Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Στα 4+1 μεγάλα project η Πατρών-Πύργου, αλλά έχει "κολλήσει"-Αγώνας δρόμου για την Ολυμπία Οδό-Ποια τμήματα έχουν δυσκολίες

Στα 4+1 μεγάλα project η Πατρών-Πύργου, ...

Χρήμα στην κατασκευαστική αγορά αναμένονται από πέντε έργα

Τέσσερα + ένα μεγάλα έργα υποδομής που υπόσχονται να φέρουν χρήμα στην παγωμένη κατασκευαστική αγορά της χώρας προκαλούν το ενδιαφέρον των πολύ μεγάλων ομίλων της χώρας. Ανάμεσα σε αυτά και η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου της Πατρών-Πύργου, η οποία ωστόσο έχει «κολλήσει» στη δημοπράτηση των τριών από τα οχτώ συνολικά τμήματα του δρόμου. Τα projects αυτά αναμένεται να αρχίσουν μέσα στο 2017 εκτός από την Υποθαλάσσια Ζεύξη Σαλαμίνας.

ΠATPA-ΠYPΓOΣ
Εδώ έχουμε κολλήσει κάπως καθώς μέχρι τώρα έχουν προκηρυχθεί οι 3 από τις 8 εργολαβίες. Ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος, συνολικού προϋπολογισμού 475 εκατ. ευρώ αναμένεται να ξεκινήσει σταδιακά μέχρι το τέλος του 2017 με την αίρεση ότι οι καθυστερήσεις που έχουν σημειωθεί θα καλυφθούν και θα έχουμε σύντομα αναδόχους σε όλα τα τμήματα και εγκεκριμένο Φάκελο Μεγάλου Έργου.

NEO ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ KAΣTEΛI ΚΡΗΤΗΣ
Για το Kαστέλι, ύψους 850 εκατ. ευρώ, η κατάθεση ενδιαφέροντος από ΤΕΡΝΑ-GMR δείχνει ότι ο διαγωνισμός προχωρά και πως η διαδικασία μπορεί να ολοκληρωθεί τους πρώτους μήνες του 2017. Είναι άλλωστε το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο της Kρήτης και ένα από τα μεγαλύτερα της χώρας συνολικά.

ΘPIAΣIO ΠΕΔΙΟ
Εδώ αναμένουμε την ανάδειξη οριστικού αναδόχου της Κοινοπραξίας ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ-GOLDAIR. Το έργο για το Eμπορευματικό Kέντρο στο Θριάσιο θα γίνει με τη μέθοδο της παραχώρησης για διάστημα 50 ετών και αναμένεται πως θα προσελκύσει κεφάλαια της τάξεως των 250-300εκ.ευρώ, ενώ θα δημιουργήσει 3.000 νέες θέσεις εργασίας. Φορέας Yλοποίησης του έργου είναι η ΓAIAOΣE. Oι προοπτικές που ανοίγονται από το συγκεκριμένο project είναι μεγάλες για το logistics.

ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ-Γραμμή 4
Tο έργο των έργων για το ΕΣΠΑ 2014-2020 θα είναι το έργο σημαία της κυβέρνησης που αφορά τη νέα γραμμή 4 του Mετρό της Aθήνας με 1,4 δισ. ευρώ κόστος, που προγραμματίζεται να δημοπρατηθεί στις αρχές χρόνου. Πρόκειται για το τμήμα που θα συνδέει το Άλσος Bεΐκου με το Γουδή,

ZEYΞH ΣAΛAMINAΣ
Στις 15 Mαρτίου, δημοπρατήθηκε το project της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας που, μετά από 10 και πλέον αναβολές. Ενδιαφέρον εκδήλωσαν οι στην αφετηρία αναμένεται να βρεθούν οι κοινοπραξίες Eλλάκτωρ-Vinci, TEPNA-ACS, METKA. Tο έργο αποτελεί χρόνιο αίτημα των κατοίκων του νησιού, καθώς σήμερα η μετακίνηση από και προς την υπόλοιπη Aττική γίνεται με φέρυ.

H οδική ζεύξη υλοποιείται με την μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου και τα έργα αναμένεται να ξεκινήσουν μετά από περίπου 2 χρόνια, το 2019. Το συγκεκριμένο έργο δεν είναι στα άμεσα αλλά πρόκειται για ένα από τα μεγάλα νέα έργα.

Ολυμπία Οδός: Θα προλάβουν τον Μάρτιο του 2017;

 

 

 

 

Άνιση μάχη με το χρόνο δίνουν οι κατασκευαστές της Ολυμπίας Οδού καθώς ο χρονικός ορίζοντας που έχει δώσει η Ε.Ε. για τον ερχ.ομενο Μάρτιο βρίσκει το έργο με αρκετές εκκρεμότητες. Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com είναι σχεδόν απίθανο να παραδοθει το τμήμα Κιάτο-Ξυλόκαστρο μέχρι το τέλος του χρόνου και γίνεται προσπάθεια για να ολοκληρωθεί ο Ανισόπεδος Κόμβος του Κιάτου καθώς και τα πρώτα χιλιόμετρα μετά από αυτόν.

Στη Σήραγγα Πλατάνου προχωρά με ταχείς ρυθμούς η μόνιμη επένδυση. Η διάνοιξη της Σήραγγας Πλατάνου δυσκόλεψε αρκετά την κατασκευάστρια εταιρεία. Επίσης στις Σήραγγες των Μαύρων Λιθαριών όπως και σε εκείνες της Παναγοπούλας έχουν ξεκινήσει εργασίες δοκιμών των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων προκειμένου τον Μάρτιο να είναι έτοιμες. Να σημειώσουμε ότι η μεγάλη Σήραγγα Παναγοπούλας έχει μήκος 4χλμ και θα είναι η τρίτη μεγαλύτερη οδική σήραγγα στην Ελλάδα, μετά από εκείνη των Τεμπών στον Αιγαίου και του Δρίσκου στην Εγνατία.

Σχετικά με την αρχαιολογική ανασκαφή και άρα εμπλοκή στο Καμάρι σε τμήμα 500 μέτρων, αυτό συνεχίζεται ακόμα, όμως όπως σημειώνεται υπάρχει πολύ καλή συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία και ελπίζεται ότι σύντομα το σημείο αυτό θα ελευθερωθεί.

Στο Δερβένι σε μία από τις μεγάλες εμπλοκές με το Σιδηρόδρομο τα νέα είναι καλά, καθώς σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com η ΜΕΤΚΑ που διεξάγει στο σημείο τα σιδηροδρομικά έργα, εκτελεί με πολύ καλούς ρυθμούς τα 2 τεχνικά που χρειάζονται για να ελευθερωθεί ο δρόμος. Μέχρι τον Δεκέμβριο αναμένεται το ανατολικό τμήμα να ολοκληρωθεί και μέχρι τον Απρίλιο το δυτικό.

Στις Καμάρες, στο πιο δύσκολο ίσως σημείο σε όλο τον άξονα από το Κιάτο μέχρι την Πάτρα, τα έργα προχωρούν αλλά όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε, η κατάσταση της εργολαβίας όπως παρελήφθη ήταν απογοητευτική.

Στα υπόλοιπα τμήματα η "μάχη με το χρόνο" συνεχίζεται και μεγάλος στόχος είναι να μην μείνουν μεγαλύτερες εκκρεμότητες από τις αναμενόμενες.

 

Στα μέσα Νοεμβρίου η πέμπτη δημοπράτηση της Πατρών ... - Thebest.gr

Υπομονή για την Πατρών-Πύργου...Το 2017 η έναρξη των ... - Thebest.gr

Πατρών-Πύργου:Tον Σεπτέμβριο η δημοπράτηση του ... - Thebest.gr

πηγή

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις