«Εκεί που θα ξεκινάει η πιάτσα, ξεκινάει και το στηθαίο του ποδηλατόδρομου, με την Όθωνος Αμαλίας να στενεύει. Φανταστείτε, ένα ταξί να ξεπαρκάρει για να φύγει και να πάρει τη λωρίδα κυκλοφορίας», λένε στο thebest.gr
Τις έντονες ενστάσεις τους σχετικά με τις ρυθμίσεις στάθμευσης, ενόψει της έναρξης λειτουργίας του νέου Υπεραστικού ΚΤΕΛ, έχουν υποβάλει οι οδηγοί ταξί της Πάτρας τόσο στον Δήμο Πατρέων όσο και στην Τροχαία.
Επικαλούμενοι την ασφάλεια των πολιτών αλλά και τη δική τους, εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους απέναντι στα νέα μέτρα, τα οποία εγκρίθηκαν κατά πλειοψηφία από το Δημοτικό Συμβούλιο.
Μιλώντας, στο thebest.gr o πρόεδρος του σωματίου ιδιοκτητών ταξί Πάτρας Γιώργος Σίδερης, ανέλυσε την κατάσταση, επισημαίνοντας τα προβλήματα και τους κινδύνους που ενδέχεται να προκύψουν από τη λειτουργία του νέου σταθμού: «Έχουμε υποβάλλει τις ενστάσεις μας. Δεν ευθυνόμαστε εμείς αν ο χώρος γύρω από το οικοδομικό τετράγωνο, δεν είναι αρκετός για όλους τους εμπλεκόμενους, δηλαδή να υπάρχουν θέσεις στάθμευσης για Ι.Χ., για φορτοεκφόρτωση, για αποσκευές κ.τ.λ. Κατ’ ανάγκη θα μας έδινε χώρο στην Όθωνος Αμαλίας από την Άστιγγος έως τη Νόρμαν. Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ έκανε μια μελέτη και την παρουσίασε στο Δήμο Πατρέων, που ανέφερε ότι ναι μεν τα ταξί να πάνε στην Όθωνος Αμαλίας αλλά με τη διαφορά ότι μπροστά από εμάς για 14 μέτρα, θα δημιουργηθεί πάρκινγκ ολιγόλεπτης στάθμευσης για Ι.Χ. (αποβίβαση και επιβίβαση). Σε αυτό εμείς αντιδρούμε. Δεν υπάρχει πουθενά πανελλαδικά, σταθμός ταξί που να ξεκινάει από τη μέση οικοδομικού τετραγώνου. Εμείς θέλουμε πιάτσα σε όλο το μήκος, από την Άστιγγος έως τη Νόρμαν. Είναι άκρως επικίνδυνο. Εκεί που θα ξεκινάει η πιάτσα, ξεκινάει και το στηθαίο του ποδηλατόδρομου, με την Όθωνος Αμαλίας να στενεύει. Φανταστείτε, ένα ταξί να ξεπαρκάρει για να φύγει και να πάρει τη λωρίδα κυκλοφορίας. Τις ενστάσεις μας, τις έχουμε καταθέσει και στην Τροχαία Πατρών για να μας απαντήσουν, αν τελικά τηρείται ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας, το άρθρο 34, όπως προβλέπει για τους σταθμούς ταξί, που λέει ότι πρέπει να γίνεται ομαλή, απρόσκοπτη και ασφαλής διεξαγωγή κυκλοφορίας. Αν οι χώροι δεν επαρκούν γύρω από το ΚΤΕΛ, εμάς αυτό δεν μας αφορά, είναι άλλοι εμπλεκόμενοι, ας μην έκαναν το κτίριο εκεί που το έκαναν. Δεν μπορεί όμως να λειτουργεί ένας συγκοινωνιακός φορέας, σε βάρος ενός άλλου φορέα. Η ευθύνη για εμάς είναι στο Δήμο Πατρέων, που υιοθέτησε τα μέτρα του ΚΤΕΛ. Το ΚΤΕΛ καλά έκανε, για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντά του και το επιβατικό του κοινό. Έχει μεγαλύτερη ανάγκη, αυτός που θα σταματήσει με το Ι.Χ. του να εκδώσει ένα εισιτήριο και να σταματήσει ακριβώς έξω από το εκδοτήριο, από τον ανήμπορο ηλικιωμένο που θα έρχεται τραβώντας της βαλίτσες του, μέσα στη βροχή για να πάρει ένα ταξί;».
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πώς θα λειτουργεί η Όθωνος Αμαλίας λόγω του σταθμού του ΚΤΕΛ- Τι λένε Τογιοπούλου και Μανωλόπουλος
«Λιγότερες θέσεις ταξί, λιγότερες θέσεις εργασίας»
«Στο παλιό ΚΤΕΛ είχαμε 16 θέσεις στάθμευσης και ώρα μας δίνουν 13 θέσεις. Να κατανοήσουν όλοι και ιδιαίτερα ο Δήμος Πατρέων, ότι οι θέσεις στάθμευσης – πιάτσες, είναι χώρος εργασίας για εμάς. Περιορίζοντας τον χώρο εργασίας μας, μας στερεί θέσεις εργασίας. Πήγαμε και στον κ. Δήμαρχο και του τα εξηγήσαμε. Φτιάχτηκε ένα πιο σύγχρονο, υποτίθεται, ΚΤΕΛ για να καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες του επιβατικού κοινού και μειώνουν τις θέσεις στάθμευσης των ταξί; Αυτές είναι οι αντιδράσεις προς το Δήμο, όχι προς το ΚΤΕΛ. Μέχρι στιγμής, για κανένα από τα δυο ζητήματα, δεν έχουμε πάρει απάντηση. Έχω κάνει ένα έγγραφο προς την Αστυνομική Διεύθυνση και στην Τροχαία. Ξέρω ότι έχουν πάει δυο φορές και έχουν κάνει αυτοψία στο σημείο. Έχω τεράστια ευθύνη, δεν μπορώ να στείλω τους συναδέλφους εκεί γιατί τίθεται θέμα ασφάλειας τόσο δικής τους, όσο και των επιβατών αλλά και των διερχόμενων οχημάτων στην Όθωνος Αμαλίας. Να μας απαντήσουν, οι αρμόδιοι εάν εγκρίνουν υπό αυτές τις συνθήκες τέτοιο σταθμό ταξί».
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr