Έτσι γίνονται σήμερα οι αγορές στο σούπερ μάρκετ - Με το φυλλάδιο των προσφορών στο χέρι... Δείτε πίνακες

Αγορά

Τις ευκαιρίες μέσα από έξυπνες αγορές στα σούπερ μάρκετ κυνηγούν 8 στους 10 καταναλωτές

23/04/2017 22:50

Μοιραστείτε το άρθρο:


Διαβάστε ακόμα
Στο διάστημα σήμερα ο μικροδορυφόρος που δημιουργήθηκε στο πανεπιστήμιο Πατρών
Πάτρα: Πέφτει και άλλο η θερμοκρασία την Τρίτη
Σοκάρει η υπόθεση εντοπισμού εμβρύου μέσα σε κάδο ανακυκλώσιμων υλικών
Μεγάλο προβάδισμα στη ΝΔ δείχνει νέα δημοσκόπηση για λογαριασμού του ΣΚΑΪ- "Βυθίζεται" το Ποτάμι
Έτσι γίνονται σήμερα οι αγορές στο σούπερ μάρκετ - Με το φυλλάδιο των προσφορών στο χέρι... Δείτε πίνακες Τις ευκαιρίες μέσα από έξυπνες αγορές στα σούπερ μάρκετ κυνηγούν 8 στους 10 καταναλωτές
 

Όλο και περισσότερο τις προσφορές και εκπτώσεις που παρέχουν τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα κυνηγούν οι Έλληνες καταναλωτές στην προσπάθεια τους να εξοικονομήσουν χρήματα μέσα από πρακτικές έξυπνων αγορών, αποκομίζοντας σημαντικά οφέλη.

Το παραπάνω συμπέρασμα προκύπτει από τα αποτελέσματα ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) 2016/2017, με δείγμα 2.000 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα.

Ποσοστό 88% των καταναλωτών εξοικονομεί χρήματα μέσω προσφορών/κουπονιών/δωροπεταγών που προφέρουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ και προμηθευτές των προϊόντων. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι το 59% των καταναλωτών εξοικονομεί τουλάχιστον 5% επί της αξίας των αγορών του και το 32% τουλάχιστον 10%.

Η μέση εξοικονόμηση που προκύπτει από την στάθμιση του συνόλου ανέρχεται σε 10% περίπου.

Πρακτικά, η μηνιαία συνολική αξία αυτών των ενεργειών αντιστοιχεί κατά μέσο όρο σε όφελος πάνω από 7 ευρώ ανά εβδομάδα, 30 ευρώ μηνιαία ανά νοικοκυριό και 375 ευρώ ετησίως. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό το όφελος είναι πολύ σημαντικότερο από το αντίστοιχο όφελος του 2010 εξαιτίας τόσο της μείωσης της δαπάνης στων νοικοκυριών σε είδη παντοπωλείου όσο και της αύξησης τόσο του ποσοστού των πωλήσεων που πραγματοποιείται μέσω προσφορών, όσο και της αύξησης της μέσης έκπτωσης ανά προσφορά.

Εκείνοι που ψωνίζουν περισσότερα, εξοικονομούν περισσότερα

Ένα ιδιαίτερα σημαντικό εύρημα της έρευνας είναι μία σταθερή συσχέτιση της εξοικονόμησης μέσω προσφορών και εκπτώσεων στο σουπερμάρκετ με την εβδομαδιαία δαπάνη στο σουπερμάρκετ. Συγκεκριμένα, όσο αυξάνεται η εξοικονόμηση μέσω προσφορών και εκπτώσεων, τόσο αυξάνεται η δαπάνη στο σουπερμάρκετ, όσο και η εξοικονόμηση μέσω των προσφορών και εκπτώσεων.

Οικογένειες με παιδιά στην κορυφή της λίστα όσων καταναλώνουν και ζητούν εκπτώσεις

Για παράδειγμα, οι καταναλωτές που εξοικονομούν λιγότερο από 5% έχουν μέση εβδομαδιαία δαπάνη 74,76 ευρώ και εξοικονομούν μόλις 2 ευρώ ανά εβδομάδα. Αντίθετα οι καταναλωτές που εξοικονομούν 20% έως 30%, έχουν μέση εβδομαδιαία δαπάνη 89,46 ευρώ, αλλά εξοικονομούν 22 ευρώ ανά εβδομάδα ή 1.163 ευρώ τον χρόνο

Πρόκειται για ένα αναμενόμενο εύρημα, καθώς είναι λογικό ότι οι καταναλωτές που έχουν μεγαλύτερες ανάγκες και άρα υψηλότερη δαπάνη (π.χ. οικογένειες με παιδιά), κυνηγούν περισσότερο τις προσφορές προκειμένου να αποκομίσουν μεγαλύτερη αξία. Αντίθετα καταναλωτές με μικρότερη δαπάνη, όπως π.χ. εργένηδες, φοιτητές κλπ είναι πιο αδιάφοροι προς τις προσφορές και αρκετά βιαστικοί στις αγορές τους.

Φτάνουν στο ταμείο, χάρη στις προσφορές

Η έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ καταγράφει ενδιαφέροντα ευρήματα σε σχέση με τις αντιλήψεις και τη συμπεριφορά των καταναλωτών σε σχέση με την επιλογή προσφορών και προωθητικών ενεργειών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, δύο στις πέντε επισκέψεις στο σουπερμάρκετ έχει ως αφετηρία κάποια προσφορά για την οποία ενημερώθηκε ο καταναλωτής πριν επισκεφθεί το κατάστημα, κάτι που με δεδομένο ότι μέσος Έλληνας καταναλωτής επισκέπτεται το σουπερμάρκετ 4,5 φορές ανά εβδομάδα, πρακτικά σημαίνει ότι περίπου δύο φορά την εβδομάδα ο καταναλωτής αφιερώνει χρόνο για την αγορά (ή και κυνήγι) προσφορών.

Χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι ένας στους δύο καταναλωτές δηλώνει ότι ψάχνει ενεργητικά για προσφορές και εκπτώσεις στο διαδίκτυο και στα φυλλάδια των αλυσίδων σουπερμάρκετ πριν επισκεφθεί το κατάστημα για τις αγορές του.

Επιπλέον στο πλαίσιο της υιοθέτησης των «έξυπνων» αγορών από τους καταναλωτές, λόγω της οικονομικής κατάστασης των νοικοκυριών καταγράφονται και άλλες σημαντικές τάσεις. Συγκεκριμένα, το 71% του κοινού δηλώνει ότι κυνηγάει τις προσφορές στις αγορές στο σουπερμάρκετ και το 63% ότι οι προσφορές και εκπτώσεις είναι ο κύριος λόγος για να επιλέξουν το κατάστημα σουπερμάρκετ που θα επισκεφθούν.

Το 76% των καταναλωτών δηλώνουν ότι αγοράζουν περισσότερες προσφορές και εκπτώσεις σε σχέση με το παρελθόν. Ποσοστό 46% των καταναλωτών είναι διατεθειμένοι μέχρι και να αλλάξουν το πρόγραμμα τους και τη διατροφή τους αν βρουν καλές προσφορές σε κάτι άλλο από την αρχική τους λίστα, κάτι που υποδηλώνει την μεγάλη διείσδυση στην καθημερινότητα του φαινομένου των προσφορών και εκπτώσεων.

Τέλος, οι καταναλωτές αξιολογούν ιδιαίτερα θετικά τις επιδόσεις των σουπερμάρκετ στον τομέα αυτό με το 79% του κοινού να δηλώνει ότι είναι εύκολο να βρει προσφορές στο σουπερμάρκετ και το 74% να δηλώνει ότι συγκριτικά με άλλα καταστήματα στο σουπερμάρκετ βρίσκει περισσότερες προσφορές και εκπτώσεις.
πηγη

 

Το thebest.gr δεν υιοθετεί κατ' ανάγκην, τα σχόλια των αναγνωστών και σε περιπτώσεις υβριστικών, χυδαίων και ανακριβών πληροφοριών θα τα διαγράφει.

Δημοσιεύτηκε: 23/04/2017 22:50

Τυπώθηκε: 21/10/2018 22:34

Από: www.thebest.gr/news/index/viewStory/433448

thebest.gr © 2018






κλείσιμο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η δασκάλα από το Αγρίνιο που έπιασε στα 20 της το βελονάκι της γιαγιάς και έφτιαξε έναν κόσμο από...πλεκτό! Η Χριστίνα Υφαντή μιλάει στο thebest Η δασκάλα από το Αγρίνιο που έπιασε στα 20 της το βελονάκι της γιαγιάς και έφτιαξε έναν κόσμο από...πλεκτό! Η Χριστίνα Υφαντή μιλάει στο thebest
Pink the City 2018: Ένα μεγάλο ροζ "ποτάμι" κατέκλυσε την Πάτρα στέλνοντας μήνυμα ζωής - ΝΕΕΣ ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΨΗΛΑ Pink the City 2018: Ένα μεγάλο ροζ "ποτάμι" κατέκλυσε την Πάτρα στέλνοντας μήνυμα ζωής - ΝΕΕΣ ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΨΗΛΑ
Πάτρα: Μπούκαραν σε εν λειτουργία κατάστημα στο κέντρο και τα έσπασαν Πάτρα: Μπούκαραν σε εν λειτουργία κατάστημα στο κέντρο και τα έσπασαν
Πάτρα: Έφυγε από τη ζωή ο τεχνικός του ΟΤΕ Ηρακλής Παπαθανασόπουλος – Είχε χάσει το γιο του προ 10ετίας Πάτρα: Έφυγε από τη ζωή ο τεχνικός του ΟΤΕ Ηρακλής Παπαθανασόπουλος – Είχε χάσει το γιο του προ 10ετίας
Απίστευτη πατρινή πατέντα! Έβαλαν μαξιλάρια στο μπαλκόνι για να μην χτυπούν οι περαστικοί – ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ Απίστευτη πατρινή πατέντα! Έβαλαν μαξιλάρια στο μπαλκόνι για να μην χτυπούν οι περαστικοί – ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ
Αντιδήμαρχος Πατρέων προς Νικολόπουλο: "Είσαι Θεομπαίχτης, ντροπή σου"- Σκληρή απάντηση από τον βουλευτή Αντιδήμαρχος Πατρέων προς Νικολόπουλο: "Είσαι Θεομπαίχτης, ντροπή σου"- Σκληρή απάντηση από τον βουλευτή
Πάτρα: Κλειδώθηκε στο φλεγόμενο διαμέρισμα και βγήκε στο μπαλκόνι – Στο νοσοκομείο ο άνδρας - ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ Πάτρα: Κλειδώθηκε στο φλεγόμενο διαμέρισμα και βγήκε στο μπαλκόνι – Στο νοσοκομείο ο άνδρας - ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ
Πιο δυτική η πορεία της κακοκαιρίας «Ορέστης» - Έκτακτο δελτίο - Πώς και πότε θα επηρεαστεί η Δυτική Ελλάδα Πιο δυτική η πορεία της κακοκαιρίας «Ορέστης» - Έκτακτο δελτίο - Πώς και πότε θα επηρεαστεί η Δυτική Ελλάδα
Έφυγαν από τη ζωή και θα κηδευτούν την Κυριακή 21 και τη Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018 Έφυγαν από τη ζωή και θα κηδευτούν την Κυριακή 21 και τη Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018
Η μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία της Apple και η σχέση της με την Πάτρα! Η μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία της Apple και η σχέση της με την Πάτρα!