Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

BEST VIEW

/

ΠΗΓΑΜΕ «ΡΑΟΥΣ» ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΑΜΕ ΤΟ ΔΙΑΡΚΕΣ SOLD OUT

ΠΗΓΑΜΕ «ΡΑΟΥΣ» ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛ...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

H Βαγγέλω, η Σβετλάνα και ο Παρασκευάς

 

ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗΣ ΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Τετάρτη βράδυ, με θορυβώδη βροχή και οι κερκίδες γεμάτες ακόμα μια φορά. Ολοι οι θεατές προετοιμασμένοι πως θα γελάσουν και θα χειροκροτήσουν τα σκηνικά κατορθώματα ανθρώπων που γνωρίζουν αλλά τους ξανασυστήθηκαν ως επίμονοι ερασιτέχνες ηθοποιοί. Είναι αποδοτική και προσιτή στον κόσμο, η συνέπεια του θιάσου των «Υποκριτών» να παραμένουν στην κωμωδία, όταν μάλιστα πρόκειται για έργα «δοκιμασμένα» στη θεατρική Αθήνα , με εγγυημένο γέλιο και σίγουρες υπογραφές όπως αυτή των Ρέππα-Παπαθανασίου. Με λίγα λόγια δεν περιμένεις την έκπληξη, αλλά δεν την επιδιώκεις κιόλας.

Ο θίασος της κωμικής παράστασης «Ράους» είναι 11μελής, με πρόσωπα «παλιά» και καινούρια. Οι ερμηνείες επίμονα δουλεμένες ώστε κάθε ρόλος να φτιάχνει ένα σαφή κοινωνικό τύπο-περσόνα. Ολο το ύφος, ξεκάθαρο, απτό, κατανοητό, άμεσο-σχεδόν τηλεοπτικό. Το «Ράους» είναι μια σάτιρα καταστάσεων για τα νεοελληνικά ήθη του εύκολου κέρδους, της απάτης, της εκμετάλλευσης και της κοινωνικής υποκρισίας. Εστιάζει σε πρόσωπα καθημερινά που δεν διστάζουν μπροστά στη «λαμογιά» για να πετύχουν την καλοπέραση-οικονομική, επαγγελματική, ερωτική. Με ροζ φόντο το σαλόνι ενός οίκου ανοχής στο κέντρο της Αθήνας, τα σεξουαλικά αστεία είναι συνεχή.

Τρεις κληρονόμοι ενός ιστορικού νεοκλασικού θέλουν να κερδοσκοπήσουν από το παράνομο πορνείο που λειτουργεί εντός του, αλλά τελικά συνεργάζονται με την πατρόνα και όλο το προσωπικό  για μια επιδότηση εκατομμυρίων.

Η Μαρία Ανδρικοπούλου ως «χήρα Φούλα Τούντουρη», η Ελένη Σαρακίνη ως «φαρμακοποιός Τέτα Βαρνάβα», ο Αλκης Κωνσταντινίδης ως «υπάλληλος υπουργείου Τάκης Βαρνάβας» και η Νάντια Κωνσταντινίδη ως «Σαμάνθα, ιδιοκτήτρια οίκου ανοχής» πρωταγωνιστούν, ιδιαίτερα πειστικοί, με χιουμοριστικά ξεσπάσματα, ταμπεραμέντο και καθαρό «ύφος» χαρακτήρα. Οι δεύτεροι ρόλοι όμως που έχουν πλαστεί ως καρικατούρες και διαθέτουν πολλές κορυφαίες ατάκες σκορπούν τελικά το περισσότερο γέλιο, είναι αυτό που λέμε "μορφές". Ο λόγος για τον Λεωνίδα Ευφραιμίδη, ως γκέι βοηθό πορνείου «Βαγγέλα», που παίζει με το «φιζίκ» του μοναδικά (και φοράει μπροκάρ ρόμπες με ασορτί παντοφλάκια), την εντυπωσιακή «νεγκλιζέ» Βιβή Μπαλτά ως αφελή αλλοδαπή πόρνη Σβετλάνα (με φοβερή προφορά και ζηλευτό πόδι με καλτσοδέτα) και τον Γιώργο Νταλιάνη ως υστερικό βαρύμαγκα Παρασκευά (που κάθε τόσο χορεύει με ντέρτι άσματα από το κινητό του). Πολύ καλός και ο Νίκος Δερτιλής ως υποτιθέμενα ανάπηρος γερμανός Χέινριχ Φον Στούφελ.

Στο θίασο εμφανίζονται επίσης σε χαμηλότερους τόνους η γλυκιά Σταυρούλα Παναγιωτοπούλου ως πόρνη Μαράι, ο «άνετος» Θανάσης Τσέρης ως πελάτης και ο Αλκης Σαρακίνης ως διακριτικός συμβολαιογράφος. Στο φινάλε ακούστηκε ηχογραφημένο και διασκευασμένο το κομμάτι «Γκρέκο μασκαρά» με τραγουδιστή τον βουλευτή και ηθοποιό των «Υποκριτών» Ιάσονα Φωτήλα και παρουσιάστηκε ένα «ταμπλό βιβάν» εν μέσω χαρούμενων χειροκροτημάτων για τους ηθοποιούς και το σκηνοθέτη Μίλτο Παπλά.

*Το «Ράους» θα παιχθεί ως τις 6/12, κλείστε εγκαίρως θέσεις. Είναι μια κωμωδία καλοπαιγμένη, λαική, ισοπεδωτική, καθόλου μα καθόλου «δήθεν».

 

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View