Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

3.000 καταγγελίες τον μήνα στο 1520

3.000 καταγγελίες τον μήνα στο 1520

Αναμορφώνεται η λειτουργία του.

Τρεις χιλιάδες καταγγελίες διαχειρίζεται κάθε μήνα το τηλεφωνικό κέντρο παραπόνων καταγγελιών και πληροφοριών της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή 1520. O  γενικός γραμματέας Καταναλωτή, Δ. Σπυράκος, προχωρά στην αναμόρφωση της λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου, ώστε να εξελιχθεί σε ένα one stop shop για την κατάθεση παραπόνων, καταγγελιών και διάθεσης πληροφοριών προς τους καταναλωτές, για όλα τα θέματα που αφορούν στην προστασία του καταναλωτή.

Σήμερα, την ευθύνη της διαχείρισης του 1520 την έχει ιδιωτική εταιρεία. Μέχρι πρότινος οι καταγγελίες μεταφέρονταν στους αρμόδιους φορείς. Αυτή η αντίληψη έχει αλλάξει στη γενική γραμματεία που έχει διευρύνει τους τομείς δραστηριοποίησής της για αποτελεσματικότερες παρεμβάσεις σε θέματα προστασίας καταναλωτή και στο πλαίσιο αυτό θα επιχειρηθούν δομικές αλλαγές στη λειτουργία του 1520, μέσα στον επόμενο χρόνο.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις