Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Παραλογισμοί στη ΔΕΗ χωρίς προηγούμενο - Οποιαδήποτε ομοιότητα με την ΔΕΗ της Πάτρας είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ

Παραλογισμοί στη ΔΕΗ χωρίς προηγούμενο -...
Σταθόπουλος Τάσσος
[email protected]

Πιο εύκολα αλλάζεις εταιρεία, παρά τον τρόπο εξόφλησης του λογαριασμού!

Η ιστορία είναι πραγματική, όπως πραγματική και βαθιά ριζωμένη στο «πετσί» των δημοσίων υπηρεσιών είναι η απαράδεκτη συμπεριφορά έναντι του καταναλωτή. Στην κορωνίδα των αντιπαθέστερων ΔΕΚΟ που γνώρισε ποτέ ο Ελλήνας είναι η ΔΕΗ.

Μία εταιρεία που αυτο-απαξιώθηκε, καθώς αντί να είναι η εταιρεία η οποία πουλάει το ηλεκτρικό ρεύμα στους πελάτες της, έγινε ένας οργανισμός είσπραξης φόρων του κράτους. Ετσι είδαμε τα Δημοτικά Τέλη να εισπράττονται μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ, ομοίως η ΕΡΤ, ο ΕΝΦΙΑ, η εισφορά του Αγιαντρέα και διάφορα άλλα.

Δεν είναι το ρεύμα πιο αντιπαθές από το νερό ή από το τηλέφωνο, προς Θεού το ίδιο πολύτιμα είναι για τον καταναλωτή. Ούτε, πάλι, είναι λιγότερο ή περισσότερο αντιπαθητικοί οι υπάλληλοι της ΔΕΗ από ότι του ΟΤΕ ή της ΔΕΥΑΠ, δεν τίθεται τέτοιο θέμα.

Στη συνείδηση του κόσμου, που ειδικά την τελευταία δεκαετία υπέφερε έναντι της κρίσης, παγιώθηκε η αρνητική εικόνα για την ΔΕΗ, για τους λογαριασμούς της που ήταν γεμάτη από τέλη και φόρους, σε πολλαπλάσιο επίπεδο από ότι η κατανάλωση ρεύματος. Και που όσα ονόματα κι αν άλλαξε, δεν άλλαξε ποτέ το επίπεδο των προσφερομένων υπηρεσιών της προς το κοινό. Και κάπως έτσι το υποκατάστημα της ΔΕΗ (στην Πάτρα, δεν γνωρίζουμε για άλλες πόλεις) είναι το μοναδικό όπου για να μάθεις μια πληροφορία πρέπει να πάρεις το χαρτάκι για την ουρά!

Ναι το γκισέ των πληροφοριών έχει τόση ουρά, που απαιτείται «εισιτήριο προτεραιότητας». Κι αφού το πάρεις και ενημερωθείς, θα πρέπει να πάρεις άλλα «χαρτάκια προτεραιότητας» για όπου θες να πας, ταμείο, συνδέσεις κλπ.

Είναι περίπου ένα εξάωρο το μίνιμουμ που απαιτείται για να εξυπηρετηθεί κάποιος στη ΔΕΗ.

Η οποία προφανώς και για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντά της, δεν ενδιαφέρεται για την πρόσληψη - στελέχωση των γραφείων της με περισσότερο προσωπικό.

Την περασμένη εβδομάδα εις Πατρινός θέλησε να πάρει στο όνομά του, την πληρωμή ενός παλιού σπιτιού σε ορεινό μέρος. Αλλος στη θέση του θα διέκοπτε την ηλεκτροδότηση, καθώς το σπίτι ανήκει σε πρόγονό του, που βρίσκεται στη δύση της ζωής του. Ο «εις πατρινός», δεν θέλησε να διακόψει την ηλεκτροδότηση, προτίμησε να πληρώνει πάγια κάθε μήνα, «τζάμπα και βερεσέ». Απευθύνθηκε στη ΔΕΗ για την μεταφορά (όχι της ηλεκτροδότησης) αλλά της εξόφλησης.

Η ΔΕΗ του ζήτησε την «μάνα της και τον πατέρα της». Εγγραφα που είναι αδύνατον να συγκεντρωθούν, όπως π.χ. η υπεύθυνη δήλωση του -χωρίς επαφή με την πραγματικότητα- ετοιμοθάνατου και άλλα φαιδρά (όπως νέα ηλετρολογική μελέτη κλπ).

«Ατεγκτη, αδιαπραγμάτευτη και ανάγωγη» η ΔΕΗ, πέτυχε το μέγα θαύμα: Ο πρωταγωνιστής αυτής της ιστορίας πέτυχε την μεταφορά της εξόφλησης του λογαριασμού με μια απλή αίτηση. Πως; Μα αιτήθηκε την μεταφορά του σε ιδιωτική επιχείρηση παροχής ρεύματος. Η διαδικασία έγινε μέσα σε λίγα λεπτά, ηλεκτρονικά, χωρίς να χρειαστεί το μισό δάσος του Αμαζονίου σε χαρτί, που θέλει η «ανάγωγη» ΔΕΗ.

* Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα και πράγματα είναι απολύτως ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις