Στην περίπτωση που δεν έχετε λάβει βεβαίωση καταχώρισης
Παρακαλούνται οι πολίτες / υπηρεσίες που έστειλαν αιτήματα στο e-mail της υπηρεσίας κεντρικού πρωτοκόλλου (protodp@patras.gr) Δήμου Πατρέων, από 8 Μαΐου έως 13 Μαΐου 2020 και ώρα 8:30 π.μ., αλλά δεν έχουν λάβει βεβαίωση καταχώρησης αιτήματος με αριθμό πρωτοκόλλου, να επαναλάβουν την αποστολή αιτήματος με e-mail εκ νέου.
Τηλ: επικοινωνίας 2613 610122
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr