Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Δεν ήρθε η «ανάσταση» που προσδοκούσαν οι έμποροι – Πτώση 10% σε Πάτρα κι άλλες πόλεις- Τι έφταιξε;

Δεν ήρθε η «ανάσταση» που προσδοκούσαν ο...

Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ομοσπονδίας

Με την προσδοκία της… Ανάστασης έμειναν οι έμποροι της Πάτρας, της Πελοποννήσου και ορισμένων εκ των νησιών του Ιονίου. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε από την αγοραστική κίνηση κατά την περίοδο του Πάσχα, η Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Πελοποννήσου-Νοτιοδυτικής Ελλάδας, ο τζίρος στα καταστήματα ήταν αισθητά μειωμένος σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Στην Πάτρα η αγοραστική κίνηση στα καταστήματα ήταν κατά μέσο όρο πεσμένη κατά 10% σε σχέση με το Πάσχα του 2017. Στο ίδιο επίπεδο κυμάνθηκε ο τζίρος και στην Αιτωλοακαρνανία όπου τα μαγαζιά σε Αγρίνιο και Μεσολόγγι είδαν τις εισπράξεις τους να πέφτουν. Λίγο χειρότερα φαίνεται πως ήταν τα πράγματα στον Πύργο κι άλλες περιοχές της Ηλείας όσο και στην Κόρινθο. Εκεί οι έμποροι εισέπραξαν κατά 15% λιγότερα χρήματα.

Καλύτερη ήταν η κατάσταση σε Μεσσηνία, Ναύπλιο και Κεφαλονιά όπου η πτώση περιορίστηκε περίπου στο 7% σε σχέση με πέρυσι καθώς τις τελευταίες 4-5 μέρες της Πασχαλινής περιόδου είχαν πολλές αφίξεις τουριστών-επισκεπτών που έσωσαν κάπως την κατάσταση για τους τοπικούς επιχειρηματίες. Κατά βάση τα καταστήματα που κινήθηκαν αυτό το διάστημα ήταν όσα πωλούσαν είδη παιδικής ένδυσης και υπόδησης καθώς οι νονοί έκαναν αγορές για τα βαφτιστήρια τους.

 

Κάτι κινείται ενόψει Πάσχα αλλά συγκρατημένα - Η εικόνα στην αγορά της Πάτρας

 

Από κοντά και τα καταστήματα με λαμπάδες και άλλα είδη δώρων, επιχειρήσεις που επίσης είδαν ζεστό χρήματα να πέφτει στα ταμεία τους. Σχολιάζοντας στο thebest.gr τα παραπάνω δεδομένα ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Γιώργος Βαγενάς επισημαίνει ότι το γεγονός ότι Χριστούγεννα, Αποκριές (στην Πάτρα), εκπτωτική περίοδος και Πάσχα έπεσαν τόσο κοντά φέτος, σε συνδυασμό πάντα με την οικονομική κρίση, είχαν ως αποτέλεσμα να υπάρξει πτώσης της κίνησης.

«Είμαστε στις 10 Απριλίου και ήδη έχουν περάσει όλες οι μεγάλες γιορτές που δίνουν αφορμές για ψώνια. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό και με τις συνεχείς «εκπτώσεις» και «προσφορές» που γίνονται, έχουν μπερδέψει και κουράσει τους καταναλωτές. Ο κόσμος έχει «κορεστεί» από όσα συμβαίνουν.

Παράλληλα υπάρχει, όπως διαπιστώνουμε, έντονος προβληματισμός για το αύριο, γεγονός που αποτελεί τροχοπέδη για έξοδα και παροδικές αγορές. Οι πολίτες φοβούνται να ανοιχτούν. Το κλίμα είναι άσχημο και αυτό συνέβαλε ώστε να «κάτσει» η αγοράς».

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις