Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

/

Άγγελος Τσιγκρής: «Αντί να μειώσουν τη φορολογία, ετοιμάζουν αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας…»

Άγγελος Τσιγκρής: «Αντί να μειώσουν τη φ...

Με αφορμή τη σχεδιαζόμενη νέα αύξηση των τελών κυκλοφορίας

Με αφορμή τη σχεδιαζόμενη νέα αύξηση των τελών κυκλοφορίας και την κάθετη πτώση της αγορά αυτοκινήτου στη χώρα μας, ο Άγγελος Τσιγκρής έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Σε νέα αύξηση των τελών κυκλοφορίας προσανατολίζεται το υπουργείο Οικονομικών, προκειμένου να διασφαλίσει πως θα εισπράξει 1,1 δις ευρώ από τη συγκεκριμένη πηγή.

Οι αλλαγές αναμένεται να αποκρυσταλλωθούν στο τέλος Σεπτεμβρίου και οι τελικές αποφάσεις θα τεθούν ενδιάμεσα υπόψη των θεσμών.

Η ρύθμιση αναμένεται να επιφέρει μεταβίβαση του φορολογικού βάρους από τα παλαιότερα οχήματα υψηλού κυβισμού στα νεότερα οχήματα μικρού κυβισμού. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσιεύματα του τύπου, εξετάζονται:

- Ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας με βάση τους ρύπους και για οχήματα που έχουν πρωτοκυκλοφορήσει από την 1η Ιανουαρίου 2007 και μετά. Σήμερα ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας με τους ρύπους γίνεται για τα οχήματα που έχουν πρωτοκυκλοφορήσει από την 1η Νοεμβρίου 2010 και μετά, ενώ για τα παλαιότερα οχήματα υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό και το έτος πρώτης κυκλοφορίας. Αυτή η αλλαγή αναμένεται να φέρει επιβαρύνσεις για οχήματα ηλικίας έως 9 ετών.

- Νέες κλίμακες υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας για τα οχήματα που τα τέλη τους υπολογίζονται με βάση του εκπεμπόμενους ρύπους διοξειδίου του άνθρακα, με αύξηση του ποσού ανά γραμμάριο για τα οχήματα που εκπέμπουν πάνω από ένα όριο (π.χ. πάνω από 150 γραμμάρια)

- Μείωση των τελών κυκλοφορίας για οχήματα μεγάλου κυβισμού και ηλικίας άνω των 15 ετών προκειμένου να δοθεί ουσιαστικό κίνητρο στους ιδιοκτήτες τους που έχουν καταθέσει πινακίδες να τις παραλάβουν εκ νέου.

Η βαθιά και παρατεταμένη ύφεση της Ελληνικής Οικονομίας και οι πολλαπλές φορολογικές επιβαρύνσεις που επιβλήθηκαν σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις έχουν επηρεάσει και επιβαρύνει τους περισσότερους κλάδους της Οικονομίας. Μεταξύ των οποίων και αυτόν του αυτοκινήτου. Κλάδο που συνεισφέρει σχεδόν στο 3% του εθνικού προϊόντος, σε όρους προστιθέμενης αξίας.

Κλάδο όμως που, μεταξύ άλλων, έχει υποστεί 24 παρεμβάσεις -κυρίως φορολογικές- τα τελευταία χρόνια των μνημονίων, με ελάχιστες να θεωρούνται θετικές πρωτοβουλίες.

Ο κλάδος του αυτοκινήτου έχει πληγεί όχι μόνο από την οικονομική κρίση, αλλά και από τη δημιουργία ενός εχθρικού κλίματος ως προς την κατοχή οχημάτων, μέσω της επιβολής -κυρίως- φορολογικών μέτρων τα οποία δεν έχουν αποφέρει το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα.

Σε περίοδο οικονομικής κρίσης -που οδηγεί σε αύξηση του δημοσιονομικού ελλείμματος, λόγω της μείωσης της φορολογητέας βάσης πολλών φόρων και της αύξησης της μη οικειοθελούς συμμόρφωσης στις φορολογικές υποχρεώσεις- η λύση δεν μπορεί να αναζητηθεί σε πρόσθετα φορολογικά μέτρα αποκλειστικά ταμιευτικού χαρακτήρα που αυξάνουν τη φορολογική επιβάρυνση των πολιτών…»

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις