ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

"Πανικός" στα social για την υπόθεση της ηλικιωμένης που έκλεψε τρόφιμα- Απέσυρε τη μήνυση η εταιρεία

Κοινοποίηση
Tweet

Την οργή των πολιτών προκάλεσε η είδηση και η επιμονή της εταιρείας να προχωρήσει σε μήνυση κατά της γυναίκας- Απέσυρε τη μήνυση εντέλει

Οργισμένα σχόλια προκάλεσε η είδηση ότι μια 70χρονη επιχείρησε να κλέψει -μέσα στην απελπισία της- τρόφιμα από σούπερ μάρκετ της αλυσίδας Lidl και έτυχε, όπως καταγγέλλεται, απαράδεκτης αντιμετώπισης από το σούπερ μάρκετ καθώς επέμεναν να καταθέσουν μήνυση. Όπως κατήγγειλαν αυτόπτες μάρτυρες, ο υπεύθυνος του καταστήματος δεν δέχθηκε ούτε να πληρώσουν για τα τρόφιμα της 70χρονης οι πελάτες που ήταν μπροστά στο περιστατικό της σύλληψής της ούτε και οι γείτονες που επικοινώνησαν στη συνέχεια.

Η είδηση όπως ήταν φυσικό, προκάλεσε θυμό με το hashtag #cancel_lidl είναι στα πρώτα trends.

Να σημειωθεί ότι η εταιρεία σύμφωνα με διαρροή πηγών της υποστηρίζει ότι ακολούθησαν αυτό που προβλέπει η νομοθεσία ενώ τα γεγονότα δεν είναι έτσι όπως παρουσιάζονται. Όπως ανέφεραν, η διοίκηση της αλυσίδας θα αποφασίσει αν θα αποσύρει ή όχι τη μήνυση ενώ αναμένονται άμεσα σχετικές ανακοινώσεις.

Σταχυολογήσαμε ορισμένα από τα ιδιαιτέρως αιχμηρά σχόλια στο Twitter.

Επιχείρησε να τα "μαζέψει" η εταιρεία

Τη λύπη της για το περιστατικό με τη 70χρονη και τη μήνυση που υποβλήθηκε από τους υπεύθυνους του καταστήματος στο Ίλιον εκφράζει η εταιρεία Lidl Ελλάς. Αναλυτικά η ανακοίνωση της:

«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.

Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα, ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μας λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε. Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Ειδήσεις