ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Καταγγελία στο thebest.gr: Καλούσε στη ΔΕΥΑΠ για διακοπή νερού και... καμία απάντηση

Κοινοποίηση
Tweet

Τις 2 φορές που τελικά κατάφερε να βγάλει γραμμή και να μπει σε αναμονή, περίμενε για 10 λεπτά και μετά έβγαινε ηχογραφημένο μήνυμα

Συμπολίτης αναγνώστης του thebest.gr μας κατήγγειλε πως θέλει να υποβάλει δημοσίως τα παράπονα του για το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΥΑΠ.

Όπως περιγράφει ο καταγγέλων, «γύρισα από την δουλειά μου στο σπίτι και κατάλαβα ότι υπάρχει διακοπή νερού (διαμένω στην Ανθούπολη). Προσπαθώ εδώ και 45 λεπτά να επικοινωνήσω με το 2610 366100 αλλά μάταια, κάθε φορά που καλώ μιλάει ή δεν βγάζει γραμμή, ούτε σε αναμονή δεν μπορώ να μπω.

Τις 2 φορές που τελικά κατάφερα να βγάλω γραμμή και να μπω σε αναμονή περίμενα 10 λεπτά και μετά έβγαινε ηχογραφημένο μήνυμα “Αντίο” και έπεφτε η γραμμή. Θεωρώ ότι αυτή δεν είναι ποιοτική συμπεριφορά υπηρεσίας. Τουλάχιστον να έχουμε μια ενημέρωση».

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Ειδήσεις