ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης ΟΣΕ : Ποιο έργο θα επισκεπτόταν σήμερα ο κ. Μητσοτάκης;

Κοινοποίηση
Tweet

Tι λέει για το Κέντρο Σηματοδότησης του Δικτύου

Την απορία του σχετικά με το ποιο έργο θα επισκεπτόταν  σήμερα ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης καταθέτει, μέσω ανάρτησής του, ο Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης ΟΣΕ, Κώστας Γενιδούνιας.

Τραγική ειρωνία αποτελί το γεγονός ότι της επίσκεψης προηγήθηκε η σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη.

Ο κ. Γενιδούνιας, σχολιάζοντας το ότι στο πρόγραμμα του Πρωθυπουργού για την σημερινή επίσκεψη υπήρχε επίσκεψη στο Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου Βορείου Ελλάδος, υπογραμμίζει ότι ουσιαστικά τέτοιο έργο δεν υπάρχει.

 

«Ο Κ. Μητσοτάκης θα βρεθεί αύριο στο Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος διαβάζω μόλις σε site. Μπορεί κάποιος να μας πει που είναι και που λειτουργεί η σηματοδότηση & τηλεδιοικηση στην βόρεια Ελλάδα ; Προς Δράμα δεν υπάρχει , μετά το ΠΛΑΤΥ προς Φλωρινα μονή γραμμή , ενώ προς Αθήνα όλα σβηστά, μετά το τχ1 κόκκινο, σε λειτουργία η Σίνδος, η γραμμή προς Στρυμώνα ζούγκλα . Στην φωτό, οι ετοιμασίες.. Ρε τι ζουμε;;;;;;», σημειώνει ο κ. Γενιδούνιας

 Μπροστά στο χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα των ελληνικών σιδηροδρόμων βρίσκονται τα συνεργεία διάσωσης που εξακολουθούν να καταβάλουν τεράστιες προσπάθειες να ανασύρουν ανθρώπους από τα συντρίμμια των συρμών.

   Στο σημείο του δυστυχήματος δύο τεράστιοι γερανοί ανασηκώνουν κομμάτια από τα επιβατικά βαγόνια που έχουν συνθλιβεί από την τρομακτική σύγκρουση και έχουν μετατραπεί σε άμορφη μάζα σιδηρικών.

 Μέχρι τις 11 είχαν ανασυρθεί και άλλες σοροί ανθρώπων μέσα από τα διαλυμένα βαγόνια ανεβάζοντας τον αριθμό των νεκρών στους 36, ενώ στην πορεία ο αριθμός των θυμάτων ανέβηκε στους 38.

   Οι τραυματίες έχουν μεταφερθεί κυρίως στα δύο νοσοκομεία της Λάρισας, αλλά και σε νοσοκομεία της Κατερίνης, του Βόλου και της Θεσσαλονίκης.

   Στο σημείο της σιδηροδρομικής τραγωδίας εξακολουθούν να βρίσκονται πολλά ασθενοφόρα και κυρίως πυροσβεστικά οχήματα, μαζί με δυνάμεις του ΕΚΑΒ και δύο ομάδες ΕΚΑΜ από τη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη.

   Οι ειδικές δυνάμεις των ΕΚΑΜ με κοπτικά εργαλεία και χρησιμοποιώντας φιάλες οξυγόνου συνεχίζουν να κόβουν λαμαρίνες από τα πρώτα βαγόνια ψάχνοντας για ανθρώπους.

   Αυτό που απασχολεί όλους είναι το τι έφταιξε και έγινε το τρομακτικό δυστύχημα σε ένα σιδηροδρομικό δίκτυο στο οποίο υπάρχουν διπλές γραμμές και τα τρένα μπορούν να αναπτύσσουν υψηλές ταχύτητες.

   Πάντως στην περιοχή η οσμή του καμένου κυριαρχεί στην ατμόσφαιρα αφού μετά τη μετωπική σύγκρουση της επιβατικής αμαξοστοιχίας με την εμπορική, άρπαξαν φωτιά τα τρία πρώτα βαγόνια του επιβατικού τρένου.

Την έλλειψη συγχρόνων συστημάτων GPS από τον σιδηρόδρομο που θα έδειχναν που ακριβώς είναι κάθε τρένο αποκάλυψε στην τηλεόραση του OPEN ο γραμματέας της ΓΣΕΕ, Νίκος Κιουτσούκης.

«Είναι διαχρονικό το έγκλημα με τα σιδηροδρομικά έργα» ανέφερε ο γραμματέας της ΓΣΕΕ και πρόσθεσε «να θυμίσω από το 1975 αγωνίζεται η χώρα μας να φτάσει ένα δίκτυο υψηλών ταχυτήτων, μέχρι δηλαδή 200χλμ, όταν σε άλλες χώρες παλεύουν για 500. Με μια διπλή γραμμή, άξονα ΠΑΘΕ, όπου δεν έχει ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια, ενώ τα σύγχρονα συστήματα GPS δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμα, δεν λειτουργούν». Μάλιστα όπως αποκάλυψε «κάποια έχουν αγοραστεί πολύ πριν, από το 2000».

 

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Ειδήσεις