EVENTS

/

Η πατρινή Μαρία Αλεξανδρίδη «άνοιξε» το Chloe show στο Παρίσι, μπροστά στη Ντέμι Μουρ!

Μπακοπούλου Άντυ
andy_bak@hotmail.com
Κοινοποίηση
Tweet

Ηταν στο εξώφυλλο του χριστουγεννιάτικου THE BEST MAGAZINE και βίωσε την πρώτη, κορυφαία εμπειρία της ως διεθνές μοντέλο

Εκπληξη και καμάρι: Ένα δικό μας κορίτσι, η 19χρονη πατρινή Μαρία Αλεξανδρίδη εισέβαλε στην ελίτ της διεθνούς μόδας όχι απλά συμμετέχοντας σε κορυφαίο show της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού αλλά «ανοίγοντας» την επίδειξη με αποκλειστική συνεργασία. Πανύψηλη και με νέο κοντό κούρεμα περπάτησε με μαύρο δερμάτινο outfit και western boots ως βασικό icon του διάσημου οίκου Chloe κατακτώντας ένα super «παράσημο» για τη μελλοντική της πορεία στο χώρο. Η Μαρία που ήταν στο εξώφυλλο του χριστουγεννιάτικου THE BEST MAGAZINE, σπουδάζει στην Αθήνα αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων ενώ παράλληλα εργάζεται στο μόντελινγκ το τελευταίο διάστημα, έχοντας γίνει ταχύτατα περιζήτητη. Όμως ούτε η ίδια περίμενε αυτή τη μεγάλη στιγμή στα σαλόνια της λεγόμενης high fashion! Είναι άλλωστε η πρώτη πατρινή και ελληνίδα που το επιτυγχάνει.

Όπως μάθαμε δεν συμμετείχε σε casting καθώς ο οίκος την έκλεισε με το που είδε τις φωτογραφίες της μέσω των πρακτορείων της. Μάλιστα απαίτησε να γίνει η πρώτη φιγούρα στο catwalk χωρίς να λάβει μέρος σε άλλο show. Οι γονείς της Ακης Αλεξανδρίδης και Κική Τσούλου ήταν αγχωμένοι αλλά πολύ περήφανοι και ενθουσιασμένοι για την επιτυχία της. Για την ίδια είναι απίστευτο πως έζησε αυτό το όνειρο και ώσπου να μπει στο αεροπλάνο και να ταξιδέψει στο Παρίσι δεν πίστευε πως θα συμβεί.

Εφτασε εκεί την 1η Μαρτίου, έγιναν οι πρόβες και διανυκτέρευσε σε ξενοδοχείο που της  έκλεισαν. Στην επίδειξη όλα έγιναν πολύ γρήγορα και οργανωμένα, μίλησε ελάχιστα με τα άλλα μοντέλα, αλλά όλοι οι συντελεστές ήταν πολύ ευγενικοί και καλοπροαίρετοι μαζί της. To ότι άλλαξε hair look συνετέλεσε στην επιλογή της επειδή έτσι ήταν χτενισμένα τα περισσότερα μοντέλα του show, ενώ η όλη αισθητική είναι πολύ διαφορετική από αυτή που επικρατεί σε αντίστοιχα events στην Ελλάδα. Τα μοντέλα μάλιστα παρέλασαν χωρίς μακιγιάζ με ένα απλό κονσίλερ και μόνο.

Το show ήταν εμπνευσμένο από την οικολογία και την κλιματική αλλαγή. Η παράδοση του label είναι σε minimal boho style, με ανδρόγυνα στοιχεία, καθώς λανσάρονται σταθερά πόντσο, ουδέτεροι τόνοι, υπέροχα αφαιρετικά δερμάτινα και σοφιστικέ πλεκτά. Η νέα creative director Gabriela Hearst παρουσίασε την collection για τον επόμενο χειμώνα σε μια πασαρέλα με άμμο ενώ ακούγονταν ήχοι της φύσης και καλαιδήματα πουλιών. Aνάμεσα στα μοντέλα ήταν και το super model των nineties Αμπερ Βαλέτα. Front row ήταν οι διάσημες star του Χόλιγουντ Ντέμι Μουρ, Λούσι Μπόιντον, Μαρίζα Τομέι, η ιταλίδα style guru Αννα ντελο Ρούσσο και η ντίβα του τένις Μαρία Σαράποβα ντυμένες βέβαια με Chloe.

Στο εξώφυλλο του Χριστουγεννιάτικου The Best Magazine

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Best View