Του Ντίνου Βγενόπουλου
Πρωί- Πρωί Δευτέρας –χθες- συμπολίτης πήγε στην Α¨ΔΟΥ Πατρών να πάρει φορολογική ενημερότητα , στον 1ο όροφο. Η υπάλληλος ευγενικά του ζήτησε να πάρει βεβαίωση από το τμήμα εισοδήματος ώστε να μπορεί να την εκδώσει.
Επισήμανση: ο συμπολίτης -επαγγελματίας στις 30- 1-2015, είχε καταθέσει στην εν λόγω υπηρεσία -εισόδημα- όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και έλαβε, τότε, φορολογική ενημερότητα.
Πήγε ο συμπολίτης, στο τμήμα εισοδήματος στην αρμόδια υπάλληλο - τα στοιχεία είναι στη διάθεσή μας- και ζήτησε το σχετικό έγγραφο ώστε να εκδοθεί φορολογική ενημερότητα.
Έκπληκτος ο άνθρωπος ακούει την εν λόγο κυρία να του λέει: «φέρατε τα δικαιολογητικά;»
Μας σας τα έδωσα πριν λίγο καιρό αντιτείνει ο έρμος συμπολίτης.
Και τι θέλετε να κάτσω να τα ψάχνω; η …απάντηση της κ. υπαλλήλου
Ερώτηση: Γιατί δεν αλληλοενημερώνονται τα τμήματα της ΙΔΙΑΣ υπηρεσία και πρέπει να ανεβοκατεβαίνει ορόφους κάθε πολίτης για να εξυπηρετηθεί;
Πως το είπε η Κυβέρνηση ; έγραφα που έχουν κατατεθεί σε δημόσια υπηρεσία μια φορά έστω, η διοίκηση υποχρεούται να τα αναζητήσει μόνη της.
Βέβαια δεν είπε για την …ίδια υπηρεσία .
Αυτό το κράτος ΘΕΛΕΙ αλλαγές γιατί αυτές οι μικρές εξουσίες εξοντώνουν τους πολίτες , τους οργίζουν και κοστίζουν.
Και σε τελική ανάλυση, γιατί να μη μπορεί ο πολίτης να πάρει ηλεκτρονικά, εφόσον έχει ρυθμίσει τις υποχρεώσεις του, ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ έγγραφο χρειάζεται ;
Μεταρρύθμιση τώρα γιατί καραδοκεί η απορρύθμιση…
Ντι.Β
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr
* Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Απόψεις» του thebest.gr απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του portal.