ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πάτρα: Ο καιρός «τινάζει» τα χαλιά στον αέρα- Ταπητοκαθαριστήρια και εμπορικά σε απόγνωση, λόγω «θερινού» Νοέμβρη

Κωνσταντίνα Ανδριοπούλου
konstantina_andriopoulou@hotmail.com
Κοινοποίηση
Tweet

Η διαφορά της περσινής σεζόν με φέτος

Πώς ο διαρκής καλός καιρός επηρεάζει τόσο την πώληση των χαλιών όσο και τις εταιρίες καθαρισμών; Πάρα πολύ, απαντούν επιχειρηματίες της Πάτρας και των δυο κλάδων.

«Έχουμε φτάσει μέσα Νοεμβρίου και ακόμα δεν έχει ξεκινήσει ο κόσμος να ζητάει να τους επιστρέψουμε τα χαλιά του, που είχαμε κρατήσει για φύλαξη» τονίζει στο thebest.gr, ο ιδιοκτήτης ταπητοκαθαριστηρίου Αθανάσιος Νταβλούρος  και εξηγεί: «Ο μεγάλος όγκος εργασίας δεν έχει αρχίσει, λόγω της καλοκαιρίας. Σε σχέση με τα περσινά δεδομένα, η σεζόν έχει πάει πίσω σχεδόν ένα μήνα, είτε αφορά το πλύσιμο των χαλιών είτε και τις παραδόσεις τους. Όσο ο καιρός είναι καλός δεν υπάρχει ζήτηση, υπάρχει μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό που κινείται,  είναι αυτοί που έχουν πολύ μικρά παιδιά ή κάποιοι ηλικιωμένοι που λόγω ηλικίας κρυώνουν πιο εύκολα αλλά και μια μικρή μερίδα ανθρώπων που για ψυχολογικούς λόγους, ότι έχει μπει η περίοδος του χειμώνα και το σπίτι τους φαίνεται γυμνό, ωστόσο είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό. Αυτή η εποχή θα έπρεπε να είναι στο φουλ από παραδόσεις. Ποσοστιαία κατά μέσο όρο, στα ταπητοκαθαριστήρια της Πάτρας, η ημερομηνία ορόσημο ήταν λίγο πριν του Αγίου Δημητρίου». 

Σε ό, τι αφορά, το κεφάλαιο πώλησης χαλιών στην Πάτρα, η εικόνα είναι εξίσου απογοητευτική. Μιλώντας στο thebest.gr o έμπορος Χρήστος Ασημακόπουλος, αναφέρει: «Έχουμε πάει πάρα πολύ πίσω σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, σχεδόν 80% πτώση της πωλήσεις. Το χαλί θέλει να μπει χειμώνας και η δουλειά του, είναι περιορισμένη. Η κίνηση για την αγορά χαλιού ξεκινούσε γύρω στις 20 Οκτωβρίου και φουλάραμε από 5 Νοεμβρίου μέχρι 15 Δεκεμβρίου. Οι Πατρινοί ενδιαφέρονται για το καλό χαλί, ωστόσο οι πιο νέοι ενδιαφέρονται για φθηνά χαλιά, τούρκικα τα οποία πουλάνε οι πολυεθνικές εταιρίες αλλά και κάποια άλλα καταστήματα. Σε ό,τι αφορά το χαλί, έχει πέσει το επίπεδο του καταναλωτή και ζητάει φθηνό χαλί, χαμηλότερης ποιότητας. Ο τζίρος στο καλό χαλί και ειδικά στο χειροποίητο έχει πέσει πολύ. Επίσης, ένας ακόμα λόγος είναι η ακρίβεια και γι’ αυτό βλέπουμε ότι έχουν μειωθεί κατά πολύ τα καταστήματα πώλησης καλών χαλιών και γι’ αυτό κάποια έχουν βάλει και άλλα είδη μέσα».

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Ειδήσεις