STYLE

/

Mόνο με Dior η Κιάρα Φεράνι στη Βενετία, έγινε ταινία το success story της

Μπακοπούλου Άντυ
andy_bak@hotmail.com
Κοινοποίηση
Tweet

Η ιταλίδα style icon εμπιστεύθηκε τη Maria Grazia Chiuri πρωί και βράδυ στο κόκκινο χαλί

Aποκλειστικά Dior, το μυθικό παριζιάνικο brand στο οποίο εμπιστεύθηκε και το νυφικό της, επέλεξε να φορέσει η δημοφιλέστατη ιταλίδα blogger και influencer Κιάρα Φεράνι για την πρεμιέρα και προώθηση του βιογραφικού ντοκιμαντέρ της «Chiara Ferragni – Unpressed», στην κατηγορία «Sconfini» του επίσημου προγράμματος της κινηματογραφικής Μόστρα. Γιορτάζοντας 10 χρόνια από την εκκίνηση της ψηφιακής πλατφόρμας «The Blonde Salad», 31χρονη style icon και businesswoman που τρέλανε το Forbes, έφθασε στη Βενετία με γόνδολα φορώντας ειδικό ριγέ τι- σερτ με σύνθημα J’ Adior Venezia το οποίο και συνδύασε με δερμάτινη φουστίτσα, λεπτεπίλεπτα γοβάκια και logo τσάντα του κορυφαίου γαλλικού οίκου.

Στη δεύτερη πρωινή της εμφάνιση η Κιάρα επέλεξε φόρεμα Dior με το χαρακτηριστικό καρό σε κόκκινο – μαύρο του φετινού χειμώνα, ενώ το βράδυ φάνταζε σαν πριγκίπισσα με μια ρομαντική και αιθέρια, μαύρη τουαλέτα από κεντημένο τούλι. Το λαμπερό glam μακιγιάζ της από τη Lancome απασχόλησε επίσης τα διεθνή media. Στο πλευρό της, πάντα διαχυτικός και εξωστρεφής ο σύζυγός της ράπερ Φέντεζ με τον οποίο αντάλλασσαν συχνά φιλιά μπροστά στα φωτογραφικά φλας αλλά και η μητέρα με την αδελφή της.

Το ντοκιμαντέρ «Chiara Ferragni – Unpressed», σε σκηνοθεσία της Ελίζα Αμορούζο εστιάζει στην προσωπική και επαγγελματική ζωή της διάσημης ιταλίδας. Τα γυρίσματα άρχισαν στη διάρκεια του πολύκροτου γάμου της  στη Σικελία πέρσι και συνεχίστηκαν στις Εβδομάδες Μόδας στη Νέα Υόρκη, στο Μιλάνο, στο Παρίσι και στη διάρκεια επίσκεψής της στη γενέτειρά της Κρεμόνα.  Εκπρόσωποι ισχυρών οίκων μόδας, όπως οι Ντονατέλα Βερσάτσε, Νταϊάν φον Φίρστενμπεργκ, Τζέρεμι Σκοτ και Μαρία Γκράτσια Κιούρι συμβάλλουν στη διαμόρφωση της αφήγησης μαζί με ακαδημαϊκούς καθηγητές, κοινωνιολόγους και πιστούς ακόλουθους του παγκόσμιου φαινομένου Κιάρα Φεράνι.

Η Κιάρα Φεράνι, η οποία ξεκίνησε το blog της τον Οκτώβριο του 2009, όταν ήταν φοιτήτρια Νομικής και δημιούργησε μία επιχείρηση αξίας πολλών εκατομμυρίων, έχει 11,6 εκατ. ακόλουθους στο Instagram και 1,3 εκατ. ακόλουθους στο Facebook.

Βρέθηκε δύο φορές στη λίστα του Forbes με τους 30 πλουσιότερους ανθρώπους ηλικίας κάτω των 30 ετών, έγινε μάθημα στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Χάρβαρντ και φωτογραφήθηκε για πάνω από 60 εξώφυλλα περιοδικών.

Η πορεία της Φεράνι ξεκίνησε μέσω της Teen Vogue και της Guess. Ακολούθησε εμφάνισή της στο Φεστιβάλ των Καννών και πολλές διακρίσεις για τις ιντερνετικές της επιδόσεις. Σήμερα, πάμπλουτη ζει μεταξύ Μιλάνου και Λος Αντζελες, ενώ τη βλέπουμε διαρκώς να πρωταγωνιστεί σε μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες. Ηρθε λοιπόν η στιγμή να την δούμε και στο σινεμά.

 

 

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Best View