FOOD

/

Το... αλεύρι πρώτο στις προτιμήσεις στην αγορά τροφίμων της Ελληνικής καραντίνας!

Κοινοποίηση
Tweet

Αύξηση 141% στις πωλήσεις το προηγούμενο διάστημα

 Σύμφωνα με τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας της Nielsen, το 49% των Ελλήνων δήλωσαν ότι σκοπεύουν να επισκέπτονται λιγότερο συχνά τα φυσικά καταστήματα των super markets, σε μια προσπάθεια προφανώς να περιορίσουν όσο περισσότερο γίνεται την επαφή/συναναστροφή με άλλους ανθρώπους.

Την ίδια στιγμή, 46% των Ελλήνων δήλωσαν ότι λόγω της πανδημίας σκοπεύουν να μαγειρεύουν και να τρώνε περισσότερο στο σπίτι, με βάση τα ευρήματα της ίδιας έρευνας της Nielsen.

Η τάση αυτή επιβεβαιώνεται και μέσα από τα στοιχεία πωλήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου, καθώς πολλές κατηγορίες που σχετίζονται με την μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική έχουν παρουσιάσει εντυπωσιακά ποσοστά ανάπτυξης κατά την περίοδο της πανδημίας. Ενδεικτικά αναφέρονται το αλεύρι (+141,3%), το αλάτι (+55,8%), η κρέμα γάλακτος (+33,0%), τα αυγά (+36,9%), καθώς και η μαργαρίνη (+22,5%).

Το γεγονός ότι πλέον οι καταναλωτές περνούν πολύ περισσότερο χρόνο στο σπίτι έχει επιπλέον ευνοήσει την κατανάλωση διαφόρων κατηγοριών snacking, όπως για παράδειγμα τους ξηρούς καρπούς (+29,9%), τη σοκολάτα (+14,5%), αλλά και τα μπισκότα (+10,8%).

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Life