Αφορά τις αγορές εισιτηρίων μέσω ψηφιακών πορτοφολιών
Τεχνικό πρόβλημα στην υπηρεσία Tap In Train στον Προαστιακό της Πάτρας εμποδίζει προσωρινά την ανάκτηση και τον έλεγχο εισιτηρίων που αγοράστηκαν μέσω ψηφιακών πορτοφολιών (Google Wallet, Apple Pay), όπως ανακοίνωσε η Hellenic Train.
Συγκεκριμένα, αναφέρει: "H Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, σύμφωνα με ενημέρωση που έλαβε από τον συνεργαζόμενο πάροχο, δεν είναι προσωρινά δυνατή η ανάκτηση και ο έλεγχος εισιτηρίου στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο της Πάτρας το οποίο έχει προμηθευτεί επιβάτης με τη χρήση ψηφιακού πορτοφολιού (όπως Google Wallet, Apple Pay) και μέσω της υπηρεσίας Tap In Train.
Η υπηρεσία Tap In Train λειτουργεί απρόσκοπτα για συναλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί με τη χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας. Για την επίλυση του τεχνικού προβλήματος ο πάροχος συνεργάζεται με τις εταιρείες πληρωμών και διεκπεραίωσης συναλλαγών.
Η Hellenic Train θα ενημερώνει για κάθε σχετική εξέλιξη και ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την κατανόηση.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr