Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Παρέμβαση Μαρλαφέκα σε Σπίρτζη για να μην φύγει η έδρα του ΟΣΕ από την Πάτρα

Παρέμβαση Μαρλαφέκα σε Σπίρτζη για να μη...

Τι αναφέρει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας σε επιστολή του προς τον Υπουργό

Το Επιμελητήριο Αχαΐας απέστειλε σήμερα την ακόλουθη επιστολή προς τον υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη  σχετικά με την πρόθεση της Διοίκησης του ΟΣΕ για την μεταφορά της έδρας του τμήματος γραμμής Πελοποννήσου και της Επιθεώρησης Πελοποννήσου από την Πάτρα στην Κόρινθο. Στην επιστολή, που υπογράφει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Πλάτωνας Μαρλαφέκας, τονίζει ότι η μεταφορά των υπηρεσιών του από την Πάτρα στην Κόρινθο δεν έχει βασισθεί στις προγραμματισμένες προοπτικές ανάπτυξης της περιοχής μας και ζητά από τον Υπουργό να επανεξετάσει την υπόθεση με την δυνατότητα αναθεώρησης.

Η επιστολή του Επιμελητηρίου, έχει ως εξής:

«Κύριε Υπουργέ,

Έχουμε πληροφορηθεί από τον τοπικό τύπο τις έντονες ενστάσεις και διαμαρτυρίες του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου αλλά και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, σχετικά με την πρόθεση της Διοίκησης του ΟΣΕ για την μεταφορά της έδρας του τμήματος γραμμής Πελοποννήσου και της Επιθεώρησης Πελοποννήσου από την Πάτρα στην Κόρινθο.

Γνωρίζουμε πως ο  Στρατηγικός Σχεδιασμός του ΟΣΕ Α.Ε. διαμορφώνεται εντός του πλαισίου που ορίζει η Ευρωπαϊκή Ένωση για την ανάπτυξη των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων κατά υψηλή προτεραιότητα, επιδιώκοντας την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των σιδηροδρομικών υπηρεσιών, όχι μόνο στην ελληνική αλλά και στη διεθνή αγορά.

Γνωρίζουμε επίσης πως ανάμεσα στις  βασικές αναπτυξιακές επιλογές του Τομέα των Σιδηροδρόμων για την περίοδο 2014 - 2020 είναι:

η ολοκλήρωση εκσυγχρονισμού του υφιστάμενου αλλά και η  επέκταση του προαστιακού δικτύου μητροπολιτικών περιοχών, ιδιαίτερα της Αττικής, της Θεσσαλονίκης και της Πάτρας.

η ολοκλήρωση έργων και δράσεων εμπορευματικού χαρακτήρα, συμπεριλαμβανόμενης της σιδηροδρομικής σύνδεσης βασικών λιμένων, βιομηχανικών περιοχών και των διασυνοριακών κόμβων της χώρας μεταξύ αυτών και η Πάτρα

Στα πλαίσια αυτά η Πάτρα αποτελεί βασικό πυλώνα των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών και έχει αναβαθμισθεί  σε κεντρικό κόμβο της χώρας και πύλη εξόδου προς την Ιταλία/Ευρώπη.

Για τον  επιχειρηματικό κόσμο της περιοχής  αλλά και την οικονομική βιωσιμότητα της περιοχής μας αποτελεί κυρίαρχο ζήτημα η ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων και η οργάνωση των δικτύων σε Ευρωπαϊκά πρότυπα.

Σύμφωνα με τα ανωτέρω, θεωρούμε πως η πρόθεσή σας για την μεταφορά των ως άνω υπηρεσιών από την Πάτρα στην Κόρινθο δεν έχει βασισθεί στις προγραμματισμένες προοπτικές ανάπτυξης της περιοχής μας και θα πρέπει την επανεξετάσετε με την δυνατότητα αναθεώρησης.

Η Διοίκηση του Φορέα μας είναι στην διάθεσή σας, ώστε να συνδράμουμε για την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος.»

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις