CULTURE

/

Με Ελληνικά φιλμ συνεχίζεται στο Ιντεάλ της Πάτρας το 14ο Διεθνές Κινηματογραφικό Πανόραμα

Κοινοποίηση
Tweet

Αύριο Παρασκευή 5/10 θα προβληθούν και αξιόλογα ντοκιμαντέρ των δημοσιογράφων-παρουσιαστών Κώστα Αργυρού και Σταύρου Θεοδωράκη

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ευρεία συμμετοχή του σινεφίλ κοινού της περιοχής συνεχίζεται στην αίθουσα του Ιντεάλ στην Αγίου Νικολάου το Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ της Πάτρας – «14ο Διεθνές Πανόραμα, www.independent.gr το οποίο από την Τετάρτη 3/10 επικεντρώνεται στο Ελληνικό διαγωνιστικό τμήμα του, όπου υπάρχουν 83 συμμετοχές: 2 Μεγάλου μήκους ταινίες, 48 μικρού μήκους, 18 ντοκιμαντέρ, 8 animations, 2 video dance, 5 video art.

Το 14ο Διεθνές Πανόραμα άνοιξε τις πύλες του την περασμένη Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου και θα ολοκληρωθεί το προσεχές Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012. Η αίθουσα προβολών του πολυχώρου Ιντεάλ γεμίζει καθημερινά από τις 4 το απόγευμα, που ξεκινούν οι προβολές μέχρι αργά στις 12 το βράδυ που τελειώνουν. Το Φεστιβάλ που έχει καθιερωθεί σε έναν αξιόλογο πολιτιστικό θεσμό της πόλης της Πάτρας, μοιάζει πραγματικά με ένα πρωτόγνωρο εργαστήρι διαλόγου των νεανικών κινηματογραφικών δημιουργιών με τους θεατές, στην πλειοψηφία τους νέοι σε ηλικία.

Το φουαγιέ του Ιντεάλ έχει μετατραπεί αυτές τις μέρες σε ένα χώρο έντονων συζητήσεων  μεταξύ των θεατών και των προσκεκλημένων σκηνοθετών και καλλιτεχνών. Έτσι γίνεται πράξη ο στόχος της Οργανωτικής Επιτροπής που είναι ο δημιουργικός πολιτιστικός διάλογος αλλά και η γνωριμία με νέες φόρμες, νέες και διαφορετικές σχολές του κινηματογράφου και η επαφή με άλλες και μακρινές κουλτούρες.

Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Πάτρας συνεχίζει τη γόνιμη παρέμβασή του στα πολιτιστικά πράγματα της πόλης. Ως το εξειδικευμένο κινηματογραφικό φεστιβάλ  που εστίασε σε περιβαλλοντικά, πολιτικά και κοινωνικά θέματα, κατάφερε να κερδίσει ένα διπλό στοίχημα: δημιούργησε ισχυρούς και πολύτιμους δεσμούς με την τοπική κοινωνία της Πάτρας, ενώ ταυτόχρονα ξεπέρασε τα τοπικά όρια, πετυχαίνοντας να αναδειχθεί σε θεσμό με σημαντική διεθνή ακτινοβολία και απήχηση.

Στο μεταξύ μια όμορφη έκπληξη περίμενε τους θεατές χθες Τετάρτη 3/10 στις 8 το βράδυ στην θεματική ενότητα «Κινηματογράφος και Λαϊκή παράδοση» πριν την προβολή των ντοκιμαντέρ που περίγραφαν μουσικά έθιμα από την Κρήτη.

Ο Σύλλογος Κρητών Φοιτητών του Πανεπιστήμιου Πατρών ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα της Οργανωτικής Επιτροπής του φεστιβάλ και τα μέλη του έπαιξαν και τραγούδησαν παραδοσιακά κρητικά τραγούδια ενώ στο τέλος προλόγισε την ταινία «Βλαστοί του Μέρωνα» ο πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Μέρωνα Ρεθύμνου, Αλέξανδρος Σημαντήρης που ήρθε από το Ρέθυμνο ειδικά για τη διοργάνωση.

Σήμερα Πέμπτη 4/10 θα υπάρξει μια νέα έκπληξη για τους θεατές. Στις 8 το βράδυ στην αίθουσα του πολυχώρου Ιντεάλ,  στο πλαίσιο  του 14ου Διεθνούς Φεστιβάλ Πάτρας, ως πρόλογος στην θεματική ενότητα "Της μετανάστευσης πικρό τραγούδι", θα διαβαστεί ένα διήγημα.

Η Κατερίνα Γκούτη, νηπιαγωγός, θα διαβάσει αποσπάσματα από το διήγημα του Πατρινού λογοτέχνη Χρήστου Τσαντή, με τίτλο "Γράμμα σ' ένα φίλο που έφυγε πρώτος", το οποίο βραβεύτηκε με έπαινο στον 30ο διαγωνισμό της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών (2011-2012). Παράλληλα στην οθόνη θα προβάλλονται φωτογραφίες του Γιώργου Στραβόλεμου.

Το διήγημα αποτελεί μέρος της νουβέλας με τίτλο  "Φάρος" που θα κυκλοφορήσει σύντομα από τις εκδόσεις "Περί Τεχνών".

Οι θεματικές ενότητες προβολών της Παρασκευής 5/10 είναι:

16.00 «ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ», 17.00 «Εικόνες που αγαπάμε, εικόνες που ονειρευόμαστε, Ελληνικό σινεμά», 19.00 «Homo Politicus», 21.00 «Εικόνες που αγαπάμε, εικόνες που ονειρευόμαστε, Ελληνικό σινεμά», 22.30 «ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ», 23.30 ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΚΠΛΗΞΗ

Το Σάββατο 6/10, τελευταία μέρα του Φεστιβάλ, μετά την προβολή των ταινιών, στις 20.30 θα ξεκινήσει η εκδήλωση για την απονομή των βραβευμένων φωτογραφιών Πατρινών καλλιτεχνών καθώς και η βράβευση των Ελλήνων και ξένων σκηνοθετών στον πολυχώρο Πολιτισμού και Ψυχαγωγίας Ιντεάλ (Αγ. Νικολάου 4, Πάτρα) (www.inteal.gr).  Οι προβολές ξεκινούν  στις 16 μ.μ. και η ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ για το κοινό.

Στο μεταξύ μία μεγάλη έκπληξη θα περιμένει τους θεατές την Παρασκευή 5 Οκτωβρίου στις 23.30 με τις ταινίες-έκπληξη.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012

 

16.00 «ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ»

Γεύσεις, αρώματα, εκμυστηρεύσεις  στο Περιβόλι της Παναγίας

Έτος παραγωγής 2011-2012

Ο Σταύρος Θεοδωράκης και το συνεργείο της εκπομπής (ο δημοσιογράφος Στέφανος Γώγος και οι οπερατέρ Γιώργος Πετράκης και Θεόφιλος Δρόλαπας)  έζησαν για τέσσερις μέρες σε μονές, κελιά και σκήτες του Αγίου Όρους. Δοκίμασαν την αγιορείτικη κουζίνα, περιηγήθηκαν στους κήπους και στα αμπέλια και κυρίως κατέγραψαν τις διηγήσεις των μοναχών. Η μοναδικότητα της Αγιορείτικης φύσης, τα μυστικά της Αγιορείτικης κουζίνας αλλά και ιστορίες από τη ζωή των μοναχών θα «ξεδιπλωθούν» στα 60 λεπτά αυτής της μοναδικής εκπομπής. Άλλωστε είναι μια από τις ελάχιστες φορές στην ιστορία του Όρους που οι τηλεοπτικές κάμερες περιηγούνται ελεύθερα από τη μια άκρη του «μεγαλοπρεπούς βράχου του Άθωνα» στην άλλη, χωρίς δηλαδή να έχει προσδιοριστεί από πριν που θα πάνε και ποιος θα τους μιλήσει. Απρόσμενες συναντήσεις λοιπόν, με μοναχούς που είναι ταυτόχρονα μελισσοκόμοι, ψαράδες, κηπουροί, οινοποιοί, μάγειρες, βοτανολόγοι. Και εκμυστηρεύσεις, για τον Θεό, τα πάθη, τα λάθη, την κόλαση, τον παράδεισο,  τον άνθρωπο.

17.00 «Εικόνες που αγαπάμε, εικόνες που ονειρευόμαστε, Ελληνικό σινεμά»

Timor Ρηγόπουλος Γιάννης - Γιώργος Βοντίτσος 17’ 05’ μ.μ., 2011

Στην ήρεμη  ζωή ενός ηλικιωμένου ζευγαριού εισβάλλει, ύστερα από ένα ατύχημα έξω από το σπίτι τους, ένα σκυλί. Ο άντρας περιθάλπει το άτυχο ζώο παρά την προϋπάρχουσα φοβία της γυναίκας προς τα σκυλιά. Ο ίδιος γνωρίζοντας ότι η γυναίκα του δεν μπορεί να συμβιώσει με το σκυλί προσπαθεί να του βρει ένα νέο σπίτι αλλά οι προσπάθειες του είναι άκαρπες. Μέσα σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα ο άνδρας έχει αναπτύξει μια ιδιαίτερη σχέση στοργής με το σκυλί. Έτσι αποφασίζει ότι θέλει να το κρατήσει παρά τις όσες αντιρρήσεις της γυναίκας του.

Μανία στο χρόνο Βαγγέλης Παπαευαγγελίου 15’ μ.μ., 2012

Ένας άντρας ξυπνάει με αμνησία και προσπαθεί να ανακαλύψει το παρελθόν και το μέλλον του ταξιδεύοντας μέσω των αναμνήσεών του.

Terrori di Imaginacion Γιώργος Ευθυμίου 19’ 06’’ μ.μ., 2012

Αποξενωμένη από το περιβάλλον της, μία γυναίκα-μητέρα βιώνει μια αδιέξοδη κατάσταση απομόνωσης. Αναζητά ισορροπία ακουμπώντας σε φανταστικούς κώδικες υψηλής ευθραυστότητας. Και μέσα από ένα εφιαλτικό σκηνικό καλείται να επιλέξει μεταξύ πραγματικότητας και ελευθερίας.

Πρόσωπα με πρόσωπο Αχιλλέας Παπακωνσταντής 15’  μ.μ., 2011

Μια τρομοκρατική επίθεση. Τρεις συζητήσεις που προηγούνται της τελικής απόφασης - για την επίθεση, για το ρόλο του κινηματογράφου, για τη συλλογική και την ατομική μας ευθύνη. Ένα δοκίμιο για την ευθύνη του καλλιτέχνη, τα μυστικά της συμπάθειας και τη χαμένη μας συλλογικότητα.

Αυτός γιατί φοράει κουκούλα; Τάσος Γιαπουτζής 7’ 49’’ μ.μ., 2011

Αθήνα, Ελλάδα. Μετά τα τελευταία επεισόδια και τις συγκρούσεις μεταξύ κουκουλοφόρων και αστυνομικών δυνάμεων, ο Γιώργος, ο οποίος υπηρετεί στην ομάδα ΜΑΤ της Αστυνομίας, δίνει συνέντευξη με σκοπό να βελτιώσει την εικόνα της Αστυνομίας.

Η πηγή της νιότης Παναγιώτης Ράππας  16’ 11’’ anim., 2011

Βασισμένη στο ομώνυμο διήγημα του Λευκάδιου Χερν – Κοϊζούμι Γιακούμο. Πριν πολλά χρόνια, ζούσαν στα βουνά της Ιαπωνίας ένας φτωχός ξυλοκόπος και η γυναίκα του. ήταν πολύ γέροι και δεν είχαν παιδιά. Κάθε μέρα ο άντρας πήγαινε μόνος στο δάσος…

Οι επιζώντες Σενάριο –Σκηνοθεσία Μαρία Γιαννούλη 32’ ντοκ., 2011

Ο Απόστολος Μαυροθαλασσίτης είναι τέσσερις φορές πρωταθλητής Ελλάδας στο αλεξίπτωτο πλαγιάς. Τον Ιανουάριο του 2009, πηγαίνει στο Μεξικό για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Παρά Πέντε. Την τελευταία μέρα των αγώνων, ενώ βρίσκεται στον αέρα, ένας συναθλητής του πέφτει κατά λάθος πάνω στο αλεξίπτωτο του και το σκίζει. Ο Απόστολος πέφτει από ύψος 3000 μέτρων κι επιζεί ενάντια σε όλες τις πιθανότητες. Μια συγκινητική, αισιόδοξη ιστορία, που υμνεί τη δύναμη της ανθρώπινης ψυχής και τη θέληση για ζωή.

Σκηνή από το ντοκιμαντέρ "155 Sold".

Σκηνή από το ντοκιμαντέρ "155 Sold".

19.00 «Homo Politicus»

155 Sold Γιώργος Παντελεάκης  60’ ντοκ., 2012

Η Ελλάδα έχει επιλεγεί να είναι το πρώτο ευρωπαϊκό πείραμα-οικονομικό θύμα του πολέμου της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Στο ντοκιμαντέρ καταγράφονται τα γεγονότα που έλαβαν χώρα γύρω από την Πλατεία Συντάγματος στην Αθήνα στις 28-29 Ιουνίου 2011, κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας για το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα από το Ελληνικό Κοινοβούλιο. Τεκμηριώνει την αλληλεγγύη και το πνεύμα των διαδηλωτών απ’ όλη την Ελλάδα, μαζί με την εκτεταμένη χρήση χημικών ουσιών και βίας απ’ την Αστυνομία, χωρίς αφήγηση ή σχόλια. Πλαισιώνει την τεκμηρίωση με υλικό από άλλους διαδηλωτές, έτσι ώστε να υπάρχει μια ακριβής και εμπεριστατωμένη εικόνα των επιχειρήσεων της αστυνομίας, του κράτους, του παρακράτους, και των διαδηλωτών, σ’ αυτό το πολύ σημαντικό ψήφισμα για την Ελλάδα της γενιάς της μεταπολίτευσης. Το ντοκιμαντέρ «155 SOLD» του Γιώργου Παντελεάκη ήταν ενταγμένο στο επίσημο πρόγραμμα του 14ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Θεσσαλονίκης 2012, ενώ μετά το Φεστιβάλ της Πάτρας θα ταξιδέψει στην Τσεχία στο μεγαλύτερο Φεστιβάλ ντοκιμαντέρ της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, στο 16th Jihlava International Documentary Film Festival στις 23-28 Οκτωβρίου.

Vicious Circle Σωτήρης Γεωργαντάς  5’ 57’’ μ.μ., 2012

Μια συνηθισμένη μέρα, ένας συνηθισμένος άντρας πηγαίνει στη δουλειά του. στο δρόμο όμως κάποιοι άνθρωποι τον μπερδεύουν με έναν υποψήφιο πολιτικό και τον αρχίζουν στο κυνήγι με σκοπό να τον δείρουν. Αυτή η συνηθισμένη μέρα δεν είναι πια συνηθισμένη.

Patronage Politics Seymour Barros Sanchez Φιλιππίνες 11’ ντοκ., 2011

Η προεκλογική περίοδος στις Φιλιππίνες, η στάση των ψηφοφόρων και η διαχρονικότητα του πολιτικού κατεστημένου.

Τρόιχαντ - ένα έμπιστο χέρι του δημοσιογράφου Κώστα Αργυρού   45’ ντοκ., 2011

Στις αρχές του 1990, εν μέσω της ευφορίας για την κατάρρευση του Τείχους του Βερολίνου και με τις εξελίξεις προς τη γερμανική επανένωση να τρέχουν με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, κάποιοι κατάλαβαν ότι θα πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος, έτσι ώστε να μπορέσουν να συμβαδίσουν -ακόμα και δια της βίας- δύο οικονομίες εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους. Από τη μια ήταν η Δυτική Γερμανία η ισχυρότερη βιομηχανική δύναμη στην Ευρώπη και από την άλλη η Ανατολική Γερμανία, μια χώρα σε αποσύνθεση, με υποδομές που χρειάζονταν χρόνια για να μπορέσουν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Πολιτικός χρόνος όμως δεν υπήρχε. Αποφασίστηκε λοιπόν η άμεση ιδιωτικοποίηση όλων των επιχειρήσεων της Ανατολικής Γερμανίας χωρίς να ληφθεί υπόψη οποιοδήποτε κόστος. Το τιτάνιο αυτό έργο ανέλαβε μια υπηρεσία, που άκουγε στο όνομα Τρόιχαντ (Treuhand). Σε ελεύθερη μετάφραση αυτό σημαίνει έμπιστο χέρι.

Όπως αποδείχτηκε όμως, πολλοί από αυτούς που ανέλαβαν αυτό το έργο κάθε άλλο παρά πρόσωπα εμπιστοσύνης ήταν. Οι αποκρατικοποιήσεις συνδέθηκαν με αμέτρητα σκάνδαλα, άφησαν πίσω τους πολλές υποψίες και μια πικρή γεύση στους Ανατολικογερμανούς πολίτες, ειδικά σε εκείνα τα τρία εκατομμύρια, που στάλθηκαν ξαφνικά στην ανεργία. Πολλοί ισχυρίζονται ότι δεν θα μπορούσε να γίνει αλλιώς. Είναι όμως πολλοί κι εκείνοι, που επιμένουν ότι εδώ μιλάμε για ένα πρωτόγνωρο ξεπούλημα, για το μεγαλύτερο σκάνδαλο; στη μεταπολεμική Γερμανία, που επιδέξια φρόντισε να σκεπάσει γρήγορα η τότε κυβέρνηση του Χέλμουτ Κολ. Οι «27 της Ευρώπης» επιστρέφουν στο Βερολίνο και μιλούν με τους εμπνευστές της αρχικής ιδέας αλλά και με εκείνους, που προσπάθησαν να ρίξουν φως στις γκρίζες περιόδους της σχετικά σύντομης ζωής της Τρόιχαντ. Και να ρωτήσουν αυτούς που βίωσαν τη μεγάλη αυτή επιχείρηση, αν τελικά θα μπορούσε να αποτελέσει, όπως προτείνουν κάποιοι δύο δεκαετίες μετά και το πρότυπο για την επιτάχυνση των αποκρατικοποιήσεων στην Ελλάδα.

 

Ο δημοσιογράφος Κώστας Αργυρός

Ο δημοσιογράφος Κώστας Αργυρός

21.00 «Εικόνες που αγαπάμε, εικόνες που ονειρευόμαστε, Ελληνικό σινεμά»

To πατάρι Μίνως Νικολακάκης 18’ μ.μ., 2011

Όταν ο Μάνος, ένας 50χρονος άντρας χωρίζει, μετακομίζει σε ένα καινούριο διαμέρισμα για να ξαναρχίσει τη ζωή του. Εντελώς αναπάντεχα, ανακαλύπτει ότι το παιδικό του μουσικό ίνδαλμα, κάνει πρόβες για συναυλία στο πιο απίθανο μέρος, το πατάρι του.

Half-board heaven Γιώργος Κτιστάκης 10’ 24’’ μ.μ., 2011

Μεγαλοδικηγόρος λαμβάνει πρόσκληση για επαγγελματικό ραντεβού. Φτάνει στο σημείο -μια αποθήκη διαμορφωμένη σε γραφείο. Εκεί τον περιμένει ένας άντρας που τα χαρακτηριστικά του είναι δυσδιάκριτα λόγω του χαμηλού φωτισμού. Ξεκινούν μια συζήτηση για τις αξίες της ζωής που καταλήγει στην αποκάλυψη μυστικών που στοιχειώνουν και τους δυο.

Ketchup Κωνσταντής Φραγκόπουλος 7’ μ.μ., 2010

O συνηθισμένος οικογενειακός καυγάς του ηλικιωμένου πατέρα και της χωρισμένης, με δύο παιδιά κόρης του, θα οδηγηθεί σε μια τραγική κατάληξη.

Το ποντίκι Αναγνωστοπούλου Αγγ./ Βαλιώτη Αθ. / Γιαμουρίδης Ι. /Τσιώκου Αλ. 9’ μ.μ., 2011

Ο Χάρης και η Ελένη ζουν μαζί. Την ημέρα της επετείου τους το εορταστικό δείπνο και η σχέση τους παίρνουν απρόβλεπτη τροπή.

Ελένη Στέργιος Πάσχος   12’ μ.μ., 2011

Η Ελένη βαριέται, και όταν η Ελένη βαριέται φοβερά πράγματα συμβαίνουν γύρω της. Μια φάρσα για τους «μικρούς θανάτους» που χρειάζεται ένα ζευγάρι προκειμένου να υπάρχει.

Η μεγάλη κομπίνα Θοδωρής Βουρνάς  10’ 40’’ μ.μ., 2011

Ο Μάκης και ο Ανέστης πίνουν τον φραπέ τους και κάνουν σχέδια για τη μεγάλη κομπίνα που θα τους αλλάξει τη ζωή. Μια φορά την εβδομάδα η Μαρία, γυναίκα του Ανέστη, θα «επισκέπτεται» το αφεντικό τους σε αντάλλαγμα ένα μαγαζί. Ποια είναι η λεπτή γραμμή μεταξύ ηθικής και συμφέροντος ?

Θέλω να πάρω κάτι από τα χέρια σου Τηλέμαχος Τσαρδάκας  21’ μ.μ., 2011

Η ταινία καταγράφει ένα μέρος από το ποιητικό έργο του σημαντικού πατρινού ποιητή Δημήτρη Κάββουρα. Ο χρόνος που περνά και το κορίτσι που διαρκώς απουσιάζει. Οι εποχές που αλλάζουν και το όνειρο του έρωτα που ολοένα πλησιάζει αλλά παραμένει πάντοτε άπιαστο. Ο χρόνος και η απουσία, οι δύο βασικές θεματικές της ποιητικής του Κάββουρα έρχονται στο προσκήνιο. Τα ίδια τα ποιήματα θέτουν τις ερωτήσεις και μαρτυρούν τις απαντήσεις με φόντο αστικά και εξοχικά τοπία της εγκαταλειμμένης Πάτρας του σήμερα, της πόλης που ζει και περπατά καθημερινά ο ποιητής.

 

Σκηνή από το μικρού μήκους φιλμ "Η μεγάλη κομπίνα" με τον Παναγιώτη Μπουγιούρη.

Σκηνή από το μικρού μήκους φιλμ "Η μεγάλη κομπίνα" με τον Παναγιώτη Μπουγιούρη.

22.30 «ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ»

Ανήλικοι φυλακισμένοι Έτος παραγωγής 2010- 2011

O Σταύρος Θεοδωράκης, οι οπερατέρ Μαρία Μαράκη και Χρήστος Σπανάκος, οι δημοσιογράφοι Λίνα Παπαδάκη, Στέφανος Γώγος και Βαγγέλης Γεωργίου πέρασαν 2 ημέρες στο Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων Αυλώνα.

Στον Σταύρο Θεοδωράκη μεταξύ άλλων μιλούν: Ο Ρομέο, ο «παλιός». Μπήκε για ληστείες και απόπειρα δολοφονίας αστυνομικών. Λέει για τους τσαμπουκάδες που γίνονται στους διαδρόμους και τους νόμους που επιβάλλουν οι «παλαιότεροι» στα κελιά. Ο Σάββας από την Αλβανία, ο «ιδεολόγος», που τα βάζει με το σωφρονιστικό σύστημα λέγοντας ότι «αν κάποιος μπει στα 18 και βγει στα 30 του, «δεν έχει άλλο δρόμο από το έγκλημα, το 80% γυρνάει πίσω, το άλλο 10% πεθαίνει από πρέζα». Ο Αλί, ο «ηθοποιός» από το Αφγανιστάν, με ποινή φυλάκισης 12 ετών είναι στη φυλακή για εμπόριο ηρωίνης. Συμμετέχει στη θεατρική ομάδα των φυλακών και έχει παράπονο που οι γονείς του δεν τον πιστεύουν ότι είναι φυλακή. Ο Τζώρτζιο ο «πολιτικός» από τη Μολδαβία που με κάθε ευκαιρία τα βάζει με το σύστημα. Είναι μέσα 2 χρόνια και πηγαίνει Β’ λυκείου. Πάσχει από νεφρική ανεπάρκεια και κάθε 2 μήνες κάνει αιμοκάθαρση στο νοσοκομείο του Κορυδαλλού.

23.30 ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΚΠΛΗΞΗ

Σκηνή από το "Terrori di imaginacion"

Σκηνή από το "Terrori di imaginacion"

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Culture