Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

SPOTLIGHT

/

Όσα είδαν τα μάτια μας στον χθεσινό τελικό της Eurovision - Αργυράκη, Πασχάλης, Ουίλιαμς και Μαριάννα Τόλη προκάλεσαν συγκίνηση και νοσταλγία

Όσα είδαν τα μάτια μας στον χθεσινό τελι...

Η εμφάνιση τους όπως και της Ελπίδας με την Τάμτα, ήταν από τις καλύτερες στιγμές του σώου της ΔΤ και του Mad που μεταδόθηκε την Τρίτη 11/3 το βράδυ

Η σκηνή του Acro Music Hall στο Γκάζι, στην Αθήνα όπου φιλοξενήθηκε χθες βράδυ ο φετινός εθνικός τελικός επιλογής για την Eurovision, έμοιαζε μάλλον στενή και χωρίς βάθος ενώ και το όλο σώου που κράτησε μαζί με τα διαφημιστικά διαλείμματα γύρω στις 2 ώρες και ένα τέταρτο ήταν μεν καλοστημένο και με την σφραγίδα του Φωκά Ευαγγελινού, ωστόσο δεν θα λέγαμε ότι εντυπωσίασε.

Θα μου πείτε κρίση έχουμε και πολλά σοβαρά προβλήματα, με την Eurovision θα ασχολούμαστε και έχετε δίκιο. Ωστόσο αφού μπαίνει μία χώρα στη διαδικασία αυτή και τονίζει με έμφαση κιόλας την επέτειο των 40 χρόνων από την 1η συμμετοχή μας στον διαγωνισμό, το 1974 με την Μαρινέλλα (η Δέσποινα Βανδή στο ξεκίνημα του τελικού ερμήνευσε με τη δική της χροιά και αρκετά καλά το «Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και το αγόρι μου ενώ είπε μέχρι και το κουπλέ του «Ωτοστόπ» της Άννας Βίσση από το μακρινό 1980) τότε οι προσδοκίες μεγαλώνουν και χθες ο τελικός που παρακολουθήσαμε ήταν χειρότερος σε σχέση π.χ. με τον περσινό που είχε και πάλι τους ίδιους παρουσιαστές (Βανδή και Γιώργο Καπουτζίδη) και το ίδιο μοτίβο.

Γιατί δηλαδή θα έπρεπε σώνει και καλά να δούμε και να ακούσουμε εντελώς «μεταλλαγμένο» το «Ελλάδα χώρα του φωτός» του Δημοσθένη Στριγκλή, της Γιουροβίζιον του 1993, από τους Vegas, με μία Μελίνα Μακρή ως άλλη Lady Gaga (με πορτοκαλί μαλλιά κοτσίδες αφάνα) και να νιώσουμε ανακούφιση όταν ευτυχώς στο δεύτερο μέρος του κομματιού είδαμε την συμπαθή Καίτη Γαρμπή κομψά ντυμένη να λέει το κομμάτι που εξάλλου της ανήκει!

Μέτρια σχετικά ήταν και η εμφάνιση της εξαιρετικής φωνής Σοφίας Βόσσου (κυρίως λόγω του στενού ρούχου που φορούσε). Κι εδώ αναρωτηθήκαμε γιατί έπρεπε στην λογική των βραβείων Μad Video Music Awards να δούμε κάποιον από τη νέα γενιά (την ταλαντούχα Demy) να λέει το μισό κομμάτι, εν προκειμένω την αδικημένη «Άνοιξη» του Ανδρέα Μικρούτσικου στην Γιουροβίζιον του 1991!

Από τα πολυδιαφημισμένα ντουέτα – συμπράξεις μόνο αυτό με τις Μέλισσες και την ομάδα του τραγουδιού «Μάθημα Σολφέζ» του Γιώργου Χατζηνάσιου ξεχώρισε και συγκίνησε, λόγω της από κοινού εμφάνισης και ερμηνείας των θρύλων πλέον της Γιουροβίζιον, Μπέσσυς Αργυράκη, Πασχάλη, Ρόμπερτ Ουίλιαμς και Μαριάννας Τόλη! Βλέποντας τους και ακούγοντας τους, ρίγη νοσταλγίας και ένα πλατύ χαμόγελο, νομίζω πλημμύρισαν όλους τους τηλεθεατές.

Δεύτερη καλύτερη εμφάνιση μετά, θα ξεχωρίζαμε αυτή της Τάμτα και της Ελπίδας στο «Σωκράτη εσύ σούπερ σταρ» του 1979 ενώ και η Καλομοίρα που ήρθε ειδικά από την Αστόρια της Ν. Υόρκης ήταν απλώς ικανοποιητική μαζί με τον Claydee στο "My secret combination".

Για να συγκρίνετε ίσως τα διοργανωτικά μεγέθη και ύφος των σώου – τελικών επιλογής για την Eurovision, ρίξτε απλά μία ματιά στο Melodifestivalen της Σουηδίας όπου το περασμένο Σάββατο 8/3, η Έλενα Παπαρίζου με μία δυναμική εμφάνιση και τραγούδι, το «Survivor» (μακάρι να ερχόταν τελικά με αυτό στον δικό μας εθνικό τελικό) έμεινε στην απλώς αξιοπρεπή 4η θέση ανάμεσα στα 10 τραγούδια του τελικού με την Σάνα Νίλσεν να παίρνει το εισιτήριο για την Γιουροβίζιον της Κοπεγχάγης τον ερχόμενο Μάιο, με το κομμάτι «Undo».

Αρκετά άνετη και καλοντυμένη (άλλαξε τέσσερα ρούχα των σχεδιαστών MI-RO) ήταν η Δέσποινα Βανδή που τραγούδησε επί σκηνής και την πρόσφατη μεγάλη επιτυχία της "Χάνω Εσένα". Να ένα κομμάτι και μία καλλιτέχνιδα που θα μπορούσε άνετα να της ανατεθεί να πάει στην Eurovision και να είχε και καλή τύχη!

Στον χθεσινό τελικό της Ελλάδας όπως ήδη γνωρίζετε, τελικά το εισιτήριο της εκπροσώπησης πήραν οι συμπαθείς Freaky Fortune (Νικόλας Ραπτάκης και Θεόφιλος Πουζμπούρης μαζί με τον ράπερ Riskykidd) και το χορευτικό αγγλόφωνο κομμάτι «Rise Up». Το ότι δάκρυσε ο τραγουδιστής τους την ώρα που ακούστηκε ότι αυτοί είναι οι νικητές, ήταν μία πολύ ανθρώπινη στιγμή που έμεινε στη μνήμη του κοινού. Από μας καλή επιτυχία!

Ο Κώστας Μαρτάκης που λογιζόταν ως φαβορί, θα χρειαστεί να ξαναπροσπαθήσει στο μέλλον. Εξάλλου όπως δήλωσε σκοπεύει να το κάνει.

Ωστόσο και κάτι τελευταίο, αν θέλαμε κάτι ενδεχομένως πιο αντιπροσωπευτικό σε ραπ και χιπ χοπ γιατί δεν έγινε προσέγγιση σε καλλιτέχνες όπως ο Μηδενιστής, οι Stavento ή ο Bo.

Nα μην ξεχάσουμε και την άψογη εμφάνιση των Κόζα Μόστρα και του Αγάθωνα, που παρέδωσαν την σκυτάλη της Γιουροβίζιον, ο οποίος αυτή τη φορά είχε μαζί του και τρεις μουσικούς, θυμίζοντας ρεμπέτικη κομπανία.

Επιμέλεια - Τ. ΜΑΡΤΑΤΟΣ

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Spotlight