Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πάτρα: Δώστε βάση! Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα ισχύσουν στο Ρίο μέχρι το τέλος Γενάρη

Πάτρα: Δώστε βάση! Οι κυκλοφοριακές ρυθμ...

Για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου

Στα πλαίσια κατασκευής τμημάτων του νότιου κλάδου του νέου αυτοκινητόδρομου και προς διευκόλυνση κυκλοφορίας των οχημάτων και πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων η αστυνομία αποφάσισε

1.- Την παράταση ισχύος της υπ’αριθ. 60Γ/2016 από 04-10-2016 Απόφασης Δ/νσης Αστυνομία Αχαΐας περί εφαρμογής κυκλοφοριακών ρυθμίσεων μακράς διάρκειας από χ/θ. 205+400 έως χ/θ. 207+500 στην κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Πάτρα και από χ/θ. 207+900 έως χ/θ. 205+400 στην κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Αθήνα, της Ν.Ε.Ο. Αθηνών- Πατρών, στους κλάδους του Α/Κ. Ρίου και επί της οδού Ζεύξης και τροποποίηση αυτής για την κατασκευή τμημάτων του νότιου κλάδου του νέου αυτοκινητόδρομου.

2.- Δυνάμει της υπ. αριθμ. 60Γ/2016 από 04.10.2016 απόφασης της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αχαΐας, εκτελούνται εργασίες και εφαρμόζονται ήδη κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διαρκείας, οι οποίες περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα:

2· Εργασίες και ρυθμίσεις επί της Ν.Ε.Ο Αθηνών-Πατρών και της Π.Ε.Ο Αθηνών-Πατρών

2.1.- Οι εργασίες αφορούν στην κατασκευή των ακόλουθων τεχνικών:

α)Βόρειο (δεξί) τμήμα της Κάτω Διάβασης Κ-502, περί τη χ/θ. 205+550 της Ν.Ε.Ο.

β) Βόρεια (δεξιά) γέφυρα Β-504, περί τη χ/θ. 205+700 της Ν.Ε.Ο.

γ) Βόρειο (δεξί) τμήμα της Κάτω Διάβασης Κ-505, περί τη χ/θ. 205+800 της Ν.Ε.Ο.

δ) Βόρειο (δεξί) τμήμα της Κάτω Διάβασης Κ-506, περί τη χ/θ. 205+950 της Ν.Ε.Ο.

ε) Άνω Διάβαση Α-513, στο τοπικό οδικό δίκτυο, στο ύψος περί τη χ/θ. 205+950 της Ν.Ε.Ο.

ζ) Βόρειο (δεξί) τμήμα της Κάτω Διάβασης Κ-507, περί τη χ/θ. 206+200 της Ν.Ε.Ο.

η) Νότιο (αριστερό) τμήμα της Άνω Διάβασης Α-508, περί τη χ/θ. 206+300 της Ν.Ε.Ο.

θ) Νότιο (αριστερό) τμήμα της Κάτω Διάβασης Κ-510, περί τη χ/θ. 206+800 της Ν.Ε.Ο. και ολοκλήρωση αυτής,

ι)Βόρειο (δεξί) τμήμα της Κάτω Διάβασης Κ-511, περί τη χ/θ. 207+050 της Ν.Ε.Ο.

κ) Βόρειο (δεξί) τμήμα της Κάτω Διάβασης Κ-512, περί τη χ/θ. 207+250 της Ν.Ε.Ο.

λ) Τμήμα του βόρειου (δεξιού) κλάδου του αυτοκινητόδρομου μεταξύ των χ/θ. 205+400 και

206+250 της Ν.Ε.Ο.

μ) Τμήμα του νότιου (αριστερού) κλάδου του αυτοκινητόδρομου μεταξύ των

χ/θ. 206+250 και 206+850 της Ν.Ε.Ο.

2.2.- Σε όλο το μήκος της ρύθμισης, έχει γίνει μόνιμη κατάληψη και αποκλεισμός τμήματος του πλάτους της διατομής της υφιστάμενης Ν.Ε.Ο. κατά περίπτωση είτε στη βόρεια (δεξιά) πλευρά αυτής είτε στη νότια (αριστερή) πλευρά αυτής, ανάλογα με το είδος των εκτελούμενων εργασιών.

2.3.- Η περιοχή εφαρμογής των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων εκτείνεται:

α) στην κατεύθυνση κυκλοφορίας Αθήνα-Πάτρα, από τη χ/θ. 205+400 έως τη Χ.Θ. 207+500 της Ν.Ε.Ο.,

β) στην κατεύθυνση κυκλοφορίας Πάτρα-Αθήνα από τη χ/θ. 205+400 έως τη χ/θ. 207+900 της Ν.Ε.Ο., ενώ επιπλέον επεκτείνεται και στην κατεύθυνση κυκλοφορίας Πύργος-Αθήνα της Ευρείας Παράκαμψης Πατρών έως τη χ/θ. 208+600 αυτής.

γ) σε τμήματα των υφιστάμενων κλάδων του Α/Κ Ρίου.

2.4.- Η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται επί του εναπομείναντος οδοστρώματος της Ν.Ε.Ο. σε προσωρινή διατομή ως ακολούθως:

α) Κατεύθυνση Αθήνα-Πάτρα:

i) Μεταξύ των χ/θ. 205+400 και 205+500 της Ν.Ε.Ο., σε 1 λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,80 μέτρων.

ii) Μεταξύ των χ/θ. 205+500 και 205+950 της Ν.Ε.Ο., σε 1 λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,80 μέτρων, με δυνατότητα παροχής 1 επιπλέον λωρίδας κυκλοφορίας πλάτους 3,00 μέτρων, η οποία διαχωρίζεται από την κυκλοφορία με κατάλληλα μέσα και μπορεί να χρησιμοποιείται από τον Λειτουργό ως επιπλέον λωρίδα κυκλοφορίας σε περιόδους μεγάλης αιχμής ή έκτακτης ανάγκης. Η επιπλέον λωρίδα πλάτους 3,00 μέτρων βρίσκεται βόρεια (δεξιά) της κύριας λωρίδας πλάτους 3,80 μέτρων.

iii) Δυτικότερα της χ/θ. 205+950 της Ν.Ε.Ο. έως το δυτικό άκρο της ρύθμισης περί τη χ/θ. 207+500 της Ν.Ε.Ο., σε 1 λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,80 μέτρων.

β) Κατεύθυνση Πάτρα-Αθήνα:

i) Μεταξύ των χ/θ. 207+900 και 206+600 της Ν.Ε.Ο., σε 2 λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3,00 μέτρων η αριστερή και 3,20 μέτρων η δεξιά.

ii) Μεταξύ των χ/θ. 206+600 και 205+700 της Ν.Ε.Ο., σε 1 λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,80 μέτρων.

iii) Μεταξύ των χ/θ. 205+700 και 205+600 της Ν.Ε.Ο., 2 λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3,80 μέτρων η αριστερή και 3,30 μέτρων η δεξιά.

iv) Μεταξύ των χ/θ. 205+600 και 205+400 της Ν.Ε.Ο., 2 λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3,80 μέτρων η αριστερή και 3,30 μέτρων η δεξιά, με προσθήκη μιας επιπλέον δεξιάς λωρίδας πλάτους 3,50 μέτρων η οποία αυξάνει την χωρητικότητα της χοάνης του σταθμού διοδίων Ρίου.

γ) Μεταξύ των 2 κατευθύνσεων κυκλοφορίας προβλέπεται κενό πλάτους 0,60 μέτρων, στο οποίο έχει τοποθετηθεί ελαφρύ μέσο καθοδήγησης και διαχωρισμού (εύκαμπτοι οριοδείκτες).

· Εργασίες και ρυθμίσεις επί της οδού Ζεύξης, η οποία συνδέει τον Α/Κ Ρίου με τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου

2.5.- Οι εργασίες αφορούν στην κατασκευή των ακόλουθων τεχνικών:

α) Πασσαλότοιχος R-558, στην ανατολική (δεξιά) πλευρά της οδού Ζεύξης.

β) Κάτω Διάβαση Κ-514, στην ανατολική (δεξιά) πλευρά της οδού Ζεύξης.

γ) Ανατολικό (δεξί) τμήμα της Κάτω Διάβασης Κ-515.

δ) Κάτω Διάβαση Κ-516, στην ανατολική (δεξιά) πλευρά της οδού Ζεύξης.

ε) Κάτω Διάβαση Κ-517, στην ανατολική (δεξιά) πλευρά της οδού Ζεύξης.

2.6.- Έχει γίνει μόνιμη κατάληψη και αποκλεισμός του ανατολικού (δεξιού) κλάδου της οδού Ζεύξης. Η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται είτε επί του εναπομείναντος οδοστρώματος της οδού Ζεύξης στο δυτικό (αριστερό) κλάδο αυτής είτε σε τμήματα των νεο-κατασκευασθέντων τελικών κλάδων του Α/Κ, σε προσωρινή διατομή περιορισμένου πλάτους, η οποία αποτελείται από 1 λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και ενδιάμεσο κενό, στο οποίο έχει τοποθετηθεί ελαφρύ μέσο καθοδήγησης και διαχωρισμού (εύκαμπτοι οριοδείκτες).

2.7.- Η περιοχή εφαρμογής των προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων εκτείνεται σε όλο το μήκος της οδού Ζεύξης από τη συμβολή αυτής με τον Α/Κ Ρίου έως το ύψος του ανισόπεδου Κόμβου προς/από πορθμείο Ρίου.

3.- Κατόπιν ανωτέρω σχετικών αποφασίζεται η τροποποίηση των εφαρμοζόμενων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων δυνάμει της υπ. αριθμ. 60Γ/2016 από 04.10.2016 Απόφασης Διεύθυνσης Αστυνομίας Αχαΐας, με σκοπό την υλοποίηση αλλαγών στις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ώστε να είναι εφικτή η εκτέλεση εργασιών:

α) Ανακατασκευή του τμήματος του νότιου (αριστερού) κλάδου του αυτοκινητόδρομου μεταξύ των χ/θ. 205+500 και 206+250 της Ν.Ε.Ο.,

β)Ανακατασκευή του νότιου (αριστερού) τμήματος της Κάτω Διάβασης Κ-502, περί τη χ/θ. 205+550 της Ν.Ε.Ο.,

γ)Ανακατασκευή του νότιου (αριστερού) τμήματος της Γέφυρας Β-504 (ποταμού Σελεμνού), περί τη χ/θ. 205+700 της Ν.Ε.Ο.,

δ)Ανακατασκευή του νότιου (αριστερού) τμήματος της Κάτω Διάβασης Κ-505, περί τη χ/θ. 205+850 της Ν.Ε.Ο.,

ε) Ανακατασκευή του νότιου (αριστερού) τμήματος της Κάτω Διάβασης Κ-506, περί τη χ/θ. 206+000 της Ν.Ε.Ο.

ζ) Ανακατασκευή του νότιου (αριστερού) τμήματος της Κάτω Διάβασης Κ-507, περί τη χ/θ. 206+200 της Ν.Ε.Ο. η) Ανακατασκευή του τμήματος του νότιου (αριστερού) κλάδου του αυτοκινητόδρομου μεταξύ των χ/θ. 206+250 και 206+850 της Ν.Ε.Ο. θ) Ανακατασκευή του

νότιου (αριστερού) τμήματος της Άνω Διάβασης Α-508, περί τη χ/θ. 206+300 της Ν.Ε.Ο.

ι)Ανακατασκευή του νότιου (αριστερού) τμήματος της Κάτω Διάβασης Κ-510, περί τη χ/θ. 206+800 της Ν.Ε.Ο.

κ) Ανακατασκευή του τμήματος του νότιου (αριστερού) κλάδου του αυτοκινητόδρομου μεταξύ των χ/θ. 206+850 και 207+300 της Ν.Ε.Ο.

λ) Ανακατασκευή του νότιου (αριστερού) τμήματος της Κάτω Διάβασης Κ-511, περί τη χ/θ. 207+050 της Ν.Ε.Ο.

μ)Ανακατασκευή του νότιου (αριστερού) τμήματος της Κάτω Διάβασης Κ-512, περί τη χ/θ.

207+250 της Ν.Ε.Ο.

3.1- Για το σκοπό αυτό, μεταξύ των χ/θ. 205+400 και 207+450 της Ν.Ε.Ο., η κυκλοφορία θα μεταφερθεί στον πρόσφατα ανακατασκευασθέντα βόρειο (δεξιό) κλάδο του αυτοκινητόδρομου, με εξαίρεση το τμήμα μεταξύ των χ/θ. 206+450 και 206+850 της Ν.Ε.Ο., όπου η κυκλοφορία θα εξακολουθεί να εξυπηρετείται από την υφιστάμενη Ν.Ε.Ο. η οποία βρίσκεται στην βόρεια (δεξιά) πλευρά της χάραξης του αυτοκινητόδρομου.

3.2.- Η περιοχή εφαρμογής της συνολικής κυκλοφοριακής ρύθμισης θα εκτείνεται ως

ακολούθως:

α) στην κατεύθυνση κυκλοφορίας Αθήνα-Πάτρα, μεταξύ των χ/θ. 205+400 και 207+450 της

Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Πατρών,

β) στην κατεύθυνση κυκλοφορίας Πάτρα-Αθήνα, μεταξύ των χ/θ. 205+400 και 207+900 της Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Πατρών, με επέκταση έως χ/θ. 208+600 της Ευρείας Παράκαμψης Πατρών στην κατεύθυνση κυκλοφορίας Πύργος-Αθήνα,

γ) στους κλάδους του Α/Κ Ρίου,

δ) επί της οδού Ζεύξης.

3.3.- Η κυκλοφορία θα εξυπηρετείται ως ακολούθως:

α) Κατεύθυνση Αθήνα-Πάτρα: σε όλο το μήκος της ρύθμισης, δηλαδή μεταξύ των χ/θ. 205+400 και 207+450 της Ν.Ε.Ο., σε 1 λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,80 έως 4,00 μέτρων.

β) Κατεύθυνση Πάτρα-Αθήνα:

i) Μεταξύ των χ/θ. 207+900 και 206+600 της Ν.Ε.Ο., σε 2 λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3,00 μέτρων η βόρεια (αριστερή) και 3,25 μέτρων η νότια (δεξιά), με τις συναρμογές αυτών.

ii) Μεταξύ των χ/θ. 206+600 και 205+700 της Ν.Ε.Ο., σε 1 λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,80 μέτρων.

iii) Μεταξύ των χ/θ. 205+700 και 205+550 της Ν.Ε.Ο., σε 2 λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3,65 μέτρων έκαστη.

iv) Μεταξύ των χ/θ. 205+550 και 205+400 της Ν.Ε.Ο., σε 2 λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3,65 μέτρων έκαστη και μέσω της χοάνης του σταθμού διοδίων Ρίου.

4.- Για τις περιοχές της ήδη εφαρμοζόμενης ρύθμισης στις οποίες θα ισχύουν οι τροποποιήσεις,τα μέσα σήμανσης και ασφάλισης και οι λοιποί περιορισμοί στην κυκλοφορία αναφέρονται στηνεγκεκριμένη μελέτη από τον Ανεξάρτητο Μηχανικό, που είναι και ο επιβλέπων του έργου βάση της Σύμβασης Παραχώρησης που κυρώθηκε με το Ν.3621/2007.

5.- Για τις περιοχές της ήδη εφαρμοζόμενης ρύθμισης οι οποίες δεν θα επηρεαστούν από τις τροποποιήσεις, θα ισχύουν τα όσα προβλέπονται στην υπ. αριθμ. 60Γ/2016 από 04.10.2016 Απόφαση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αχαΐας.

6.- Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα είναι μόνιμου χαρακτήρα (εφαρμογή καθ’ όλο το 24ωρο), τα μέσα σήμανσης και ασφάλισης, και οι λοιποί περιορισμοί στην κυκλοφορία αναφέρονται και θα υλοποιηθούν σύμφωνα με την εγκεκριμένη μελέτη από τον Ανεξάρτητο Μηχανικό, που είναι και ο επιβλέπων του έργου βάση της Σύμβασης Παραχώρησης που κυρώθηκε με το Ν.3621/2007.

7.- Η ημερομηνία έναρξης είναι στις 10.12.2016 και η λήξη στις 31.01.2017.

8.- Ο ανάδοχος του έργου υποχρεούται σε όλη την διάρκεια των εργασιών υπό την επίβλεψη του Ανεξάρτητου Μηχανικού και την εποπτεία της ΕΥΔΕ ΚΕΣΠ ΠΕ & ΒΕ και της ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε να τοποθετεί και να συντηρεί σύμφωνα με την ισχύουσα Νομοθεσία, την ισχύουσα Πρότυπη Τεχνική Προδιαγραφή σήμανσης εκτελούμενων έργων και τα εγκεκριμένα Εγχειρίδια Λειτουργίας, τις απαιτούμενες πινακίδες σήμανσης, φανούς, αντανακλαστικά, προειδοποιητικές και πληροφοριακές πινακίδες κλπ, ώστε να εξασφαλίζεται με αποκλειστική του μέριμνα και ευθύνη η ομαλή και ασφαλής διεξαγωγή της κυκλοφορίας στην περιοχή των εκτελούμενων έργων.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις