ΑΓΟΡΑ

MENSA Summer Science Camp 2018

Ένα Καινοτόμο, Διαδραστικό και Βιωματικό Πρόγραμμα κίνησης, μάθησης, δημιουργικής έκφρασης και ψυχαγωγίας

H Ελληνική MENSA σε συνεργασία με τον Ιππικό Όμιλο Ρίου ανοίγει, για 5η συνεχή χρονιά, τις πύλες του MENSA Summer Science Camp, στις μαγευτικές εγκαταστάσεις του Ιππικού Ομίλου στο Πλατάνι, για να υποδεχτεί παιδιά ηλικίας έως 15 ετών.

Τα παιδιά για τρεις εβδομάδες, από τις 18 Ιουνίου έως τις 6 Ιουλίου, θα πειραματιστούν, θα ανακαλύψουν και θα αναπτύξουν τις δεξιότητες τους.

«Πρωταρχικό μας μέλημα, με την καθοδήγηση ειδικών παιδαγωγών, είναι να γίνει η Πληροφορία Αγάπη και η Γνώση σκοπός Δημιουργικός».

Τα Εργαστήρια μας:

- Ρομποτικής

- Engineering

- Φυσικής

- Βιολογίας

- Χημείας

- Αστρονομίας

- Role playing

(Όταν το θέατρο συναντά την Επιστήμη)

- Μουσικοθεραπείας

- Φωτογραφίας

Επίσης, τα παιδιά θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν μαθήματα:

- ιππασίας, με τους εκπαιδευτές του Ιππικού Ομίλου.

- Τοξοβολίας (Α.Σ.Τ ΠΕΛΟΠΑΣ)

- Capoeira, με τον Mestre Jason ( Dandara Cordao De Ouro)

Θεματικές Εβδομάδες

«Αποστολή στον Χωροχρόνο...»

18-22 Ιουνίου
Πως θα σας φαινόταν η ιδέα να μπορούμε να ταξιδέψουμε εμπρός προς το μέλλον ή πίσω προς το παρελθόν;

Το ταξίδι στο χρόνο είναι δυνατό, τουλάχιστον στα πλαίσια της θεωρίας;

Τα παιδιά προσεγγίζουν και κατανοούν την έννοια του χρόνου και βρίσκονται πιο κοντά από ποτέ στην απάντηση του βασικού ερωτήματος: Τι είναι ο Χρόνος;

Θα κατανοήσουν την έννοια της βαρύτητας και θα γνωρίσουν τη γενική Θεωρία της Σχετικότητας, ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα του ανθρώπινου μυαλού…

«Επιδιορθώνουμε…... το DNA»

25- 29 Ιουνίου
Τα παιδιά γνωρίζουν το Δαρβίνο και μαθαίνουν για την εξέλιξη της ζωής στον πλανήτη μας.

Περιεργάζονται το κέντρο ελέγχου του σώματος, τον εγκέφαλο, και κάνουν γνωριμία με τα κύτταρα, τη μικρότερη μονάδα της ζωής, που μπορεί να τρέφεται, να αναπνέει, και να αναπαράγεται.

Γνωρίζουν τον Watson και τον Crick και με την πειραματική μέθοδο απομονώνουμε DNA από φρούτα.

Τα παιδιά αναρωτιούνται τι θα συμβεί αν γίνει λάθος στην αντιγραφή του DNA και πως η γενετική τροποποίηση οργανισμών μπορεί να επηρεάσει την κοινωνία μας.

«Η θέα των άστρων…»

2- 6 Ιουλίου
Τα παιδιά γνωρίζουν τους "κόκκινους γίγαντες" και τους "λευκούς νάνους", κατανοούν το Σύμπαν και πόσο σημαντική είναι στην ανθρωπότητα η προστασία του δικού μας πλανήτη.

Θα καταφέρουν τα παιδιά να ανακαλύψουν τρόπους να σώσουν τη γη, αλλά και να κατανοήσουν πως αλληλεπιδρά ένα οικοσύστημα σε τοπική, περιφερειακή και παγκόσμια κλίμακα;

Το πρόγραμμα πραγματοποιείται καθημερινά

(Δευτέρα- Παρασκευή) από τις 09:00 έως τις 17:00.

Στα παιδιά παρέχονται πρωινό και μεσημεριανό , ενώ η μεταφορά τους προς και από τις εγκαταστάσεις του Ιππικού Ομίλου γίνεται με λεωφορείο.

Κόστος συμμετοχής :135 Ευρώ/ Θεματική Εβδομάδα