκτήματά της και γιατί είναι η ιδανική στιγμή για να την εντάξει κάποιος τώρα στο πρόγραμμά του;

H Θάλεια Ντίνου μας δίνει «φώτα της» και απαντάει σε όλες τις απορίες μας. Καθημερινά, μαζί με τους συνεργάτες της στο 20 Smartfit στην Πάτρα, εφαρμόζει αυτή τη μέθοδο για ευεξία και εκγύμναση όλων των μυικών ομάδων του σώματος σε μόλις 20 λεπτά, μέσα από personal προπονήσεις, μία μόνο φορά την εβδομάδα. Όπως μας εξηγεί:

 «Πρόκειται για μια υπερπροπόνηση που γίνεται μια φορά την εβδομάδα για 20 λεπτά, με ηλεκτρομυοδιέγερση, δηλαδή συστολή των μυών με την χρήση ηλεκτρικών παλμών και συχνοτήτων. Σε κάθε 20λεπτη προπόνηση έχουμε σαν αποτέλεσμα 52.000 μυϊκές συσπάσεις και εκγύμναση 650 περίπου μυϊκών ομάδων ταυτόχρονα. Oλόκληρο το σώμα διεγείρεται και δεν απομονώνονται μυϊκές ομάδες, όπως συμβαίνει συνήθως στη συμβατική προπόνηση. Αυτός είναι και ο λόγος που γίνεται μια φορά την εβδομάδα και για 20 λεπτά μόνο. Ισοδυναμεί με 3 ώρες περίπου συμβατικής γυμναστικής με βάρη, με τα ίδια αποτελέσματα. Δηλαδή, χάνεις λίπος και χτίζεις μυς, αποφεύγοντας συγχρόνως τους τραυματισμούς, που είναι πολύ σημαντικό θέμα.

Πρόκειται για μια ενεργητική προπόνηση υποβοηθούμενη εξωτερικά από το μηχάνημα miha bodytec και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται για παθητική γυμναστική! Προσπαθείς, ιδρώνεις και κουράζεσαι! Το ασκησιολόγιο παραμένει ίδιο με αυτό που θα κάναμε παραδοσιακά για να γυμναστούμε, η μορφή όμως με την οποία εφαρμόζουμε τα βάρη στο σώμα μας είναι αυτό που κάνει τη διαφορά, γιατί η πίεση ασκείται εξωγενώς.

Το γεγονός αυτό καθιερώνει την προπόνηση miha bodytec ως την πληρέστερη και αποτελεσματικότερη μορφή άσκησης για το ανθρώπινο σώμα. Η σύγχρονη αυτή μορφή προσωπικής γυμναστικής εγγυάται ένα ταχύτατο αποτέλεσμα που θα γίνει αντιληπτό από τον πρώτο μήνα. Σε δέκα μόλις προπονήσεις, αν ο ασκούμενος έχει μια συνέπεια και στη διατροφή του, βλέπουμε αλλαγές: στη σωματοδομή, τόσο σε ποσοστό λίπους όσο και σε μυικό ιστό, στην ταχύτητα του μεταβολισμού και στη δύναμη».

Μπορούν άραγε να προπονηθούν όλοι με αυτό τον τρόπο; Ως γνωστόν, δεν έχουμε όλοι τα ίδια ζητούμενα. Μια κατηγορία είναι αυτοί που ανήκουν στους ιδιαίτερα γυμνασμένους και μια άλλη, εκείνοι που έχουν πιο χαλαρή σχέση με τη γυμναστική. Κι όμως, η Θάλεια Ντίνου μας εξηγεί ότι για τον καθένα από τους παραπάνω, η μέθοδος miha bodytech προσφέρει τα οφέλη της:

«Το βασικό πλεονέκτημα της προπόνησης που παρέχουμε είναι ότι είναι personal, δηλαδή προσωπική γυμναστική μέχρι 2 άτομα ταυτόχρονα προσαρμοσμένη στις ανάγκες του καθενός, είτε πρόκειται για κάποιον πολύ γυμνασμένο είτε για κάποιον εντελώς αρχάριο. Στον  χώρο υπάρχει γυμναστής με συνεχή επίβλεψη δίπλα στον ασκούμενο καθ’ όλη τη διάρκεια της προπόνησης και προσαρμόζει το ασκησιολόγιο αναλόγως. Κάποιος ιδιαίτερα γυμνασμένος θα φτάσει σε μυϊκές ομάδες που με τη συμβατική γυμναστική δεν προσέγγιζε και κάποιος αρχάριος θα μυηθεί στον κόσμο του fitness με τον πιο ανώδυνο τρόπο!

Απευθύνεται σε όλους άνω των 18 ετών. Σε αρχάριους, σε αθλητές, σε πολυάσχολους εργαζόμενους, σε δραστήριες μητέρες, σε όλους!
Απευθύνεται και σε όσους για λόγους υγείας δεν μπορούν να γυμναστούν με το συμβατικό τρόπο, αλλά και σε όσους  αγαπούν την καινοτομία!».

Θα αναρωτηθεί ωστόσο κανείς, είναι όντως αποτελεσματική μέθοδος και ειδικά για κάποιους που δεν έχουν ασκηθεί στο παρελθόν; Eίναι αλήθεια ή διαφημιστικό τρικ ότι 20 λεπτά την εβδομάδα αρκούν για να έχεις αποτέλεσμα;

«Στα δυο χρόνια λειτουργίας του 20SmartFit, τα πολύ καλά αποτελέσματα που έχουμε πάρει ήταν από όσους ήταν συνεπείς στην προπόνηση και στη διατροφή τους. Μία με δύο προπονήσεις την εβδομάδα είναι αρκετές. Στατιστικά, σε δεκα περίπου προπονήσεις έχουμε τα πρώτα αποτελέσματα!"».

Και πέρα από την αποτελεσματικότητα, πόσο ασφαλής είναι η μέθοδος αυτή;

«Απόλυτα», απαντά η Θάλεια Ντίνου «γιατί μελετάται από το Πανεπιστήμιο της Κολωνίας σταθερά εδώ και 15 χρόνια. Το ερέθισμα που δέχεται ο ασκούμενος είναι φυσικοθεραπευτικός παλμός που βελτιώνει μυοσκελετικούς πόνους, με έρευνες που αφορούν ιδίως την περιοχή της μέσης, της πλάτης και του αυχένα. Δεν υπάρχουν τραυματισμοί και η προπόνηση γίνεται με επίβλεψη προσωπικού γυμναστή καθ΄όλη τη διάρκειά της (personal training) όπως αναφέραμε νωρίτερα.

Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες αντενδείξεις και η μέθοδος δεν μπορεί να ακολουθηθεί από ανθρώπους που πάσχουν από σοβαρές ασθένειες, αλλά και πάλι υπάρχουν εξαιρέσεις.

«Οι αντενδείξεις αυτής της προπόνησης αφορούν σοβαρές ασθένειες, όπως καρδιοπάθειες, κάποια αυτοάνοσα νοσήματα, την εγκυμοσύνη, παθήσεις στο συκώτι, κ.λπ. Παρ΄ όλα αυτά, κάθε περιστατικό είναι ξεχωριστό, γι ΄αυτό, αν υπάρχει κάποιο θέμα υγείας ζητάμε την έγκριση του γιατρού και μετά προχωράμε. Έχουμε περιπτώσεις ανθρώπων που είχαν καρκίνο, ορθοπεδικά χειρουργεία (γόνατα, μέση, σπονδυλική στήλη, καρποί)  ακόμα και άτομα με ένα λιγότερο μέλος, που βοηθήθηκαν εδώ με τη μέθοδο miha botytech».

H μέθοδος αυτή ακολουθείται και από άλλους χώρους στους οποίους παρέχεται personal training. Η Θάλεια Ντίνου όμως εξηγεί ποια είναι η διαφορά στη μέθοδο του 20 Smartfit:

«Η ομάδα του! Εκτός από το ότι είμαστε όλοι πιστοποιημένοι προπονητές της miha bodytech και εκπαιδευόμαστε συνεχώς, υπάρχουν κάποιες αρχές στην ομάδα μας που αφορούν τη μοναδικότητα του καθενός, ακούμε το στόχο που θέτει ο ασκούμενος και λειτουργούμε πάνω σε αυτόν. Δεν υποσχόμαστε κάτι που δεν μπορούμε να κάνουμε και θέτουμε ρεαλιστικούς στόχους μαζί του. Σεβόμενοι την ιδιαιτερότητα του καθενός, έχουμε συνεργάτη διατροφολόγο με ειδική οικονομική συμφωνία για τους δικούς μας πελάτες αποκλειστικά, τον κ. Κωνσταντίνο Νικολουδάκη, αποφεύγοντας να δώσουμε επιπόλαια διατροφικές συμβουλές οι ίδιοι. Με τον ίδιο τρόπο διαχειριζόμαστε και τα θέματα υγείας ζητώντας πάντα την έγκριση του γιατρού.

Προπονητικά, τηρούμε το πρωτόκολλο που η εταιρεία προβλέπει, χωρίς υπερβολές στον αριθμό των προπονήσεων και στις εντάσεις. Τέλος, θεωρώ ότι υπάρχει ένα χαρούμενο περιβάλλον στο 20 Smartfit, συχνά νιώθουμε μια ανάσα διαφυγής της απαιτητικής καθημερινότητας των ανθρώπων και γι΄ αυτό θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου που δημιουργεί αυτό το κλίμα τόσο μεταξύ μας όσο και με τους ασκούμενους!  Και σε αυτό ακριβώς το πλαίσιο θα γιορτάσουμε κόβοντας την Πρωτοχρονιάτικη πίτα μας, στις 15 Φεβρουαρίου, στο Stekino Cafe, με ένα ελληνικό πάρτι 80΄s και 90’s μουσικής, με ανοιχτή πρόσκληση για όποιον θέλει να μας γνωρίσει και να διασκεδάσει μαζί μας!».

*Το 20 Smartfit δίνει τη δυνατότητα σε όλους όσοι ενδιαφέρονται να γνωρίσουν τη συγκεκριμένη μέθοδο και να δουν αν τους ταιριάζει, να κάνουν δωρεάν δοκιμαστική προπόνηση, χωρίς καμία υποχρέωση στη συνέχεια.

Επικοινωνήστε εδώ για να κλείσετε το ραντεβού σας:

20 Smartfit

Κολοκοτρώνη 52 - Πάτρα

T. 261 027 0865

https://www.facebook.com/pg/20Smartfit

http://www.20Smartfit.gr

Well Being