ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Βαλτιμόρη: Πώς αποφεύχθηκε μεγαλύτερη τραγωδία - Πόσο καιρό θα πάρει η επανακατασκευή

φωτο glomex.com

Κοινοποίηση
Tweet

Πώς επηρεάζει το παγκόσμιο εμπόριο η κατάρρευση της γέφυρας

Αδιανόητη τραγωδία σημειώθηκε στη Βαλτιμόρη με την κατάρρευση της γέφυρας Francis Scott Key μετά από πρόσκρουση φορτηγού πλοίου.

Δύο άνθρωποι που εργάζονταν πάνω στη γέφυρα την ώρα του δυστυχήματος έχουν διασωθεί και έξι θεωρούνται νεκροί από τον εργοδότη τους, την εταιρεία Brawner Builders, δεδομένης της χαμηλής θερμοκρασίας του νερού και του χρόνου που έχει περάσει από την κατάρρευση.

«Πρόκειται για μια αδιανόητη τραγωδία», δήλωσε ο δήμαρχος της Βαλτιμόρης Μπράντον Σκοτ σε συνέντευξη Τύπου το πρωί της Τρίτης.

Ποιες οι επιπτώσεις από την κατάρρευση της γέφυρας στο παγκόσμιο εμπόριο
 

Η κατάρρευση της γέφυρας θα επηρεάσει επίσης τις μεταφορές στην περιοχή - και ενδεχομένως το παγκόσμιο εμπόριο.

Από την γέφυρα περνούσαν καθημερινά 31.000 οχήματα και ήταν είναι ένας κεντρικός αγωγός για την κυκλοφορία στην περιοχή. Το περιστατικό έρχεται επίσης την ώρα που η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία αντιμετωπίζει διάφορες άλλες προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της ξηρασίας-ρεκόρ στον Παναμά και των χτυπημάτων των Χούτι σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα. Λόγω του κλεισίματος του λιμανιού της Βαλτιμόρης - ενός από τα πιο πολυσύχναστα της χώρας, ιδίως για τα ξένα φορτία - οι εταιρείες εφοδιαστικής και οι ναυτιλιακές εταιρείες θα χρειαστεί πιθανότατα να αναδρομολογήσουν περισσότερες βασικές παραδόσεις.

Γιατί κατέρρευσε η γέφυρα της Βαλτιμόρης; Τι συνέβη με το πλοίο;
 

Το τραγικό δυστύχημα σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τρίτης όταν ένα μεγάλο φορτηγό πλοίο με την ονομασία Dali έχασε απότομα την ισχύ του και συγκρούστηκε με μια κολόνα στήριξης στη γέφυρα Key Bridge, μια κατασκευή μήκους 1,6 μιλίων που εκτείνεται στον ποταμό Patapsco.

Αφού το πλοίο - το οποίο έχει όγκο 95.000 τόνους - χτύπησε την κολόνα, βίντεο δείχνει τμήματα της γέφυρας τεσσάρων λωρίδων να καταρρέουν και να πέφτουν στο νερό.

Λίγο πριν από τη σύγκρουση, το πλήρωμα του πλοίου, το οποίο ανήκει στην εταιρεία Grace Ocean της Σιγκαπούρης, ανέφερε ότι είχε χάσει τον έλεγχο και εξέπεμψε σήμα κινδύνου. Το Dali κατευθυνόταν αρχικά από τη Βαλτιμόρη προς το Κολόμπο της Σρι Λάνκα για λογαριασμό της Maersk μεγάλης, της δανέζικης εταιρείας ναυτιλίας και logistics.