Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΠΟΨΕΙΣ

/

Ανοικτή επιστολή Νέου Χαλανδριτσάνου στον Υπ. Ανάπτυξης για το Αυτοκινητοδρόμιο

Ανοικτή επιστολή Νέου Χαλανδριτσάνου στο...

Του Αποστολόπουλου Άγγελου (Κίνημα «Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας τώρα!»)

Εξαιτίας της αγανάκτησης για το πολυπόθετο θέμα του Αυτοκινητοδρομίου Πάτρας, ένας νέος Χαλανδριτσάνος έστειλε επιστολή (e-mail) για να του πει ότι η επιμονή όλων των Αχαιών που κράτησε τόσες δεκαετίες έχει εξαντληθεί. Την επιστολή την είχε ήδη στείλει από τις 4 Αυγούστου. Δείτε παρακάτω τι γράφει στην επιστολή του προς τον Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κωστή Χατζηδάκη:

Κύριε Υπουργέ,

Με αφορμή τα νέα δημοσιεύματα για "χάσιμο" της δημιουργίας του Αυτοκινητοδρομίου Πατρών (Χαλανδρίτσας) θα ήθελα να σας γράψω και αυτό το μήνυμα.

Είμαι κάτοικος της περιοχής, μένω στην Χαλανδρίτσα και βλέπω ότι εδώ και σαράντα χρόνια ακούμε για την δημιουργία του Αυτοκινητοδρομίου στην Χαλανδρίτσα αλλά δεν βλέπουμε τίποτα. Πέρσι αρχίσαμε να βλέπουμε την έγκριση του συγκεκριμένου αναπτυξιακού έργου. Έπειτα μας είπαν θα προχωρήσει η έγκριση από την Βουλή, αλλά μέχρι αυτή την στιγμή δεν βλέπουμε τίποτα... Πολίτες της Αχαίας έχουν επενδύσει πάνω σε αυτό το έργο και ευελπιστούν όπως και όλοι μας κάποια στιγμή το έργο να γίνει πραγματικότητα. Οι Χαλανδριτσάνοι "γέροι" όταν ακούν για το συγκεκριμένο θέμα απλά γελούν κοροϊδευτικά σαν να μας λένε "ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ...ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ...".

Τώρα άρχισαν τα σενάρια για δημιουργία αυτοκινητοδρομίου στην Δραπετσώνα εξ'αιτίας των παρακάτω λόγων όπως έχει πει και ο κ. Φλωράτος (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΤΡΑΣ Α.Ε.) δεν μπορεί όμως να γίνει :


 

 

Α) Το ΠΑ 14/2007 από το οποίο προκύπτουν οι προδιαγραφές κατασκευής και λειτουργίας Αυτοκινητοδρομίου στην Ελλάδα.

Β) Απόφαση του Υπουργείου Ανάπτυξης ένταξης του έργου του Αυτοκ/μίου Πάτρας στον Αναπτυξιακό Νόμο 3299/2004, με εγκριθείσα επιδότηση 29,46 εκατ. ευρώ.

 

Γ) Δημοσίευμα της εφημερίδας Espresso του Σαββάτου 2/6/2012 από το οποίο αβίαστα προκύπτει ότι ο σχεδιασμός είναι στη φαντασία του Δημάρχου Κερατσινίου, ο οποίος,

 

1. Δεν γνωρίζει ότι, σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία και τους κανονισμούς της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας, πίστα αγώνων σε δημόσιο δρόμο δεν επιτρέπεται. (Η πίστα στο Μονακό έγινε σε άλλη εποχή και διατηρείται ως θεσμός. Το εγχείρημα αυτό δεν μπορεί να επαναληφθεί).

 

2. Δεν έχει εξασφαλίσει τη χρήση γης που σχεδιάζει το αυτοκινητοδρόμιο, όταν ιδιοκτήτες είναι το Ελληνικό Δημόσιο, η Εθνική Τράπεζα και η εταιρεία Λιπασμάτων.

 

3. Δεν υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον για Formula1 σε μία μικρή χώρα σαν την πτωχευμένη Ελλάδα.

 

4. Ο κ. Μπέρνι Έκλεστοουν είναι «Ο Πωλών τοις μετρητοίς» του αθλήματος και δεν λέει ποτέ όχι σε κανέναν, όταν αυτός ο κάποιος έχει τη δυνατότητα να του καταβάλλει 20 εκατ. δολάρια δικαιώματα για κάθε διοργάνωση, αγώνα Formula1.


Θα σας παρακαλούσα να δείξετε έστω και λίγο ενδιαφερον για ότι σας έγραψα και να το προχωρήσετε όσο περισσότερο μπορείτε...γιατί πλέον για μας οι πολιτική στην Ελλάδα είναι ένα σάπιο χόμπι...

Αποδείξτε μας το αντίθετο!

 

Με εκτίμηση,

 

 

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

* Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Απόψεις» του thebest.gr απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του portal.

Απόψεις