ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

ΔΕΗ: Καμία οικονομική επιβάρυνση για τους λογαριασμούς που επιδόθηκαν καθυστερημένα

Κοινοποίηση
Tweet

Οι καθυστερήσεις δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της ΔΕΗ όπως τονίζει σε σχετική ανακοίνωση της

Σε ανακοίνωση της ΔΕΗ επισημαίνεται πως το τελευταίο χρονικό διάστημα και συγκεκριμένα μετά τις 14.2.2020 παρατηρήθηκαν, σε ορισμένες περιοχές της Επικράτειας, καθυστερήσεις στην επίδοση λογαριασμών. 

Η ΔΕΗ λοιπόν ενημερώνει με ανακοίνωση της τους πελάτες της ότι η καθυστέρηση δεν οφείλεται σε δική της υπαιτιότητα και ότι προχωρά σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για την επίλυση του ζητήματος αλλά και για να μην υπάρξει καμία οικονομική επιβάρυνση από τη μη έγκαιρη παραλαβή των λογαριασμών. Πιο συγκεκριμένα, οι πελάτες που δεν έλαβαν εγκαίρως τους συγκεκριμένους λογαριασμούς, δεν θα χάσουν την έκπτωση συνέπειας, ούτε θα επιβαρυνθούν με τόκους υπερημερίας.

Για αποφυγή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον, η ΔΕΗ  καλεί τους πελάτες της να εγγραφούν μέσω της  ιστοσελίδας της στην εφαρμογή e-bill (https://www.dei.gr/EBill), προκειμένου να λαμβάνουν  έγκαιρα και ηλεκτρονικά το λογαριασμό τους αλλά και για να επωφεληθούν από όλες τις επιπλέον δυνατότητες που τους παρέχει η συγκεκριμένη υπηρεσία. 

Επιπλέον, όλοι οι πελάτες της ΔΕΗ  μπορούν να ενημερωθούν για το ύψος του λογαριασμού τους και τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής, από το τηλεφωνικό κέντρο  11770 και να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους εύκολα και χωρίς καμία επιβάρυνση, μέσω της ιστοσελίδας της επιλέγοντας την Ηλεκτρονική Πληρωμή Λογαριασμού (www.dei.gr/epayment). 

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Ειδήσεις