Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΠΟΨΕΙΣ

/

Οι κραυγαλέες απιθανότητες της πρότασης για το κυκλοφοριακό της Πάτρας

Οι κραυγαλέες απιθανότητες της πρότασης ...
Κοντογεωργοπούλου Γιώτα
[email protected]

Της Γιώτας Κοντογεωργοπούλου

ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ περάσουν 6 μήνες από την ανάληψη καθηκόντων της νέας δημοτικής αρχής για να παρουσιαστεί αυτό που ονομάζουν  «εισήγηση» για το κυκλοφοριακό και  το συγκοινωνιακό, το οποίο στο μεγαλύτερο μέρος του  αποτελεί μνημείο απιθανότητας για την Πάτρα και τα δεδομένα της.

Η  «πρόταση»  βρίθει  διδακτισμών περί των αιτίων του κυκλοφοριακού, σαν έκθεση για να πάρεις μέρος στην Βουλή των εφήβων, χωρίς λογική, συνοχή, στόχους, χωρίς τίποτα το απτό ή το άξιο διεκδίκησης.

ΛΙΘΟΙ, ΠΛΙΝΘΟΙ και κέραμοι με την υπογραφή του  αρμόδιου αντιδήμαρχου, παραδοξότητες, κοινοτυπίες, αφελείς προσεγγίσεις που κάνει τους αρμοδίους πανεπιστημιακούς,  να τραβούν  τα μαλλιά τους και να σκίζουν τα πτυχία τους.

ΤΡΑΝΤΑΧΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ η περιμετρική χάραξη του τρένου. Αυτή η ιδέα, αν δεν απατώμαι,  έπεσε κάποια στιγμή στο τραπέζι πριν από 30 χρόνια και έκτοτε κανείς δεν την ξανάκουσε, αφού πρόκειται για παραλογισμό. Πως, πότε και με ποιά επιχειρήματα το ξαναφέρνει η δημοτική αρχή;

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ να μην αναγκαστεί να πάρει θέση στις προτάσεις που θα γίνουν κάποια στιγμή από τους αρμόδιους φορείς οι οποίοι θα αποφασίσουν και θα χρηματοδοτήσουν τα έργα; Το λέω επειδή βολεύει να εμμένεις σε μια απίθανη εκδοχή και να παριστάνεις τον επαναστάτη, με ή χωρίς αιτία.

ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΩΣ ΣΥΜΒΙΒΑΖΕΤΑΙ η πρόταση για περιμετρική χάραξη και παράλληλη κατασκευή συστήματος τράμ; Εχουν ιδέα εκεί στη Μαιζώνος σε τι μεταφράζεται οικονομικά μια τέτοια πρόταση; Θεωρούν ότι τέτοιες απαιτήσεις προσδίδουν σοβαρότητα στη δημοτική αρχή;

ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ την  ελεγχόμενη στάθμευση με τα παρκόμετρα  και φιλοδοξούν να την αντικαταστήσουν με δικό τους ελεγχόμενο σύστημα με περιορισμό χρόνου που είναι δυσκολότερο να ελεγχθεί, αλλά και αυτό θα είναι επί πληρωμή, με κάρτα. Σε τι διαφέρει η κάρτα από το παρκόμετρο; Στην τιμή; Θα μπορούσαν να χαμηλώσουν το τιμολόγιο των παρκομέτρων.

ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΙΑΙΟ φορέα συγκοινωνιών που θα περιλάβει όλα τα μέσα.  Θα συμπεριλάβουν, λέει, και τον Προαστιακό, αυτόν που θέλουν να καταργήσουν με την περιμετρική χάραξη! Και το τραμ προφανώς, αυτό που η μελέτη το κοστολόγησε σε περίπου 250 εκ. ευρώ. Και τα λεωφορεία που προς το παρόν ανήκουν στο ΚΤΕΛ, το οποίο είναι το μόνο που έχει από το νόμο το δικαίωμα να κάνει συγκοινωνία.

ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ σε ένα κείμενο που φιλοδοξεί να είναι πολιτική με άμεσο, βραχυπρόθεσμο, ορίζοντα. Που δεν έχει καμία άμεση και εφαρμόσιμη πρόταση. Εκτός αν συνιστούν προτάσεις ο αφορισμός περί "μη χρήσης" του Ι.Χ από τους εμπόρους και τους επαγγελματίες του κέντρου και η συνεχής οργάνωση συσκέψεων στις οποίες θα καλούνται όλοι - μα όλοι, σχετικοί και άχετοι - φορείς, για να γίνεται κουβέντα.

Ωδινεν όρος και έτεκεν ...

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

* Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Απόψεις» του thebest.gr απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του portal.

Απόψεις