Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Οι Ξενοδόχοι της Αχαΐας και της Ηλείας μετείχαν στην διεθνή τουριστική Έκθεση του Μονάχου - Απών ήταν ο ΕΟΤ

Οι Ξενοδόχοι της Αχαΐας και της Ηλείας μ...

Το περίπτερο που ήταν το μοναδικό ελληνικό, βρισκόταν σε κεντρικό σημείο της αίθουσας των Μεσογειακών Χωρών

Μια από τις  μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις της Κεντρικής Ευρώπης πραγματοποιήθηκε στο Μόναχο της Γερμανίας, το χρονικό διάστημα από τις 10/2/2016 έως τις 15/2/2016.

Περίπου 1200 εκθέτες από 60 διαφορετικές χώρες παρουσίασαν τουριστικά προϊόντα καθώς και προϊόντα που έχουν σχέση με τον ελεύθερο χρόνο.

Όλες ανεξαιρέτως οι χώρες της Μεσογείου αλλά και αυτές τις Κεντρικής Ευρώπης ήταν παρούσες με Εθνικά Περίπτερα. Μοναδική εξαίρεση αποτέλεσε ο κρατικός τουριστικός φορέας της Ελλάδας ο ΕΟΤ.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση των Ενώσεων Ξενοδόχων Αχαΐας και Ηλείας που συμμετείχαν στην διεθνή τουριστική Έκθεση του Μονάχου στην Γερμανία, πολλά δυσμενή σχόλια από τους φίλους της Ελλάδας και (δυνητικούς επισκέπτες) προκάλεσε η απουσία του ΕΟΤ τον οποίο αναζήτησαν για να ενημερωθούν σχετικά με τους διάφορους προορισμούς στην Ελλάδα.

Το μεγάλο αυτό κενό φυσικά δεν μπόρεσε να το καλύψει η παρουσία των Ξενοδόχων της Αχαΐας και της Δυτικής Ηλείας, οι οποίοι με ένα αξιοπρόσεκτο περίπτερο παρουσίασαν το τουριστικό προϊόν της Δυτικής Πελοποννήσου (Αχαΐας - Ηλείας).

Η επισκεψιμότητα του περιπτέρου των ξενοδόχων της Δυτικής Ελλάδας (Αχαΐας και Ηλείας) κινήθηκε σε υψηλά επίπεδα, όπως αναφέρει το σχετικό δελτίο Τύπου.

Οι λόγοι που βασικά συντέλεσαν στην επιτυχία αυτής της συμμετοχής ήταν:

1. Το περίπτερο ήταν σε κεντρικό σημείο της αίθουσας των Μεσογειακών Χωρών.

2. Ήταν το μοναδικό περίπτερο με ελληνική συμμετοχή.

3. Τα κεράσματα που δημιούργησαν μια  καθαρή  Ελληνική ατμόσφαιρα.

4. Η ικανότητα των μελών του περιπτέρου να περιγράφουν τις δυνατότητες του τουριστικού προϊόντος της Δυτικής Πελοποννήσου.

Τα προσφερόμενα τοπικά προϊόντα  έτυχαν ιδιαίτερης προτίμησης από τους επισκέπτες του περιπτέρου των ξενοδόχων.

Αυτό συχνά κατά την διάρκεια της έκθεσης είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργείται μεγάλος συνωστισμός γύρω από το ελληνικό περίπτερο.

Κατά την διάρκεια της έκθεσης, η 5μελής ομάδα  των ξενοδόχων προωθούσε έντυπο (ενημερωτικό υλικό) καθώς και παροχή πληροφοριών γύρω από το τουριστικό προϊόν της Δυτικής Πελοποννήσου.

Συμπερασματικά, όπως τονίζεται στο δελτίο Τύπου, η Αναγνωσιμότητα της Δυτικής Πελοποννήσου (Αχαΐας - Δυτικής Ηλείας) βρίσκεται ακόμη σε χαμηλά επίπεδα.

Οι φιλότιμες προσπάθειες ολίγων τουριστικών παραγόντων δεν αρκούν.

Είναι αναγκαία η συμβολή όλων των φορέων του τουριστικού κλάδου και της τοπικής αυτοδιοίκησης για να αναδειχθεί αυτός ο τόπος ως σημαντικός τουριστικός προορισμός.

Αρωγοί στην προσπάθεια αυτή ήταν:

1. Οινοποιείο Σταυρόπουλου (Παλαιοχώρι  Ν. Ηλείας)

2. Οινοποιείο Παπαγεωργίου (Μαντινεία)

3. Οινοποιείο Μαυρογιάννη (Αλισσός Ν. Αχαΐας)

4. ΑCHAIA CLAUSS (ΠΑΤΡΑ)

5. Ποτοποιείο ΑΜΑΡΙ - ΟΥΖΟ ΕΝ ΠΛΩ (Άνω  Αλισσός - - Ν. Αχαΐας)

6. Βιομηχανία Ζαχαρωδών - Λουκούμια (Κούλου - Βραχναίικα  Αχαίας)

7.Κάβα Βύτανος  (Βαρθολομιό Ν. Ηλείας).

*Η Ομάδα υποστήριξης του περιπτέρου που απεικονίζεται στην βασική φωτογραφία από αριστερά προς τα δεξιά είναι η κάτωθι:

1.ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΛΑΤΤΑΣ (ΑΧΑΙΑ)

2.ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ (ΗΛΕΙΑ)

3.ΜΑΙΡΗ ΠΑΠΑΓΓΕΛΗ (ΑΧΑΙΑ)

4.ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΦΛΙΓΚΟΣ (ΗΛΕΙΑ)

5. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ (ΗΛΕΙΑ).

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις