Τα φορέματα των Deux Hommes και ο συμβολισμός τους, τα γυαλιά που δεν βγάζει ποτέ
Κατά την άποψή μας η 22χρονη Κλαυδία «έκλεισε στόματα» στην εμφάνιση και την πρόκριση- θρίλερ του δεύτερου ημιτελικού.
Οσοι την αντιμετώπισαν καυστικά ως ….μοιρολογίστρα με αντιαισθητικά γυαλιά, επιεικώς το ξανασκέφτονται. Η Ποντιακής καταγωγής τραγουδοποιός που έχει κυρίως να ανταγωνιστεί pop fun συμμετοχές με κιτς και καρναβαλικά χαρακτηριστικά -και γενικότερα την «ελαφριά» λογική του show off -έχει ήδη πιστωθεί την αξιοπρέπεια της διαφορετικότητάς και της αυθεντικότητάς της.
Και αυτό σημαίνει ότι τελικά ξεχωρίζει σε συνολικό επίπεδο γιατί η ποιότητα της φωνής της και η δωρική της παρουσία στη σκηνή δεν χωρούσαν εξαρχής αμφισβητήσεις. Βέβαια, η Γιουροβίζιον έχει μια παράδοση διασκέδασης και gay party style ώστε δύσκολα «αγκαλιάζει» μηνύματα για προσφυγιά, γενοκτονίες, αποχαιρετισμούς. Το κοινό συνήθως προτιμάει κάτι πιο χαρούμενο, ανεβαστικό, trendy και sexy στην οθόνη. Με χορευτικά, φαντεζί εφέ κλπ. Με αυτά τα δεδομένα πολύς κόσμος και διάφοροι εγχώριοι «ειδήμονες» ειρωνεύτηκαν προκαταβολικά τη νεαρή ερμηνεύτρια και την έκριναν ως ατυχή και κουραστική επιλογή. Επιπλέον, η "Αστερομάτα" ούτε τραγουδιέται, ούτε χορεύεται ώστε να της δοθεί ώθηση.
Θα σταθούμε λόγω στήλης στην εικόνα της. Τα γυαλιά της είναι αξιομνημόνευτα, άλλωστε χθες βράδυ live τα σχολίασε ως statement accessory η παρουσιάστρια Σάντρα. Αυτόματα (και έξυπνα) η Κλαυδία της τα έδωσε να τα δοκιμάσει, άρα ξέρει να φέρεται επικοινωνιακά, με κέφι και γλυκύτητα. Το αξεσουάρ αυτό έγινε καρτούν στο Netflix ενώ προκάλεσε και το τηλεφώνημα της μεγάλης Νάνας Μούσχουρη… Ούτε αυτή τα αποχωρίστηκε ποτέ.
Τα φορέματά της έχουν τη σφραγίδα του καθιερωμένου σχεδιαστικού ντουέτου Deux Hommes. Label που συνδέθηκε με την εξέλιξη της ελληνικής μόδας από την περίοδο των eighties. Παλιότερα έντυσαν και τη συμμετοχή της Demy στο διαγωνισμό.
Το τωρινό look είναι επίκαιρο γιατί συγκαταλέγεται στη λογική των cape dresses που αποτελούν διεθνή τάση. Σε μαύρο- μπλε χρώμα, είναι υλοποιημένο από μεταξωτό μπροκάρ με ήσυχες λάμψεις, συμβολίζοντας τον έναστρο ουρανό. Εχει επιρροές από το ιστορικό, ελληνικό βεστιάριο και σεμνή, εβαζέ σιλουέτα.
«Η μοντέρνα αισθητική του σχεδίου συνοδεύεται από λεπτομέρειες εμπνευσμένες από την ελληνική φορεσιά με κυρίαρχο στοιχείο τις πλισέ γραμμικές πτυχώσεις που επανασυστήνουν την παράδοση με σύγχρονη ματιά και διακριτικότητα. Το αποτέλεσμα είναι μια εμφάνιση που δεν εντυπωσιάζει με υπερβολές αλλά με ουσία, ποίηση και συναίσθημα, ένα φόρεμα που γίνεται κομμάτι της αφήγησης» έχουν εξηγήσει οι σχεδιαστές Γρηγόρης Τριανταφύλλου και Δημήτρης Αλεξάκης. Στο φινάλε, ενώ για δευτερόλεπτα υπάρχει σκοτάδι, η Κλαυδία επανεμφανίζεται εκτάκτως με ένα λευκό, αιθέριο φόρεμα Deux Hommes με αρχαιοελληνική αύρα που αναφέρεται στη λύτρωση και την ελπίδα.
Και τα δυο outfits εναρμονίζονται με το συγκινητικό, ψηφιακό περιβάλλον με τα περιστέρια, τη θάλασσα το δέντρο. Θα λέγαμε λοιπόν πως ενδεχομένως να μην μιλάμε για την πλέον αγαπημένη μας συμμετοχή, αλλά είναι εξαιρετική στην κατηγορία της. Και να μην καταφέρει δηλαδή να κερδίσει καλή θέση στον τελικό, έχει κερδίσει το σεβασμό μας.
Eurovision 2025: Ρεκόρ τηλεθέασης για την ΕΡΤ με την Klavdia
Χάλε Μπέρι, Κάννες: Mε Celia Kritharioti στο χαλί του «Mission Impossible»
Burberry: Ειδική σειρά για τους κήπους Highgrove, το αγαπημένο καταφύγιο του Βασιλιά Καρόλου
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr