DECO

/

Ο Dior κατέλαβε το χριστουγεννιάτικο Harrods, μια πρωτόφαντη υπερπαραγωγή promo στολισμού

Μπακοπούλου Άντυ
andy_bak@hotmail.com
Κοινοποίηση
Tweet

Γιγαντιαία installation οι 44 εορταστικές βιτρίνες και όχι μόνο, κυρίαρχες εμπνεύσεις η ιστορία του οίκου και το παραδοσιακό gingerbread

Mια γιγαντιαία «έφοδος» που δεν έχει ξανασυμβεί, λαμπρύνει το διάσημο πολυκατάστημα Harrods, φημισμένο αξιοθέατο άπλετης καταναλωτικής ευδαιμονίας της χριστουγεννιάτικης περιόδου στο Λονδίνο. Ο οίκος Dior με μια πρωτόφαντη εγκατάσταση – υπερθέαμα θα κατοικοεδρεύσει από τις 10 Νοεμβρίου μέχρι και τις 3 Ιανουαρίου σε 44 βιτρίνες αλλά και με επιβλητική παρουσία σε κάθε όροφο καθώς μια ομάδα 200 ατόμων εργάστηκε σκληρά για να επιτευχθεί το project εδώ και ένα χρόνο.

«Ο τίτλος τα λέει όλα: «The Fabulous World of Dior» ανέφερε ο Pietro Beccari, chairman και CEO της Christian Dior Couture στη βρετανική Vogue. «Το να πυροδοτεί συναισθήματα και όνειρα είναι μόνιμη προσμονή από την εταιρεία. Το Harrods είναι εμβληματικός προορισμός των γιορτών παγκοσμίως, ο αντίκτυπός του είναι ασυναγώνιστος» αποσαφήνισε. Μιλάμε για δυο μεγάλα εορταστικά pop up stores εσωτερικά, ένα ομώνυμο καφέ, μια μεγάλη έκθεση αλλά και τις εκθαμβωτικές βιτρίνες της Brompton Road με θέμα το παραδοσιακό gingerbread (αρωματικά αρτοποιήματα των ημερών). Οι πολυπόθητες δημιουργίες των creative directors Μaria Grazia Chiuri και Kim Jones (ρούχα, αξεσουάρ, κοσμήματα) αλλά και καλλυντικά, δώρα και διακοσμητικά του γαλλικού κολοσσού έχουν εξαπλωθεί στο Harrods. O οίκος μάλιστα θυμίζει πως το 1953, έξι χρόνια αφότου γεννήθηκε το θρυλικό New Look που παρουσιάστηκε στο λονδρέζικο ξενοδοχείο The Savoy, ο Christian Dior απέκτησε την πρώτη του μπουτίκ μέσα στο Harrods. 70 χρόνια μετά ο μύθος συνεχίζεται…

Να πούμε πως η πρόσοψη του κτιρίου έχει φωταγωγηθεί με τους ήλιους- σήμα κατατεθέν του Dior, το bar jacket της resort collection έχει εξελιχθεί σε φετίχ ενώ τα δερμάτινα είδη και τα αρώματα φιγουράρουν σε μεθυστικική πληθώρα εκδοχών και μοντέλων… Αναγνωρίσιμα σχέδια ρούχων έχουν γίνει ακόμα και κέικ, τούρτες, μπισκοτάκια ή μινιατούρες. Μάλιστα έγινε ειδική παρουσίαση για τα media με πρέβειρα τη νεαρή tennis star Eμμα Ραντουκάνου. Εννοείται πως ήδη τα πλήθη συρρέουν για να δουν αυτή την χριστουγεννιάτικη υπερπαραγωγή – διαφήμιση. Το μήνυμα πως ο Dior έχει εξελιχθεί σε global υπερδύναμη στη fashion business είναι βέβαια ξεκάθαρο.

Πιέτρο Μπεκάρι, Εμμα Ραντουκάνου

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Best View