Ο Δήμος δεμεύτηκε να επεκτείνει τις αποβάθρες όλων των στάσεων του Προαστιακού από 70 σε 110 μέτρα
Σε συνέχεια της ομόφωνης απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου της Πάτρας να μεταβούν ο Δήμαρχος, οι εκπρόσωποι των παρατάξεων και οι κάτοικοι της περιοχής του Ακταίου στην Αθήνα προκειμένου να έχουν συνάντηση με τη Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να μεταφέρουν το αίτημα της δημιουργίας στάσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην περιοχή του Ακταίου, πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί στην Αθήνα συνάντηση του Δημάρχου και των εκπροσώπων του Δήμου Πατρέων με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιο Ζιλιασκόπουλο, τον συνεργάτη του κ. Τόλη καθώς και διευθυντικά στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Από την πλευρά του Δήμου Πατρέων, παρόντες στην συνάντηση ήταν ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος κ. Χρήστος Λέγκας, ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στο Δημοτικό Συμβούλιο κ. Κατσικόπουλος και ο ειδικός συνεργάτης του Δημάρχου κ. Δημήτρης Σαρδελιάνος, καθώς και η Πρόεδρος και εκπρόσωποι του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Ακταίου.
Ο κ. Ζιλιασκόπουλος εμφανίστηκε αρχικά κατηγορηματικά αντίθετος με το ενδεχόμενο δημιουργίας στάσης, καθώς -όπως είπε- η δημιουργία οποιασδήποτε επιπλέον στάσης θα οδηγούσε σε ανατροπή όλου του σχεδιασμού που έχει γίνει και έχει εγκριθεί από το Μάιο του 2011 με αποτέλεσμα την κατάρρευση του συστήματος του Προαστιακού. Μετά από διαλογική συζήτηση και αφού ο Δήμος ανέλαβε την υποχρέωση να επεκτείνει τις αποβάθρες όλων των στάσεων του Προαστιακού από 70 σε 110 μέτρα (καθώς η επέκταση θα μειώσει τους χρόνους επιβίβασης κα αποβίβασης των επιβατών), διαπιστώθηκε ότι το σύστημα, με δεδομένη την επέκταση, θα μπορεί να σταθεί οριακά και έτσι θα είναι δυνατή η δημιουργία της επιπλέον στάσης.
Για να προχωρήσει όμως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε αυτό το σχεδιασμό, χρειάζεται έγκριση από το Υπουργείο Μεταφορών. Ο κ. Ζιλιασκόπουλος δεσμεύτηκε ότι μέχρι τη Δευτέρα θα έχει στείλει σχετική εισήγηση στο Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ενώ ο κ. Δημαράς δεσμεύτηκε ότι θα επιδιώξει άμεση συνάντηση είτε με τον Υπουργό κ. Κωστή Χατζηδάκη είτε με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου, προκειμένου να δοθεί η έγκριση για τη δημιουργία της επιπλέον στάσης στο Ακταίο.
Επίσης συμφωνήθηκε ότι θα γίνει συνολική επέκταση του σχεδιασμού και της δημιουργίας στάσεων και στη νότια πλευρά της Πάτρας έτσι ώστε να υπάρξει μια συνολική λειτουργία του Προαστιακού από Βραχνέικα μέχρι Ψαθόπυργο.
Αμέσως μετά πραγματοποιήθηκε συνάντηση με διευθυντικά στελέχη του ΟΣΕ για το θέμα των στάσεων του Προαστιακού που έχουν εγκριθεί και έχουν κατασκευαστεί αλλά δεν έχουν τεθεί ακόμη σε λειτουργία, όπως π.χ. αυτή στα Αραχωβίτικα. Οι εκπρόσωποι του ΟΣΕ τόνισαν ότι υπάρχουν πολλά προβλήματα σε ό,τι αφορά τη συντήρηση της γραμμής και τη σηματοδότηση, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να τεθούν άμεσα σε λειτουργία οι συγκεκριμένες στάσεις. Σε ό,τι αφορά την εργολαβία για την συντήρηση της γραμμής, αυτή είναι στη φάση της ολοκλήρωσης των διαδικασιών αλλά απαιτούνται άλλοι δύο μήνες, ενώ σε ό,τι έχει να κάνει με την σήμανση δεν έχει γίνει ακόμη μελέτη και δεν έχει προχωρήσει η διαδικασία δημοπράτησης.
Από την πλευρά του Δημάρχου ασκήθηκε πίεση έτσι ώστε να συντομευτούν όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες που αφορούν τη συντήρηση της γραμμής ώστε να τεθούν σε όσο το δυνατόν συντομότερο χρόνο οι στάσεις σε λειτουργία διότι είναι απαραίτητες για την εξυπηρέτηση των πολιτών και την αποτελεσματική λειτουργία του σιδηροδρόμου.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr