ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πάτρα: Μετά τις «έξυπνες» στάσεις, έρχονται και οι «έξυπνες» θέσεις στάθμευσης

Κοινοποίηση
Tweet

Οι χρήστες θα μπορούν μέσω του κινητού τους να γνωρίζουν εάν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις για τα ΙΧ

Τη δυνατότητα να ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για τις διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης στο κέντρο της Πάτρας, θα έχουν οι οδηγοί οχημάτων. Η πρόσβαση στην πληροφόρηση αυτή θα τους παρέχει η ειδική εφαρμογή που θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο του προγράμματος «Έξυπνη πόλη», που υλοποιείται από το Δήμο της Πάτρας, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο και άλλους επιστημονικούς φορείς της περιοχής.

Οι «έξυπνες» θέσεις στάθμευσης θα λειτουργούν μέσω ειδικών αισθητήρων που θα τοποθετηθούν στους δρόμους του κέντρου και οι οποίοι θα ενημερώνουν τους χρήστες, μέσω ειδικού λογισμικού, για το ποιες θέσεις είναι διαθέσιμες.

Σύμφωνα με πληροφορίες του thebest.gr, η πιλοτική εφαρμογή του μέτρου θα ξεκινήσει από τον Ιανουάριο του 2017 στην οδό Πατρέως και θα αφορά 24 θέσεις στάθμευσης. Μάλιστα, το μέτρο θα υλοποιηθεί χωρίς κόστος για τον Δήμο της Πάτρας, καθώς αυτό θα το αναλάβει ο ΟΤΕ.

Η παραπάνω δράση είναι μια από τις πολλές που προβλέπονται για ενταχθούν στο πρόγραμμα «Έξυπνη πόλη».

Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζεται να τοποθετηθούν αισθητήρες στους κάδους απορριμμάτων ώστε η αρμόδια υπηρεσία να γνωρίζει πότε γέμισε ο κάδος, όπως επίσης η τοποθέτηση αισθητήρων στα δημοτικά κτίρια, ώστε να επιτυγχάνεται εξοικονόμηση ενέργειας.

Ήδη, αυτό εφαρμόζεται πιλοτικά σε κτίριο του Δήμου, στην οδό Παντανάσσης 30, με θετικά αποτελέσματα.

Να σημειωθεί ότι και οι «έξυπνες στάσεις» που ήδη βρίσκονται σε λειτουργία σε πολλά σημεία του κέντρου και της περιφέρειας της Πάτρας και ενημερώνουν τους επιβάτες για το χρόνο άφιξης των αστικών λεωφορείων, εντάσσονται στη δράση της «έξυπνης πόλης».

Για την οριστικοποίηση των δράσεων που θα επιλεγούν έχει συσταθεί επιστημονική ομάδα εργασίας, με εκπροσώπους των φορέων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, δηλαδή του Δήμου, του Πανεπιστημίου, του Ανοικτού Πανεπιστημίου, του ΑΤΕΙ, του ΟΛΠΑ, του Επιμελητηρίου Αχαΐας, κτλ.

Η πρώτη συνεδρίαση της ομάδας εργασίας έγινε το απόγευμα της Τρίτης στο δημαρχείο.

Τον συντονισμό όλης της πρωτοβουλίας έχει αναλάβει ο κ. Πέτρος Γανός, Δρ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Τεχνολογίας Υπολογιστών, Προϊστάμενος Τμήματος Σχεδιασμού και Μελετών της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής του Δήμου Πατρέων.

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Ειδήσεις