BEAUTY

/

Η γαλλική Vogue βαφτίζει το «Flowerbomb» το πιο φεμινιστικό άρωμα σήμερα χάρη στην Εμιλι Ραταζκόβσκι

Μπακοπούλου Άντυ
andy_bak@hotmail.com
Κοινοποίηση
Tweet

To ευωδιαστό best seller των ανατρεπτικών Viktor & Rolf ξανακυκλοφορεί, με έμπνευση ένα νέο πρότυπο αισθησιασμού και γυναικείας ενδυνάμωσης

«Πώς το Flowerbomb των Viktor & Rolf που σήμερα ενσαρκώνει η Εμιλι Ραταζκόβσκι, έγινε το πιο φεμινιστικό άρωμα αυτή τη στιγμή;» Αυτό το ερώτημα θέτει στον τίτλο σχετικού δημοσιεύματος η γαλλική Vogue. Υπογραμμίζει πως ο οίκος είναι περισσότερο από ποτέ στο πνεύμα της εποχής μας λόγω της επιλογής της πολύπλευρης Εμιλι Ραταζκόβσκι ως πρέσβειρας. Σύμβολο ομορφιάς και σεξουαλικότητας, μοντέλο, συγγραφέας, ακτιβίστρια, ηθοποιός, η 32χρονη Εμιλι είναι πολλά παραπάνω από ένα αψεγάδιαστο κορμί.

Ορκισμένη φεμινίστρια, δε διστάζει να προκαλεί τα στερεότυπα και να εμπνέει την πραγματική ενδυνάμωση, επαναπροσδιορίζοντας τη σημασία, την ολότητα και το μεγαλείο της θηλυκότητας. Η πρώτη της συλλογή δοκιμίων με τίτλο «My Body» εκδόθηκε από τη Metropolitan Books και επισφραγίστηκε από το δοκίμιό της στο New York Magazine -το οποίο μάλιστα ήταν το πιο διαβασμένο κείμενο του περιοδικού για το 2020- με τίτλο «Buying Myself Back» και έγινε η αφορμή για συζήτηση γύρω από τα πνευματικά δικαιώματα και την ιδιοκτησία της εικόνας.

Πρόκειται για μια προσωπικότητα που είναι έντονα συνδεδεμένη με τη νέα γενιά γυναικών. Χρησιμοποιεί τη φωνή της και κάθε πλατφόρμα που έχει στη διάθεσή της, για να βοηθήσει τον κόσμο να καταλάβει τις αλλαγές στη γυναικεία φύση. Ασταμάτητη και αυθεντικά αναπολογητική, διαθέτει μοναδική θηλυκότητα, σεξουαλικότητα και αισθησιασμό, τα οποία τονίζει συνεχώς ότι δεν ανήκουν στο ανδρικό βλέμμα, αλλά στη γυναίκα που τα κατέχει.

Το Flowerbomb πρωτοκυκλοφόρησε πριν από 18 χρόνια και αποτελεί παγκόσμιο best seller, παραμένοντας στο Top 10 των Ηνωμένων Πολιτειών και στο Top 15 της Μεγάλης Βρετανίας από το 2005 που συστήθηκε στο κοινό. Είναι ένα γλυκό, φρουτώδες άρωμα με οσμανθό και ρόδο συν νια νότα φαντασίας ορχιδέας πάνω σε μια βάση πατσουλί-μόσχου με βανίλια. Το υπογράφουν οι αρωματοποιοί Olivier Polge, Carlos Benaim, Dominique Ropion, and Domitille Michalon Bertier και ανήκει στον όμιλο L’Oreal. Στην καινούρια καμπάνια των Inez & Vinoodh, δίνεται έμφαση στην κόκκινη ορχιδέα και στην ελευθερία του σώματος που αποπνέει η ακαταμάχητη παρουσία της Εμιλι, Όπως λένε οι designers στη γαλλική Vogue «Όταν σκεφτόμναστε το Flowerbomb μας έρχονται στο μυαλό λουλούδια, γλυκύτητα και μια γυναίκα που ξέρει τι θέλει».

 

 

 

 

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Best View