Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΠΟΨΕΙΣ

/

Μαυρογυαλούρου το ανάγνωσμα - Για πολλοστή φορά ξεκινούν τα έργα στη Μίνι Περιμετρική!

Μαυρογυαλούρου το ανάγνωσμα - Για πολλοσ...

ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΗΜ. ΜΟΣΧΟΥ

Μετά την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ολοκληρώνεται η διαγωνιστική διαδικασία, υπογράφεται η σύμβαση και εγκαθίσταται ο ανάδοχος για να ξεκινήσει τις εργασίες και το έργο να παραδοθεί προς χρήση στους πολίτες μέσα στο 2015. Το έργο, η «Κατασκευή Μικρής Περιμετρικής Πατρών» είναι προϋπολογισμού 27.000.000 ευρώ, με πηγή χρηματοδότησης το ΕΣΠΑ.

Αυτά ελπίζει ο περιφερειάρχης Δυτ. Ελλάδας Απ. Κατσιφάρας, που βλέπει το μέλλον του δυσοίωνο μετά την προβλεπόμενη αποτυχία του στις εκλογές. Παλεύοντας για την δεύτερη θέση στην οποία ελπίζει ως σανίδα σωτηρίας του, με την βοήθεια του υπουργού Μ. Χρυσοχοΐδη παραμυθιάζει για πολλοστή φορά και εξαγγέλλει έναρξη των έργων της Μίνι Περιμετρικής.

Σημειωτέον ότι ο Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε πως το έργο θα αρχίσει τον ερχόμενο Ιούνιο. Δηλαδή μετά τις εκλογές και μην τον είδατε!  Όπως έγινε και με την Ολυμπιακή οδό, στην φιέστα της οποίας συμμετείχε και ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ στην Αχαΐα Νίκος Τσούκαλης, μαζί με τον Χρυσοχοΐδη! Και που την ξαναεξήγγειλε!

Μάλιστα το έργο που είχε σχεδιαστεί για τις ανάγκες της δεκαετίας του '70 όπου εκεί που σήμερα περνά η Μίνι ήσαν μόνον αγροί, ήρθαν οι. πάνσοφοι Παπανδρέου, Σημίτης, Βενιζέλος, Σαμαράς να το υλοποιήσουν σαράντα χρόνια μετά, με την πρόφαση πως  με το έργο αυτό, καθώς και με την ολοκλήρωση της διάνοιξης της οδού Κανακάρη, όχι μόνο θα αποσυμφορηθεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα στο ιστορικό κέντρο  της Πάτρας, αλλά θα είναι δυνατόν πλέον να προχωρήσουν και άλλες ουσιαστικές παρεμβάσεις όπως είναι οι πεζοδρομήσεις, που θα συμβάλλουν στην βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών!

Καμία κουβέντα, έστω και νύξη για απαγόρευση κυκλοφορίας των ΙΧ στο κέντρο της πόλης για αποσυμφόρηση. Αυτά είναι καλές ιδέες αλλά... κάνουν τσιςςςς!

Κι αφού τα βάζουν όλα και γίνονται αχταρμάς, χωρίς να λάβουν υπόψη τα νέα δεδομένα τέσσερις δεκαετίες μετά, δεν αναλογίζονται ότι τα ίδια έλεγαν και για την Μεγάλη Περιμετρική όταν θα κατασκευάζονταν και αφού κατασκευάστηκε, γλίτωσε η πόλη από την διέλευση των βαρέων οχημάτων προς Πύργο ή Αθήνα, αλλά στην συνέχεια από τις μακρινές συνοικίες της Πάτρας κατέβασαν τα ΙΧ τους οι οδηγοί και τώρα έχουμε το φαινόμενο  με το ζόρι να περνά όχημα  από τα διπλο-τριπλο-παρκαρισμένα ΙΧ στην Καραϊσκάκη και αλλού.

Σημειωτέον ότι μέχρι το 2004 στους τότε δημάρχους κυβερνητικούς και μη, τους έφταιγαν οι κάτοικοι που είχαν προσφύγει στο ΣτΕ για το αντιπεριβαλλοντικό αυτό έργο της Μίνι, οι Σύμβουλοι του οποίου διαμήνυαν ότι πρέπει να δικαιωθούν, αφού το έργο ήταν αντίθετο με τα ευρωπαϊκά περιβαλλοντικά δεδομένα.

Ώσπου με την συνταξιοδότηση του αρμόδιου συμβούλου που χειρίζονταν την υπόθεση και με την παρέμβαση Σημίτη τοποθετήθηκε κολλητός του φιλοκυβερνητικός σύμβουλος και μέσα στην ίδια ημέρα της αποχώρησης του συνταξιοδοτούμενου έβγαλαν απόφαση -κυριολεκτικά στο πόδι και με περιφορά- κατά των κατοίκων.

Ήταν το 2004, που βγήκε αυτή η απόφαση, αλλά πέρασαν έκτοτε δέκα ακόμη χρόνια χωρίς να έχει γίνει έργο διότι τους έφταιγαν η ΔΕΗ, η Αρχαιολογική Υπηρεσία επί διευθύνσεως κας Παπακώστα, τα τουρκικά κτίσματα της Παπαδιαμαντοπούλου, ο. Μωάμεθ και πιο πίσω ο. καταραμένος Ρωμαίος στρατηγός Μόμιος που κατέλαβε την Ελλάδα και έβαλε σε μπελάδες όλο το ΠΑΣΟΚιστάν της Πάτρας, συν το ΝΔιστάν.

Δηλαδή έφτιαξε αξιόλογα αποχετευτικά έργα, που ακόμη ανακαλύπτονται στην πόλη ή αποκαλύπτονται, όπως το περίφημο υδραγωγείο, ανάμεσα από το οποίο οι άσχετοι που σχεδίαζαν επί  χάρτου στην Αθήνα ήθελαν να περάσουν το δρόμο που θα κυκλοφορούν βαρέα οχήματα(!) και οι λόγοι να μην γίνει το έργο όλο μάκραιναν, αφού -όπως είπε και ο υπουργός της σαπιοκοιλιάς- τα λεφτά για το έργο όλοι μαζί τα φάγανε!

Γι αυτό και ο υπό προθεσμία περιφερειάρχης ομολόγησε:

«Πραγματικά η κατασκευή αυτού του έργου έχει μετατραπεί σε σύγχρονο «γεφύρι της Άρτας». Ξεκίνησε το 2004 και θα έπρεπε κανονικά να έχει παραδοθεί το 2008. Όμως μετά από χρόνια αναμονής και καθυστερήσεων, κυρίως λόγων των σοβαρών τεχνικών και νομικών εκκρεμοτήτων, πλέον είμαστε στην ευχάριστη θέση να ενημερώνουμε τους συμπολίτες μας πως άμεσα εγκαθίστανται τα συνεργεία και ξεκινούν οι εργασίες» υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας.

Έναρξη εργασιών. Ανοίξαμε υπό νέα διεύθυνση και σας περιμένουμε.

Αλλά είπαμε: Ομολόγησεν ο Απόστολος και «αμαρτίαν ουκ έχει»!

Να υπενθυμίσω ότι το 2004 που έβαλαν πλώρη για να ξεκινήσουν το έργο, άρχισαν από τα χωματουργικά. Είναι τα πιο εύκολα για τους εργολάβους και τα πιο προσοδοφόρα.

Μόνον που αφού πέταξαν τις μάντρες πληττομένων της οδού του τέρματος της Παπαδιαμαντοπούλου, από τότε άφησαν τις ιδιοκτησίες έρμεες, στο έλεος κάθε λωποδύτη! Αλλά το έργο, εθνικής σημασίας(!) για την εκλογή Καράβολα, Φούρα, Κατσικόπουλου και τώρα Κατσιφάρα ήταν και παραμένει στο πρόγραμμα κατασκευής.

Ώσπου  Απ.  Κατσιφάρας επεσήμανε πως «καταφέραμε με πάρα πολύ επίπονο αγώνα και προσπάθειες να ξεκολλήσουμε αυτό το σημαντικό έργο για την Πάτρα και ολόκληρη την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, με χρηματοδότηση που είναι ήδη εξασφαλισμένη.

Η παράδοση του έργου αυτού στους πολίτες θα συμβάλλει στην βελτίωση της ποιότητας ζωής τους και κυρίως στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση του κέντρου της πόλης. Η Μικρή Περιμετρική 'καρκινοβατούσε' για χρόνια και πλέον είμαστε σε θέση να πούμε ότι οδεύουμε προς την ολοκλήρωσή του».

Υποθέτω πως, όταν τα έλλεγε θα είχε κατά νου τις κακοτεχνίες του κομματικού τους φίλου και εθνικού εργολάβου, που σταμάτησε το έργο εκβιάζοντας το κράτος για περισσότερα λεφτά. Ούτε τις ρωγμές του τοιχίου της Γερανείων, μήτε την κατάρρευση στα πρώτα εκατό μέτρα του έργου!

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

* Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Απόψεις» του thebest.gr απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του portal.

Απόψεις