SPOTLIGHT

/

Η Μαράια Κάρεϊ έγινε Barbie και η κούκλα ξεπούλησε αμέσως

Κοινοποίηση
Tweet

Πολλοί από αυτούς που πρόλαβαν να αγοράσουν την κούκλα την πωλούν σε ιστοσελίδες σε αρκετά υψηλότερη τιμή της αρχικής

Η Barbie και η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τη δημιουργία της, η Mattel, δέχθηκαν πυρά μετά την κυκλοφορία μιας «κακώς συγχρονισμένης» διαφήμισης για την προώθηση της ολοκαίνουργιας κούκλας της Μαράια Κάρεϊ, λίγες μόλις ώρες αφότου η κούκλα εξαντλήθηκε στα επίσημα καταστήματα λιανικής πώλησης.

Η κούκλα, η οποία διαθέτει τα εμβληματικά ξανθά μαλλιά και το λαμπερό κόκκινο φόρεμα της τραγουδίστριας από το μουσικό βίντεο κλιπ «All I Want for Christmas», κυκλοφόρησε στο ευρύ κοινό την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου.

Η κούκλα της Κάρεϊ σε περιορισμένη έκδοση, η οποία αρχικά είχε τιμή 75 δολάρια στην ιστοσελίδα της Mattel, έχει από τότε επανεμφανιστεί σε ιστοσελίδες προσφορών όπως το eBay ή το Mercari και πωλείται για πάνω από 100 δολάρια.

Οι θαυμαστές της αυτοαποκαλούμενης «Βασίλισσας των Χριστουγέννων», οι οποίοι ήταν ήδη εκνευρισμένοι με τη συμπεριφορά των επιτήδειων, εξοργίστηκαν ακόμη περισσότερο όταν η Mattel δημοσίευσε μια ανάρτηση στο Instagram για την προώθηση της ήδη δυσεύρετης κούκλας.

«Ξεκινήστε τη σεζόν με την @MariahCarey x Barbie - ένα αληθινό κλασικό γιορτινό τραγούδι που αξίζει να τραγουδάτε για τα επόμενα χρόνια», αναφέρει η λεζάντα της ανάρτησης.

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Spotlight