Η νέα ιδέα δίνει μια φρέσκια νότα στον οίκο
Νεανική αύρα στον γαλλικό οίκο πολυτελείας Hermès έφερε ο φωτογράφος Mark Irwinγια με την καμπάνια των φουλαριών «I Love My Scarf». Στην ιστοσελίδα του οίκου, οι διαφημίσεις δίνουν έμπνευση στους θαυμαστές, για το πώς να φορούν τα μαντίλια προβάλλοντας street style φωτογραφίες μοντέλων που φορούν τα μοναδικά κομμάτια Hermès.
«Η καμπάνια αφορά σε ένα «νεανικό» Hermès, ένα νέο ρεαλιστικό όραμα της εταιρείας. Είναι διασκεδαστική, αληθινή και ειλικρινής», λέει ο Irwin. «Αλλά, ταυτόχρονα, διατηρεί πιστό το ήθος του οίκου. Θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι προσιτό και διασκεδαστικό. Καταλήξαμε σε αυτήν την ιδέα του».
Δείτε το εδώ http://www.jaimemoncarre.com/#/intro/
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr