Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΠΟΨΕΙΣ

/

Να τηρηθούν οι έλεγχοι στις Πισίνες των ξενοδοχείων… Να μην ανοίξει καμιά οργανωμένη πλαζ χωρίς την παρουσία Ναυαγοσώστη

Να τηρηθούν οι έλεγχοι στις Πισίνες των ...

Του Φώτη Αλεξόπουλου

 

Καλά τα νέα για την νέα τουριστική σαιζόν στην χώρα μας ….Προβλέπεται «Χαμός» από τις αφίξεις τουριστών .

16.000.000 επισκέπτες υπολογίζονται ότι θα έρθουν στην χώρα μας για τις διακοπές τους…

Για να μην γίνει όμως πραγματικός “χαλασμός «  οφείλουμε να επισημάνουμε τα εξής :

Συνιστούμε να συμπεριφερθούμε ως ένα οργανωμένο ευρωπαϊκό κράτος με σεβασμό στον «φιλοξενούμενο» μας και όχι «Άρπα- Κόλα» όπως συνήθως γίνεται..

Επισημαίνουμε και προβλέπουμε, προκειμένου να μην θρηνήσουμε και άλλα θύματα από πνιγμούς ,λόγο της  έλλειψης  που παρατηρείτε σε πολλές παραλίες και πισίνες ξενοδοχείων  της χώρας μας από ναυαγοσώστες, σχεδόν κάθε καλοκαίρι.. …

Ετσι λοιπόν, ζητούμε από τους αρμόδιους φορείς να γίνεται σωστός έλεγχος ,για την πραγματική τοποθέτηση ναυαγοσωστών (Όχι μόνο στα χαρτιά) σε όλες τις οργανωμένες πλαζ, που θα προκύψουν από την νέα ρύθμιση για την ενοικίαση της παραλιακής ζώνης  από τους Δήμους…..

Τα πρόστιμα όχι απλά να είναι τσουχτερά ,άλλα να ισχύει το κλείσιμο της Πλαζ για όλη την τουριστική σαιζόν…. Μόνο αν ο επιχειρηματίας «χάνει λεφτά θα βάλει μυαλό» …

Στα ξενοδοχεία θα πρέπει να είναι  ακόμα πιο αυστηροί οι κανονισμοί..

Η  λειτουργία του ξενοδοχείου που δεν απασχολεί ναυαγοσώστη να ξεπερνά ακόμα και τα πέντε (5) έτη αφαίρεσης της άδειας λειτουργίας καθώς και η μη χορήγηση του σήματος του Ε.Ο.Τ …

Κανονισμοί λειτουργίας καθώς και κανόνες ασφάλειας για τους λουόμενους θα πρέπει υποχρεωτικά να αναρτώνται σε εμφανές σημείο της επιχείρησης προς ενημέρωσης των Επισκεπτών.

Σεμινάρια θα πρέπει να είναι υποχρεωτικά κατά την Πρώτη η Δευτέρα ημέρα των τουριστών στα ξενοδοχεία διαμονής από έμπειρους ναυαγοσώστες ….

Τέλος ,το τηλεφωνικό κέντρο της γενικής γραμματείας καταναλωτή 1520 η το τηλεφωνικό κέντρο του ΙΝΚΑ 11711 θα πρέπει υποχρεωτικά να βρίσκεται στην αίθουσα υποδοχής όλων των τουριστικών επιχειρήσεων  της Χώρας .

Είναι δικαίωμα ανά  πάσα στιγμή ο καταναλωτής να μπορεί να καταγγείλει τυχόν πρόβλημα (Κερδοσκοπίας ) κ.λ.π  που παρουσιάστηκε κατά την επίσκεψη του στην χώρα μας.

Αυτά τα λίγα για να γίνει «σωστός λογαριασμός» τον Νοέμβριο

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

* Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Απόψεις» του thebest.gr απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του portal.

Απόψεις