Ο Παρθενώνας αλλιώς
«Βλέπω την Ελλάδα ως γενέτειρα της ομορφιάς και του πολιτισμού. To πρώτο βιβλίο που διάβασα ήταν ο Ομηρος» δήλωσε ο «κάιζερ» της ευρωπαικής μόδας Καρλ Λάγκερφελντ για την ξεκάθαρα ελληνολατρική, αρχαική συλλογή που μόλις παρουσίασε στο αγαπημένο του Grand Palais του Παρισιού. Μετά τη Σεούλ, το Ντουμπάι, την Αβάνα επανέφερε στη γαλλική πρωτεύουσα τη λεγόμενη σειρά «κρουαζιέρας» των εξωτικών αποδράσεων, διακόπτοντας αιφνιδιαστικά τα ταξίδια της. Τα μοντέλα παρέλασαν ως μυθικές γυναικείες φιγούρες με κυρίαρχους τόνους το μπρονζέ, το λευκό, το χρυσό, το πορτοκαλί της τερακότα, ενώ τριγύρω επικρατούσαν πέτρες, κίονες και ολόκληρο τέμπλο τύπου Παρθενώνα.
«La modernite de l’Antiquite» ήταν ο τίτλος του σόου που ενσωμάτωσε τα διάσημα μπουκλέ υφάσματα της Chanel στο ιστορικό παρελθόν με τους μανδύες, τα μονόπαντα χιτώνια, τις παραστάσεις αγγείων. Χαρακτηριστικά αξεσουάρ τα χρυσά διαδήματα στα μαλλιά και τα πέδιλα με χιαστά λουριά ως το γόνατο. Το μακιγιάζ διέθετε έντονο, «αιγυπτιακό» αιλάνερ. Ο Καρλ Λάγκερφελντ υπογράμμισε πως: «Πρέπει να κοιτάξεις πίσω για να προχωρήσεις μπροστά» θυμίζοντας μάλιστα πως το 1922 η ίδια η Coco Chanel σχεδίασε τα κοστούμια για την παράσταση «Αντιγόνη» του Κοκτώ. Tα διεθνή media αναφέρθηκαν στο σόου αποκαλώντας το «κρουαζιέρα στην αρχαία Ελλάδα», «βόλτα στον Ολυμπο», «τιμή στον Παρθενώνα» κλπ
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr