Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πάτρα: Κι άλλες… περιπέτειες για την Κανακάρη- Οι δύο εργολαβίες που θα τελειώσουν από καλοκαίρι του 2017 και... βλέπουμε

Πάτρα: Κι άλλες… περιπέτειες για την Καν...
Χριστακόπουλος Θάνος

Αναμένεται να παραδοθεί τμηματικά στην κυκλοφορία

Σε νέες περιπέτειες, όπως όλα δείχνουν, έχει μπλέξει η Κανακάρη ένας δρόμος που όταν παραδοθεί στην κυκλοφορία αναμένεται να δώσει μεγάλες ανάσες στο κέντρο της Πάτρας. Μπορεί το κυρίως έργο της διάνοιξης της οδού, μετά από χίλιες τόσες καθυστερήσεις και αναβολές να παραδίδεται τελικά μέχρι τα τέλη της Άνοιξης του 2017, όμως δύο σχετιζόμενες με το έργο εργολαβίες που εκκρεμούν δεν θα επιτρέψουν την πλήρη απόδοση του συνόλου του έργου.

Ως εκ τούτου η δημοτική Αρχή που είναι και η υπεύθυνη της υλοποίησης αυτών των συμπληρωματικών έργων, εξετάζει να δώσει στην κυκλοφορία αρχικά ένα μόνο κομμάτι της οδού, από Νόρμαν μέχρι Αγίας Σοφίας. Όπως επισημαίνει μιλώντας στο thebest.gr ο επικεφαλής της παράταξης «Τώρα για την Πάτρα», Ανδρέας Φίλιας, ο οποίος και ανέδειξε το θέμα, «όταν θα έρθει η ώρα ο εργολάβος να τελειώσει το κυρίως έργο της διάνοιξης, αξίας 11εκ. ευρώ, θα πει στο Δήμο «πάρε το» και εκείνοι θα το κοιτούν».

Σύμφωνα με τον κ. Φίλια η μία εργολαβία που εκκρεμεί αφορά συμπληρωματικά έργα βελτίωσης της οδού Κανακάρη από Νόρμαν έως Αράτου, όπου υπάρχουν επικίνδυνα «τούμπια», κόστους 630.000€ και η άλλη αφορά την προσαρμογή της σηματοδότησης, κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης επί των οδών Κορίνθου, Κανακάρη-Ναυαρίνου, από Ελευθερίου Βενιζέλου έως Αγίας Σοφίας κόστους 1.400.000€.

Με την  πρώτη εργολαβία επιβάλλεται να γίνουν εργασίες ανακατασκευής του τμήματος της οδού Κανακάρη, μήκους περίπου 520,00μ., από τη συμβολή της με την οδό Νόρμαν έως την οδό Αράτου, προκειμένου να μπορεί η οδός να λειτουργήσει ως δρόμος ταχείας κυκλοφορίας.

Με τη δεύτερη επιτυγχάνεται η αντιδρόμηση της οδού Κανακάρη η οποία μετατρέπεται ως ο βασικός οδικός άξονας εξόδου από το κέντρο και ταυτόχρονα η αντιδρόμηση της οδού Κορίνθου η οποία θα αποτελέσει το βασικό οδικό άξονα εισόδου στην πόλη, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα εφαρμογής των κυκλοφοριακών μελετών, εκτεταμένων πεζοδρομήσεων κλπ, που θα αλλάξουν ριζικά την εικόνα του κέντρου της Πάτρας.

Ο κ. Φίλιας καταλογίζει καθυστερήσεις στη δημοτική Αρχή Πελετίδη και σημειώνει ότι επί εποχής Δημαρά (Απρίλιος 2014) είχε δημοπρατηθεί η μελέτη για την προσαρμογή της σηματοδότησης, «την παρέλαβε η νέα δημοτική Αρχή Πελετίδη κι έμενε να δρομολογήσει το έργο ώστε οι χρόνοι να είναι παράλληλοι και όλα να είναι έτοιμα εγκαίρως».

ΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ

Απαντώντας ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Παύλος Στάμος, υποστηρίζει ότι το έργο της αντιδρόμησης Κορίνθου και Κανακάρη για το οποίο υπήρχε η μελέτη, απεντάχθηκε από το ΕΣΠΑ και μόλις φέτος μπήκε στις Δημόσιες Επενδύσεις. «Έχει ξεκινήσει η διαδικασία δημοπράτησης, δεν έχει μεγάλο χρόνο εκτέλεσης και θεωρούμε ότι μέχρι τα τέλη του καλοκαιριού του 2017 θα έχει ολοκληρωθεί».

Ως προς τα δύο κομμάτι της παλιάς Κανακάρη, μεταξύ Νόρμαν-Καρόλου και Γκότση-Καρόλου, ο κ. Στάμος, μιλώντας στο thebest.gr τονίζει ότι «η Διεύθυνση Έργων Υποδομής ετοίμασε τη μελέτη και προχωρήσαμε σε εργολαβία. Το είχαμε εντάξει αρχές του 2016, όμως στην πορεία άλλαξε ο ΦΠΑ. Όταν κάναμε τις αναπροσαρμογές, το περασμένο καλοκαίρι άλλαξε ο νόμος για τα δημόσια έργα, έγιναν διορθώσεις και τώρα το δημοπρατούμε. Θεωρώ ότι μέχρι το καλοκαίρι του 2017 θα είναι έτοιμο και αυτό. Δεν καταλαβαίνω γιατί οι φωνές και η ανησυχία».

 

Στο τέλος του 2016 έτοιμη η διάνοιξη της Κανακάρη – Πλούσιο φωτορεπορτάζ από την πορεία των έργων

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις