Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΠΟΨΕΙΣ

/

Πάτρα: Το συγκλονιστικό γιατί μιας Αριστούχου των πανελλαδικών: Γιατί οι αρμόδιοι δεν μας δίνουν ξεκάθαρες απαντήσεις για την έκθεση και τη λογοτεχνία;

Πάτρα: Το συγκλονιστικό γιατί μιας Αριστ...

Το κείμενο μιας μαθήτριας για τις χαμηλές βαθμολογίες των υποψηφίων της Αχαϊας

Ως μαθήτρια της Γ' Λυκείου και έχοντας περάσει το Γολγοθά των Πανελλαδικών εξετάσεων θα ήθελα να εκφράσω την απογοήτευση και την αγανάκτησή μου για τα "κακώς κείμενα" των φετινών εξετάσεων.

Κάθε μαθητής από τη στιγμή που αποφασίζει να συμμετάσχει στις πανελλαδικές εξετάσεις είναι αποφασισμένος να αποδεχτεί την "παπαγαλία",την ξερή αποστήθιση και την αυστηρή και αδιάκοπη μελέτη,η οποία δε γίνεται από άλλους συνομιλήκους μας στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης.

Και πάνω που κανείς τα αποδέχεται και ρίχνεται στον αγώνα των πανελλαδικών έχει να αντιμετωπίσει και τις ανατροπές.

Και οι ανατροπές μπορεί να είναι σαν αυτές που έγιναν πέρυσι στο μάθημα των αρχαίων θεωρητικής κατεύθυνσης με το αναφορικό "ό τι"(από πού ως πού,κύριοι εξεταστές,ένας δεκαεφτάχρονος ή δεκαοχτάχρονος μαθητής/μαθήτρια θα πρέπει να ξέρει πώς δίνεται ο αναφορικός σύνδεσμος "ό τι" σε γερμανική βιβλιογραφία,η οποία μάλιστα δεν υιοθετείται από τα σχολικά εγχειρίδια)(!) ή σαν αυτές που έγιναν πέρυσι με τα δυσεπίλυτα θέματα στα μαθηματικά και στη φυσική θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης.

Αλλά και φέτος στα μαθήματα της έκθεσης γενικής παιδείας και της λογοτεχνίας θεωρητικής κατεύθυνσης σημειώθηκαν ανεξήγητα χαμηλές βαθμολογίες και μάλιστα σε θέματα που χαρακτηρίστηκαν από φιλόλογους και μαθητές ως βατά.

Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι οι άριστοι μαθητές έπεσαν σε πλάνη και νόμισαν πως είχαν πετύχει υψηλές βαθμολογίες,πώς είναι δυνατόν το φαινόμενο αυτό να είναι γενικό στους νομούς Αχα'ί'ας και Ηλείας;

Πώς είναι δυνατό να μην παρατηρούνται τέτοια προβλήματα σε τόσο μεγάλες διαστάσεις στην Αττική;

Εάν,λοιπόν,επιζητούνται φιλόσοφοι και λογοτέχνες ας προκηρυχθούν και ανάλογοι μαθητικοί διαγωνισμοί(!) πέρα των πανελλαδικών εξετάσεων.

Κανείς μαθητής δε ζητά ούτε επιείκεια,ούτε ελαστικότητα στη διόρθωση αλλά να αντιμετωπίζοναι τα γραπτά μας στις σωστές διαστάσεις και να λαμβάνεται υπόψη η ηλικία,η ιδιότητα και η ψυχολογικη κατάσταση των εξεταζομένων.

Δεν εκφράζω τις απόψεις αυτές από προσωπική ψυχολογική φόρτιση καθώς φάνηκα από τους ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ των φετινών εξετάσεων και σημείωσα βαθμό πάνω από 18 στα δύο αυτά μαθήματα.

Αισθάνομαι πως πέρασα από συμπληγάδες πέτρες με τη βοήθεια της τύχης μου.

Δεν είναι δυνατόν ένας ολόκληρος νομός να μην έχει σημειώσει ικανοποιητικές βαθμολογίες στα δύο προαναφερθέντα μαθήματα και να γίνονται μόνο εικασίες από εκπαιδευτικούς χωρίς κάποιος υπεύθυνος να έχει να δώσει μία σαφή και πειστική εξήγηση.

Ζωή Μανέντη,

υποψήφια πανελλαδικών εξετάσεων  Ιουνίου 2014

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

* Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Απόψεις» του thebest.gr απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του portal.

Απόψεις